Odkrywaj najpiękniejsze krajobrazy z uśmiechem na ustach i lekkim umysłem dzięki zasięgowi do 150 km. Do wygodnej jazdy po szosie i szutrach!

Centralny silnik Yamaha tego elektrycznego roweru trekkingowego zapewnia progresywne i dynamiczne wspomaganie. Moment obrotowy 55 Nm pozwoli bez wysiłku pokonywać wzniesienia.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Moc

    Centralny silnik Yamaha. Maks. moment 55 Nm.

  • Dostosowanie do budowy anatomicznej

    Regulacja kierownicy: mostek regulowany od -10° do +60°.

  • Wytrzymałość na przebicia

    Opony z podwójnym wzmocnieniem guma + nylon. Ocena antyprzebiciowa: 5/5.

  • Łączność

    Pobierz darmową aplikację DECATHLON RIDE i korzystaj z zaawansowanych statystyk.

  • Kompatybilność

    Kompatybilny z tylnym bagażnikiem, dziecięcym fotelikiem i przyczepką.

Rower elektryczny trekkingowy Riverside E-ACTV 500 LF niska rama
Rower elektryczny trekkingowy Riverside E-ACTV 500 LF niska rama
Rower elektryczny trekkingowy Riverside E-ACTV 500 LF niska rama
Rower elektryczny trekkingowy Riverside E-ACTV 500 LF niska rama
Rower elektryczny trekkingowy Riverside E-ACTV 500 LF niska rama

Co oznacza E-ACTV 500?


Akronim ACTV symbolizuje słowo „AKTYWNY”. Stworzyliśmy ten rower dla wszystkich osób, które chcą prowadzić bardziej aktywny tryb życia i odnowić relację z naturą.
Litera "E" oznacza, że mamy do czynienia z rowerem ze wspomaganiem elektrycznym.

Charakterystyka silnika Yamaha PW-C2

Referencja silnika: Yamaha PW-C2.
Maksymalna moc: 250 W.
Maksymalna moc (w równowadze termicznej) jest ograniczona przez normę dla rowerów elektrycznych. Wszystkie rowery mają taką samą maksymalną moc.
Maks. moment: 55 Nm.
Moment obrotowy jest lepszym sposobem na porównanie silników do rowerów elektrycznych. Moment obrotowy silnika odpowiada sile, jaką silnik jest w stanie wywrzeć na mechanizm korbowy.

Zatrzymanie wspomagania elektrycznego powyżej 25 km/h, zgodnie z przepisami europejskimi.

Centralny silnik dla lepszej sterowności roweru

Silnik centralny pozwala na lepsze rozłożenie ciężarów na rowerze w porównaniu z silnikiem w kole. Silnik i akumulator umieszczone są nisko i pomiędzy kołami. Rezultat: Rower jest łatwy w prowadzeniu, równie sterowny co tradycyjny rower trekkingowy.

Centralny silnik: dynamiczne i progresywne wspomaganie

W przypadku centralnego silnika moc wspomagania jest bezpośrednio regulowana w zależności od wysiłku kolarza:
- Gdy ścieżka staje się bardziej stroma, silnik wykrywa, że​mocniej naciskasz na pedały i natychmiast zapewnia mocniejsze wspomaganie;
- Kiedy zwalniasz, silnik wykrywa, że nacisk na pedały jest słabszy i natychmiast zmniejsza wspomaganie.
Rezultat: oswojenie się ze wspomaganiem jest łatwe.

Zarządzanie wspomaganiem za pośrednictwem czujnika momentu.

Centralny silnik: lepsza skuteczność na wzniesieniach i większy zasięg

Silnik centralny, podobnie jak Ty, czerpie korzyści z dostępnego zakresu przełożeń.

Wspomaganie jest więc skuteczniejsze na wzniesieniach niż w przypadku silnika w kole o porównywalnej mocy.

Efektywność energetyczna silnika centralnego jest również lepsza niż silnika w kole. Zasięg roweru jest zatem większy w porównaniu do silnika w kole z takim samym akumulatorem.

