btwin

Opona rowerowa Btwin Speed 900 E 700x35 ETRTO 37-622 antyprzebiciowa

Kod produktu: 8807232

0,0 (2)

99,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Otrzymaj +50 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    Do wymiany opony w rowerze.

    Opona Speed 900 E 700c x 35 ze sztywnymi stopkami, do jazdy po mieście.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Przyczepność

      Rowkowany bieżnik zapewnia doskonałą przyczepność na mokrej nawierzchni.

    • Wytrzymałość na przebicia

      Wzmocnienie 1 mm zapewnia dobrą ochronę przed przebiciami.

    • Wydajność energetyczna

      Bieżnik semi slick zapewnia dobrą wydajność.

    Opona rowerowa Btwin Speed 900 E 700x35 ETRTO 37-622 antyprzebiciowa
    Opona rowerowa Btwin Speed 900 E 700x35 ETRTO 37-622 antyprzebiciowa

    Jak zmierzyć zużycie opony?

    Aby ocenić stan zużycia opon roweru miejskiego i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika.
    Oznaki zużycia:
    - strzępiący się bieżnik,
    - mikro-pęknięcia,
    - bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
    - widoczna osnowa.
    W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.

    Jak należy zdejmować oponę?

    Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać. Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.

    Jak należy zakładać oponę?

    Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy.
    Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl.
    Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.

    Jak należy pompować oponę?

    Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony.
    Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.

    Porada profesjonalisty

    Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność.
    I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.

    Skład

    Część główna 30% Kauczuk styrenowo-butadienowy Suchy, 30% Guma lateksowa, 20% Poliamid, 20% Stal

    Porady dotyczące przechowywania

    Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki - drutowana, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.

    Ograniczenia

    Przestrzegaj zalecanego ciśnienia pompowania opisanego na oponie

    Zatwierdzony przez

    Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów... przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.

    Instrukcja

    Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja