Opona rowerowa miejska Elops długodystansowa
Kod produktu: 8641293
139,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Rozmiar: 40-584
Jak wybrać rozmiar?Otrzymaj +100 pkt za zakup tego produktu
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Kod produktu: 8641293
139,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Otrzymaj +100 pkt za zakup tego produktu
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
To opona skrojona do codziennego przemieszczania się po mieście i po każdym rodzaju dróg, zarówno w bezdeszczową pogodę jak i w deszczu.
Lekka opona o doskonałej wydajności, która ułatwia przejazdy na wszystkich dystansach. Ochronna taśma na całym bieżniku znacznie ogranicza ryzyko przebicia.
Kompatybilność
Do kół 28'' od 17C do 23C. Do dętek od 700x35 do 700x45.
Wydajność energetyczna
Lekkość i budowa zapewniają jej doskonałą trakcję.
Wytrzymałość na przebicia
Ochrona: nylonowa siatka o dużej gęstości wewnątrz całej opony.
Przyczepność
Boczne klocki zapewniają przyczepność na każdym rodzaju powierzchni.
Widoczność
Odblaskowe taśmy po bokach, aby być widocznym w nocy.
Lekkość
Lżejsza, dzięki technologii Skinwall. 612 g.
Struktura 60 TPI.
Z zewnątrz: guma.
Wewnątrz dodatkowa warstwa gumy pod taśmą antyprzebiciową i od brzegu do brzegu.
Nylonowa siatka o zwiększonej gęstości w całej oponie, aby ograniczyć przebicia i przyszczypnięcia.
38x622 / 700x38
W przeciwieństwie do opon samochodowych, opony rowerowe pompuje się regularnie.
Zalecamy utrzymywanie ciśnienia w oponie między 3 a 5,5 bara.
Niedopompowana opona mocno ogranicza wydajność roweru, a tym samym wymaga włożenia większego wysiłku, a także zwiększa ryzyko przebicia.
Przy 3 barach rower będzie wygodniejszy, ale mniej wydajny, a przy 5,5 barach będzie na odwrót.
W przypadku przebicia częste jest, że odłamek, który spowodował przebicie (odprysk szkła, kolec...) wbije się w gumę i w niej pozostanie.
W takim przypadku, nawet po wymianie dętki, znów zostanie ona przebita.
Zalecamy uważne obejrzenie opony z zewnątrz i wewnątrz przed wymianą dętki i ponownym zamontowaniu opony na obręcz.
Podczas montażu zwróć uwagę na kierunek toczenia koła (strzałka do przodu).
Część główna 30% Lateks kauczuku styrenowo-butadienowego, 30% Guma lateksowa, 20% Poliamid, 20% Stal nierdzewna
Nieodpowiednie na śnieg i oblodzenie.
Nasze opony testowane są w wyspecjalizowanym, uznanym laboratorium WHEEL ENERGY.
https://wheelenergy.com/bicycles/
Testujemy odporność na ścieranie i przebicia w porównaniu o opon uznanych na rynku.