4 poziomy wspomagania

5 poziomów wspomagania:
Tryb 0: wspomaganie wyłączone (Off);
Tryb 1 (ECO): zwiększa moc o +70%: jeśli pedałujesz z mocą 100 W, silnik dodaje 70 W.
Tryb 2 (TOUR): zwiększa moc o +150%: jeśli pedałujesz z mocą 100 W, silnik dodaje 150 W.
Tryb 3 (SPORT): zwiększa moc o +220%: jeśli pedałujesz z mocą 100 W, silnik dodaje 220 W.
Tryb 4 (BOOST): zwiększa moc o +280%: jeśli pedałujesz z mocą 100 W, silnik dodaje 280 W.
Tryb chodu: pomaga pieszo pchać rower.

Autonomia pracy: ważna informacja

Na ekranie roweru dostępny jest widok, który wyświetla szacunkowy pozostały zasięg w kilometrach. Ta informacja zaniża zasięg roweru. Rower wyświetla maksymalny dostępny zasięg 97 km w trybie Eco, naładowany na 100% zamiast 150 km zasięgu osiąganych w naszych testach.

Ten problem nie ma wpływu na faktyczny zasięg roweru. Zaniżony jest jedynie wyświetlany szacunkowy zasięg.

Współpracujemy z firmą Yamaha, aby skorygować ten problem i zaoferować aktualizację oprogramowania roweru.

Do 150 km zasięgu

Zasięg zmienia się w zależności od transportowanego obciążenia (użytkownik + ładunek), przewyższeń, wiatru oraz temperatury zewnętrznej.

Testy pozwoliły nam ocenić maksymalny zasięg w słabo pofałdowanym terenie i bez ładunku (bez sakw ani przyczepki):

Tryb 1 (ECO): do 150 km;
Tryb 2 (TOUR): do 100 km;
Tryb 3 (SPORT): do 65 km;
Tryb 4 (BOOST): do 40 km.

Zintegrowany i wyjmowany akumulator

Akumulator litowo-jonowy 36 V - 504 Wh.
Zapinany w ramie roweru, dzięki czemu jest lepiej zintegrowany i bezpieczniejszy.
Szybkie otwieranie kluczem (3 klucze w zestawie) w celu doładowania. Wbudowany uchwyt transportowy.
Wyposażony w ogniwa SAMSUNG, znane ze swej niezawodności i bezpieczeństwa.

Gwarancja 500 cykli ładowania bez utraty pojemności.
Waga 3,1 kg.

Kompatybilny z rozszerzeniem o dodatkowy akumulator 360 Wh, sprzedawany oddzielnie. Ref: 8655251

Ładowanie akumulatora

Możliwość ładowania bezpośrednio na rowerze i poza nim.
Kompletne naładowanie w 7 h dołączoną ładowarką 2 A.

Kompatybilny z ładowarką Rockrider 4 A, do szybszego ładowania (Ref. : 8753941).

Czy można jechać z rozładowanym akumulatorem?

Tak.
Jeśli akumulator jest rozładowany lub go brakuje, waga roweru i obecność silnika sprawiają, że rower jedzie wolniej niż tradycyjny rower trekkingowy. Niemniej jazda jest możliwa, awaryjnie.

Odporność komponentów elektrycznych i elektronicznych na kurz i deszcz

Wszystkie komponenty elektryczne (kontroler, silnik, akumulator, etc.) są odporne na kurz i deszcz (IPX-5).

W szczególności możliwe jest pozostawienie roweru na deszczu bez akumulatora. Woda, która przedostanie się przez otwór po brakującym akumulatorze, wypłynie z roweru i nie uszkodzi jego podzespołów.
Nie myć strumieniem wody pod ciśnieniem.

Wbudowane oświetlenie

Naciśnij strzałkę w dół obok ekranu roweru i przytrzymaj przez 3 sekundy, aby włączyć światło.
Oświetlenie zasilane jest z akumulatora roweru:
- Przednia lampka LED AXA NXT60. Moc 60 lux.
- Tylna lampka LED zamocowana na tylnym błotniku.

Tylna lampka pozostaje zapalona (na zmniejszonej mocy) przez 4 minuty po wyłączeniu roweru.

Kolorowy ekran kontrolny

Kolorowy ekran kontrolny umieszczony jest na kierownicy, na lewo od mostka.
Dostępne informacje:
- chwilowa prędkość,
- moc silnika i moc użytkownika,
- dostępny procent akumulatora,
- szacunkowy dostępny zasięg (w km),
- przejechany dystans (zerowany ręcznie),
- całkowity dystans dla roweru.

Wybór trybu wspomagania za pomocą selektora umieszczonego obok lewego chwytu roweru.

