Rower elektryczny szosowy Van Rysel E-EDR AF SRAM APEX AXS 1x12S
Kod produktu: 8788538
0,0 (26)11 999,00 zł
1199,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęRozmiar:
Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Kod produktu: 8788538
0,0 (26)11 999,00 zł
1199,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Elektryczny rower szosowy E-EDR pozwala podjąć wyzwanie najdłuższych i najbardziej stromych podjazdów, nie wpływając negatywnie na jazdę po płaskich odcinkach.
Praktycznie niewidoczny zestaw elektryczny Mahle X35 posiada trzy tryby wspomagania. Akumulator 250 Wh zapewnia zasięg roweru do 100 km. Elektryczny napęd bezprzewodowy SRAM APEX AXS 1x12S.
Moc
Pokonuj wzniesienia, dzięki silnikowi z momentem obrotowym 40 Nm o mocy 250 W.
Czas działania na baterii
Ponad 100 km z akumulatorem 250 Wh i ponad 160 km z dodatkową baterią.
Precyzja
Prosta i precyzyjna zmiana biegów z nową grupą SRAM APEX AXS 12 rz..
Lekkość
Mniej niż 14 kg w rozmiarze M dla tego szosowego roweru elektrycznego.
Siła hamowania
Hydrauliczne hamulce tarczowe - kontrola i moc.
Rower E-EDR AF jest częścią naszej gamy Endurance. AF oznacza Aluminium Frame. Nasza gama Endurance obejmuje rowery dla kolarzy, których priorytetem jest przyjemność z jazdy.
Z ramą z aluminium i zestawem Mahle (3,5 kg) ten elektryczny rower szosowy jest lekki i wygodny.
Aby zapewnić bezpieczeństwo, cała gama wyposażona jest w hydrauliczne hamulce tarczowe oraz opony szerokości 32 mm.
Jest to rower ze wspomaganiem elektrycznym. Jest to jak najbardziej rower o sportowym charakterze, a nie motorower na przejażdżki.
Dzięki zmiennemu wspomaganiu możesz odkrywać nowe tereny i ruszać ku nowym wyzwaniom.
E-bike to rower dla przyjemności: taki, który pozwala wjechać na przełęcz wykonując znaczący wysiłek, ale zostawiając sobie możliwość podjechania pod kolejną!
Norma europejska ogranicza prędkość rowerów wspomaganych elektrycznie do 25 km/h. Potem wspomaganie wyłącza się.
Zestaw silnika z akumulatorem Mahle zapewnia moc 250 Wh. Jeśli chcesz w znaczący sposób zwiększyć zasięg swojego roweru, możesz dodać akumulator zewnętrzny.
Wybraliśmy grupę testerów i testerek, którzy jeździli przez ponad 6 miesięcy w zróżnicowanym terenie, w różnych warunkach pogodowych, a także z różnymi poziomami wspomagania, aby przełożyć możliwości tego roweru na rzeczywiste dane.
Rower posiada trzy różne poziomy wspomagania.
Dodatkowy akumulator to zewnętrzna bateria, którą podłącza się na początku jazdy.
W miarę jak prąd z głównego akumulatora jest zużywany, dodatkowa bateria zasila akumulator.
Dodatkową baterię możesz kupić na stronie decathlon.pl
- Marc: dużo jeżdżący (8000 km/rocznie).
Oryginalny akumulator: 120 km - 1000 m przewyższeń - wspomaganie poziom 1/2 - średnio 24,7 km/h.
Z dodatkową baterią: 163 km - 1500 m przewyższeń - wspomaganie poziom 1/2 - średnio 23,8 km/h - pozostaje 24% baterii. Bateria dodatkowa pusta.
- Diane: regularnie jeżdżąca (3000 km/rocznie).
Oryginalny akumulator: 60 km - 354 m przewyższeń - wspomaganie poziom 2 - średnio 23,8 km/h.
