Płytki do gimnastyki dla maluchów Domyos
Kolor:
Szary / SzaryRozmiar: Uniwersalny
Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot
Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot
Praktyczne płytki piankowe sprzedawane na sztuki. Pozwalają stworzyć dla dziecka przestrzeń do zabawy na wymiar.
Płytki w formie puzzli pozwalające dostosować dedykowaną zabawie przestrzeń do potrzeb dziecka.
Kod produktu: 8501437
Połącz płytki, aby stworzyć dla dziecka wygodną strefę do zabawy.
Wierzchni materiał amortyzuje uderzenia. Gęstość: 60 kg/m3, grubość: 14 mm.
Łatwe przechowywanie dzięki wymiarom 33 x 33 cm.
Wierzchni materiał jest antypoślizgowy.
Przed 4 rokiem życia dziecko powinno nauczyć się kierować swoim ciałem w określonym kierunku, poruszając się do przodu metodą stawiania stóp jedna przy drugiej. W wieku 4 lat dziecko może chodzić, stawiając naprzemiennie stopy jedna za drugą na przyrządzie o szerokości minimum półtorej stopy. W wieku 6 lat dziecko może chodzić, stawiając stopy jedna za drugą metodą pięta/palce na przyrządzie o szerokości nie mniejszej niż szerokość jego stopy.
Rozwój psychomotoryczny dziecka opiera się na podstawach genetycznych, motorycznych i psychicznych. Produkt może mieć wpływ na rozwój psychomotoryczny dziecka, jeśli działa w obszarze motorycznym. Na ów obszar motoryczny składają się takie elementy jak schemat ciała, koordynacja dynamiczna, równowaga, koordynacja wzrokowo-ruchowa, precyzyjne umiejętności motoryczne oraz strukturyzacja czasu i przestrzeni.
Schemat ciała jest wyobrażeniem, jakie dziecko ma o swoim ciele. Umożliwia mu bardziej precyzyjną kontrolę ruchów, percepcję własnego ciała i - w szerszym ujęciu - nabywanie samoświadomości. Jest on początkowo konstruowany z doznań i działań, a następnie pojawia się zdolność do obrazowania go i opowiadania o nim. Im więcej działań podejmuje dziecko, tym bardziej doskonali swój schemat ciała, a w rezultacie jego działania stają się sprawniejsze.
Koordynacja wzrokowo-ruchowa obejmuje działania, które umożliwiają celowanie całym ciałem lub jego częścią. W przypadku najmłodszych będzie to podążanie po trajektorii, następnie celowanie rękami i nogami najpierw w duże, później w coraz mniejsze przedmioty, aż po precyzyjną kontrolę nad dysocjacją palców: stukanie palcami, nawlekanie koralików, pisanie.
Strukturyzacja czasu i przestrzeni obejmuje wszystko, co ma związek z orientacją dziecka w czasie (przed/po, aktywność rytmiczna, dzień/noc, pora roku itd.) oraz w przestrzeni (przed/za, nad/pod, na prawo/na lewo itd.).
Pianka 90% Polietylen (PE), 10% Etylen-octan winylu (EVA)
Klienci często pytają nas o bezpieczeństwo tych produktów dla dzieci, a w szczególności o obecność niektórych substancji toksycznych. Trzeba wiedzieć, że produkt ten spełnia wymogi prawne i regulacyjne oraz normy dotyczące zabawek, które mają do niego zastosowanie. Akredytowane laboratorium zewnętrzne przeprowadza na nim okresowo testy, aby upewnić się, że nie stanowi on zagrożenia dla zdrowia małych użytkowników (formamid, bisfenol A, S, ftalany...).