Port USB (typu USB-A) do ładowania smartfonu (prąd 1,5 A).

Łączność

Rower trekkingowy E-ACTV 500 jest kompatybilny z darmową aplikacją DECATHLON RIDE.

Możesz jeździć podłączając telefon do roweru przez bluetooth, aby po każdej jeździe:
- sprawdzić trasę i wszystkie dane miejsc związanych z wycieczką,
- sprawdzić statystyki korzystania z trybów wspomagania,
- skorzystać z aktualizacji komponentów elektrycznych.

Aplikacja jest kompatybilna:
- Dla urządzeń Apple: iOS 8 i wyższe wersje.
- Dla telefonów Android: Android 7 i wyższe wersje.

Wybór wersji: z wysoką czy niską ramą?

Zaprojektowaliśmy 2 wersje roweru E-ACTV 500:

- Wersja z niską ramą: Wersja z niską ramą ułatwia wsiadanie na rower. Wystarczy unieść nogę o 43 cm. Jest to niewątpliwa zaleta, szczególnie jeśli używasz fotelika dla dziecka.
- Wersja z wysoką ramą: Wersja z wysoką ramą jest sztywniejsza i umożliwia bardziej precyzyjne kierowanie, szczególnie na wyboistych drogach oraz podczas transportu dużego obciążenia.

Wersja z wysoką ramą dostępna będzie począwszy od lata 2024.

Wybór rozmiaru roweru E-ACTV 500

Dostępne rozmiary w wersji z niską ramą:
Rozmiar S od 150 cm do 165 cm.
Rozmiar M od 166 cm do 177 cm.
Rozmiar L od 178 cm do 190 cm.

Dostępne rozmiary w wersji z wysoką ramą:
Rozmiar M od 166 cm do 177 cm.
Rozmiar L od 178 cm do 190 cm.
Rozmiar XL od 190 cm do 201 cm.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów:
Kup rower w mniejszym rozmiarze, aby mieć bardziej wyprostowaną pozycję.
Kup rower w większym rozmiarze, aby mieć bardziej pochyloną pozycję.

Regulacja pozycji kierownicy

Pozycję kierownicy reguluje się zmieniając kąt nachylenia mostka z pomocą klucza imbusowego.

Unieś mostek, jeśli chcesz mieć bardziej wyprostowaną pozycję pleców. Opuść, by pozycja była bardziej sportowa.
Mostek- długość 90 mm, średnica: 31,8 mm.
- Regulacja kąta nachylenia mostka: od -10° (opuszczona) do + 60° (uniesiona).

Stery: 1 1/8".

Ergonomiczne chwyty z kompozytu żywicy + korka.

Przednia amortyzacja

Amortyzowany widelec Suntour SF15 NEX-E25.
- Amortyzacja: sprężynowa.
- Rura sterowa: z aluminium w rozm. 1 1/8".
- Skok 63 mm.
- Golenie z aluminium.

Opony antyprzebiciowe

Opony trekkingowe ROCKRIDER PROTECT+ zapewniają doskonałą ochronę przed przebiciami (maksymalny poziom 5/5).
Wymiary: 700x47 mm (ETRTO 47-622).
Poziom ochrony przed przebiciami: 5/5.
Rodzaj ochrony: Podwójna ochrona: 3 mm kauczuku o podwyższonej gęstości + taśma z poliamidu.
Odblaskowe pasy: tak.
Osnowa: 60 TPI.
Waga: 1010 g.
Kompatybilne z tubeless: Nie.

Przerzutka Microshift Acolyte

Wybraliśmy przerzutkę Acolyte ze względu na jej solidność.
8 przełożeń: fakt ograniczenia się do 8 biegów pozwala założyć grubsze, a tym samym solidniejsze zębatki.

Manetka "single click": Zapobiega zbyt szybkiej zmianie biegów pod obciążeniem, które mogłoby uszkodzić łańcuch.

Kaseta 12x42: Wybraliśmy kasetę, której najmniejsza zębatka ma 12 zębów, a nie 11. Wybór ten pozwala przedłużyć życie kasety.