Z dodatkową baterią: 91 km - 1296 m przewyższeń - wspomaganie poziom 2.
- Patrick: regularnie jeżdżący (5000 km/rocznie) / mieszka w Alpach
Oryginalny akumulator: 67 km - 1118 m przewyższeń - średnio 26,2 km/h - wspomaganie 1/2.
Z dodatkową baterią: 112 km - 2934 m przewyższeń - średnio 23,4 km/h - wspomaganie 1/2.
- Sandrine: okazjonalnie jeżdżąca (2000 km/rocznie) / mieszka w Alpach
Oryginalny akumulator: 40 km - 900 m przewyższeń - średnio 20 km/h - wspomaganie 3
Z dodatkową baterią: 65 km -1600 m przewyższeń - średnio 20 km/h - wspomaganie 3.
Gdy poziom naładowania akumulatora spada poniżej 7%, niezależnie od używanego trybu, wspomaganie spadnie do bardzo niskiego poziomu, aby umożliwić bezpieczne dotarcie do celu.
Akumulator zaprojektowany został do działania przez 5 lat / 500 cykli ładowania. Potem jego wydajność może spadać szybciej.
Akumulator nie jest wyjmowany, ładowanie odbywa się podłączając bezpośrednio rower do gniazdka.
Do kompletnego naładowania należy liczyć od 4 h do 5 h.
Licznik BC 900 sprzedawany jest wraz z rowerem. Stworzony specjalnie, aby zapewnić optymalną integrację z rowerem, doskonale sprawdzi się do kontrolowania interakcji z rowerem.
Licznik GPS poda informacje o poziomie naładowania akumulatora, pozostałym zasięgu oraz używanym poziomie wspomagania.
BC 900 można podłączyć do aplikacji Decathlon Connect, aby uzyskać szczegółowy raport z jazdy.
System MAHLE X35 wyposażony jest w łącze ANT+ i Bluetooth, aby podłączyć telefon lub swój własny licznik, jeśli nie chcesz korzystać z BC900.
Aplikacja Mahle pozwoli ponadto dopracować ustawienia i odzyskać dane z wycieczek.
Geometria ramy typu Endurance. Przyjemność z jazdy jest centralnym założeniem tego roweru.
Spawy są szlifowane na najbardziej widocznych łączeniach, ze względu na estetykę.
Widelec jest w 100% karbonowy, dla większej precyzji kierowania. Wyposażony jest również w boczne oczka do mocowania, o nośności do 4 kg na każdej z goleni.
Na bagażnik można załadować do 10 kg, jeśli chcesz go zamontować.
Kompatybilny z oponami do 700x35.
Układ kierowniczy roweru E-EDR AF jest całkowicie z aluminium, składa się z mostka i kierownicy VAN RYSEL.
Rozmiar mostka w zależności od rozmiaru roweru:
XS: 80 mm,
S: 90 mm,
M: 100 mm,
L: 110 mm,
XL: 120 mm.
Rozmiar kierownicy:
XS: 400 mm,
S: 400 mm,
M: 420 mm,
L: 420 mm,
XL: 440 mm.
Wraz z pojawieniem się kaset 12-rzędowych, napęd jednoblatowy otwiera się na nowe perspektywy.
Oczywiście największą zaletą tego typu napędów pozostaje prostota użytkowania. Nie bez znaczenia jest również zysk wagi, gdyż pozbywamy się jednej przerzutki i jednej koronki.
Prostsza jest także konserwacja, a w dodatku możesz teraz jechać z prędkością 40 km/h lub podjechać na wzniesienie bez zmiany tarczy.
Napęd jednorzędowy jest szczególnie dobrze dostosowany do rowerów ze wspomaganiem elektrycznym.
