elops

Opona rowerowa miejska Elops długodystansowa

Kod produktu: 8641293

139,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Rozmiar: 40-584

Jak wybrać rozmiar?

Otrzymaj +100 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    To opona skrojona do codziennego przemieszczania się po mieście i po każdym rodzaju dróg, zarówno w bezdeszczową pogodę jak i w deszczu.

    Lekka opona o doskonałej wydajności, która ułatwia przejazdy na wszystkich dystansach. Ochronna taśma na całym bieżniku znacznie ogranicza ryzyko przebicia.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Kompatybilność

      Do kół 28'' od 17C do 23C. Do dętek od 700x35 do 700x45.

    • Wydajność energetyczna

      Lekkość i budowa zapewniają jej doskonałą trakcję.

    • Wytrzymałość na przebicia

      Ochrona: nylonowa siatka o dużej gęstości wewnątrz całej opony.

    • Przyczepność

      Boczne klocki zapewniają przyczepność na każdym rodzaju powierzchni.

    • Widoczność

      Odblaskowe taśmy po bokach, aby być widocznym w nocy.

    • Lekkość

      Lżejsza, dzięki technologii Skinwall. 612 g.

    Skład

    Struktura 60 TPI.
    Z zewnątrz: guma.
    Wewnątrz dodatkowa warstwa gumy pod taśmą antyprzebiciową i od brzegu do brzegu.
    Nylonowa siatka o zwiększonej gęstości w całej oponie, aby ograniczyć przebicia i przyszczypnięcia.

    Wymiary

    38x622 / 700x38

    Porady dot. pompowania

    W przeciwieństwie do opon samochodowych, opony rowerowe pompuje się regularnie.
    Zalecamy utrzymywanie ciśnienia w oponie między 3 a 5,5 bara.
    Niedopompowana opona mocno ogranicza wydajność roweru, a tym samym wymaga włożenia większego wysiłku, a także zwiększa ryzyko przebicia.
    Przy 3 barach rower będzie wygodniejszy, ale mniej wydajny, a przy 5,5 barach będzie na odwrót.

    Co zrobić w razie przebicia opony?

    W przypadku przebicia częste jest, że odłamek, który spowodował przebicie (odprysk szkła, kolec...) wbije się w gumę i w niej pozostanie.
    W takim przypadku, nawet po wymianie dętki, znów zostanie ona przebita.
    Zalecamy uważne obejrzenie opony z zewnątrz i wewnątrz przed wymianą dętki i ponownym zamontowaniu opony na obręcz.
    Podczas montażu zwróć uwagę na kierunek toczenia koła (strzałka do przodu).

    Skład

    Część główna 30% Lateks kauczuku styrenowo-butadienowego, 30% Guma lateksowa, 20% Poliamid, 20% Stal nierdzewna

    Ograniczenia

    Nieodpowiednie na śnieg i oblodzenie.

    Testy

    Nasze opony testowane są w wyspecjalizowanym, uznanym laboratorium WHEEL ENERGY.
    https://wheelenergy.com/bicycles/
    Testujemy odporność na ścieranie i przebicia w porównaniu o opon uznanych na rynku.