Opona do roweru miejskiego Elops City Speed 700x32
Kod produktu: 8589740
99,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Rozmiar: 37-622
Jak wybrać rozmiar?Otrzymaj +50 pkt za zakup tego produktu
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Kod produktu: 8589740
99,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Otrzymaj +50 pkt za zakup tego produktu
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Stworzona przez mieszczuchów dla mieszczuchów! Lekka i antyprzebiciowa. Idealna na szybkie przejazdy po mieście.
Bardzo lekka opona z taśmą antyprzebiciową, doskonale przystosowana do szybkiej jazdy miejskiej!
Kompatybilność
Do kół 28". Do dętek 700x23 do 700x32.
Wydajność energetyczna
Lekkość i budowa zapewniają jej doskonałą trakcję. 60 TPI.
Wytrzymałość na przebicia
Ochrona: nylonowa siatka o dużej gęstości wewnątrz całej opony.
Przyczepność
Boczne klocki zapewniają przyczepność na każdym rodzaju powierzchni.
Lekkość
Lżejsza, dzięki miękkim stopkom i technologii Skinwall. Waga: 328 gramów.
700x32
W przeciwieństwie do opon samochodowych, opony rowerowe pompuje się regularnie.
Zalecamy utrzymywanie ciśnienia w oponie między 5 a 7 barów.
Niedopompowana opona mocno ogranicza wydajność roweru, a tym samym wymaga włożenia większego wysiłku, a także zwiększa ryzyko przebicia.
Przy 5 barach rower będzie wygodniejszy, ale mniej wydajny, a przy 7 barach będzie na odwrót.
W przypadku przebicia częste jest, że odłamek, który spowodował przebicie (odprysk szkła, kolec, ...) wbije się w gumę i w niej pozostanie.
W takim przypadku, nawet po wymianie dętki, znów zostanie ona przebita.
Zalecamy uważne obejrzenie opony z zewnątrz i wewnątrz przed wymianą dętki i ponownym zamontowaniu opony na obręcz.
Podczas montażu zwróć uwagę na kierunek toczenia koła (strzałka do przodu).
Nieodpowiednie na śnieg i oblodzenie.
Nasze opony są testowane w niezależnym, specjalistycznym laboratorium.
Testujemy odporność na ścieranie i przebicia, porównując do opon uznanych na rynku.
Aby ocenić stan zużycia opon szosowych i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być:
- strzępiący się bieżnik,
- mikro-pęknięcia,
- bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
- widoczna osnowa.
W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.
Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać. Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy.
Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl.
Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.
Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody.
Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność.
I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.
Część główna 30% , 30% Guma lateksowa, 20% Stal, 20% Poliamid
Nieodpowiednie na śnieg i oblodzenie.
Nasze opony testowane są w wyspecjalizowanym, uznanym laboratorium WHEEL ENERGY.
https://wheelenergy.com/bicycles/
Testujemy odporność na ścieranie i przebicia w porównaniu o opon uznanych na rynku.