Ta wersja jest wyposażona w elektryczną grupę SRAM APEX AXS 1x12-rzędową, z następującymi elementami:
Mechanizm korbowy SRAM APEX X1 42 T;
Długość korb, zależnie od rozmiaru roweru:
XS 165 mm,
S 170 mm,
M 172,5 mm,
L 175 mm,
XL 175 mm.
Kaseta: SRAM XPLR PG z zębatkami 11-44 (11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44).
Tylna przerzutka: SRAM APEX AXS (bezprzewodowy, elektroniczny shifting).
Shifter: SRAM APEX AXS.
Łańcuch: SRAM APEX.
Suport: DUB PressFit Bottom Bracket.
Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja zapewnia dłuższą żywotność napędu.
Niezbędne jest regularne sprawdzanie łańcucha przy użyciu tego narzędzia:
https://www.decathlon.pl/p/miernik-zuzycia-lancucha-rowerowego-decathlon/_/R-p-120530?mc=8351086
Podczas zakupu roweru ważne jest, aby wziąć pod uwagę koszt serwisowania go, wybierając napęd wysokiej jakości.
Poniższe wartości są wartościami średnimi, są podane orientacyjnie i będą się znacznie różnić w zależności od konserwacji.
Średnia żywotność dobrze konserwowanego łańcucha wynosi 5000 km.
Średnia żywotność kasety wynosi 10000-12000 km.
Zaniedbanie łańcucha może prowokować jego przeskakiwanie, co może uszkodzić ramę.
Hamulce tarczowe SRAM APEX z tarczami 160 mm z przodu i z tyłu.
Hamulce tarczowe SRAM APEX są hydrauliczne, hamowanie jest więc bardziej progresywne i mocniejsze, niż z hamulcami hydromechanicznymi.
Niezbędny jest pewien okres dotarcia. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy małej prędkości (20 km/h), i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Dotarcie pozwala uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.
Hamulce hydrauliczne działają w obwodzie zamkniętym między klamką hamulca a jego szczękami.
Szczelność zapewniona jest przez odpowiedni przewód.
Z biegiem czasu ciśnienie w przewodach będzie spadać, co spowoduje stopniową utratę skuteczności hamowania. Gdy działanie klamki staje się zbyt miękkie, lub gdy dotyka ona do kierownicy podczas hamowania, należy odpowietrzyć układ hamulcowy. Operacja ta wymaga posiadania odpowiednich narzędzi oraz umiejętności.
UWAGA: Nigdy nie zaciskaj hamulca gdy koło jest zdemontowane, ponieważ grozi to sklejeniem klocków.
Jeśli tarcza ociera się, postępuj w następujący sposób, aby ustawić koło i szczęki w odpowiedniej relacji:
- Poluzuj dokręcenie osi koła;
- Mocno zahamuj, jednocześnie dokręcając oś koła;
- Jeśli tarcza nadal ociera, trzeba powtórzyć tę operację luzując dokręcenie szczęk;
- Jeśli problem się utrzymuje, zapraszamy do serwisu.
Koła VAN RYSEL zaprojektowane specjalnie do rowerów elektrycznych.
Szerokość wewnętrzna 19C.
Oś przednia 12x100.
Specjalna oś tylna.
Koło tubeless ready.
Zwracamy uwagę: pamiętaj o zabraniu ze sobą klucza nr 17, aby móc zdemontować tylne koło w razie przebicia!
Opona VAN RYSEL 32 mm, doskonały kompromis między wydajnością a trwałością. Oceniamy jej trwałość na 6000 km w normalnych warunkach użytkowania na szosie.
Sztyca siodła VAN RYSEL z aluminium, przekrój 27,2 mm:
XS: 200 mm;
S: 300 mm;
M/L: 350 mm.
Siodło VAN RYSEL.
Rama rowerowa 100% Aluminium
Nie prać
Nie można stosować żadnych wybielaczy ani odplamiaczy.
Nie suszyć w suszarce bębnowej
Nie prasować
Nie czyścić chemicznie