Szczegółowo o napędzie


W szczegółach:
- Kaseta 8-rzędowa MICROSHIFT H083 12x42 zębów;
- Pojedyncza koronka: tarcza Miranda 38 zębów zabezpieczona przed spadaniem łańcucha (3D chain flow);
- Korby 170 mm;
- Łańcuch KMC E8 ze spinką;
- Tylna przerzutka: MICROSHIFT ACOLYTE;
- Shifter MICROSHIFT ACOLYTE.

Koła

Obręcze:
obręcze asymetryczne, wzmocnione (dwukomorowe).
Wewnętrzna szerokość 25c.
Niekompatybilne z tubeless.

Szprychy:
32 z przodu i 32 z tyłu.
Szprychy zabezpieczone przed korozją (galwanizowane).

Piasty: Łożyska maszynowe.
Osie kół: Quickrelease.

Siodło

Siodło Rockrider Trekking długodystansowe.

Przeprowadziliśmy badania mające na celu zdefiniowanie stref podparcia dla różnych rodzajów budowy ciała. Zaprojektowaliśmy objętość siodełka i dobraliśmy piankę tak, aby jak najlepiej rozłożyć te strefy podparcia. Siodełko było następnie testowane podczas użytku i zmodyfikowane na podstawie opinii testujących.

Rama aluminiowa

Rama z aluminium |
Główna rura wykonana jest metodą odlewania grawitacyjnego (gravity casting). Ta technologia umożliwia wykonanie głównej rury o skomplikowanym kształcie i zróżnicowanej grubości. Pozwala nam to wzmocnić rurę tam, gdzie jest to konieczne do zapewnienia sztywności i wytrzymałości ramy.

Maksymalny rozmiar opony kompatybilny z błotnikiem: 700x47mm

Hamulce tarczowe

Hydrauliczne hamulce tarczowe TEKTRO T280 (tarcze 160 mm z przodu i z tyłu).
Hamulce hydrauliczne są bardziej precyzyjne i dozowanie siły hamowania jest łatwiejsze niż w przypadku hamulców sterowanych linkami.

Pedały platformowe z aluminium

Wybraliśmy szerokie pedały platformowe, dające lepsze poczucie komfortu i stabilności.
Pedały z aluminium.

Bagażnik - opcjonalnie

Rower posiada uniwersalne punkty do mocowania. Jest kompatybilny z większością bagażników dostępnych na rynku.
Zaprojektowaliśmy bagażnik w 100% dostosowany do roweru E-ACTV 500 (ref. 8828232). Mocowany w prosty sposób 4 śrubami na ramie, bez jakiejkolwiek regulacji czy dopasowania.

Stopka

Stopka mocowana jest do dolnej rury tylnego trójkąta. Umożliwia to obsługę roweru, nie ryzykując, że pedały zahaczać będą o stopkę.

Maksymalne obciążenie dla stopki: 35 kg.

błotnik

Błotniki zapewniają stały odstęp 6 mm między oponą a błotnikiem. Pozwalają na jazdę po drogach gruntowych bez ryzyka nagromadzenia błota pomiędzy oponą a błotnikiem.

Kompatybilne akcesoria

Kompatybilny z: • uchwytem na bidon: 1 miejsce na ramie. Dla drugiego bidonu polecamy tekstylny uchwyt na bidon na kierownicę;
• tylnym bagażnikiem: Kompatybilny z większością bagażników dostępnych na rynku. Polecamy nasz bagażnik dedykowany dla tego roweru (ref. 8828232);
• zapięciem rowerowym na ramę (ref. 8735625);
• dziecięcym fotelikiem na bagażnik;
• dziecięcym fotelikiem na ramę.

Niekompatybilny z centralną stopką.

Waga roweru

24,5 kg w rozmiarze M z akumulatorem,

21,4 kg w rozmiarze M bez akumulatora.

Maksymalne dopuszczalne obciążenie

Rower E-ACTV 500 posiada homologację dla całkowitego obciążenia do 120 kg:
użytkownik + rower + dodatkowe obciążenie (sakwy, dziecko, etc.).

Homologacja

Certyfikat homologacji roweru jest dostępny na stronie pomocy Decathlon.

Skład

Rama rowerowa 100% Aluminium

Ograniczenia

Nieodpowiedni do jazdy MTB/BMX.

Testy

Zanim pojawią się w sklepie, nasze rowery są testowane w laboratorium i w terenie przez wielu pasjonatów kolarstwa trekkingowego. Muszą przejechać wiele tysięcy kilometrów, zanim otrzymają ostateczną aprobatę.