Ten rower jest nowy i funkcjonalny, ale ma wadę lakierniczą (szczegółowy opis poniżej). Wybierając ten rower gravelowy zapobiegasz jego utylizacji.

Stworzyliśmy i przetestowaliśmy rower do jazdy po szutrach. Zapewnia on komfort i wydajność na drogach o dobrej nawierzchni.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Precyzja

    Grupa Shimano 105 R7000: przerzutka przednia, tylna i klamki hamulcowe.

  • Kontrola hamowania

    Hamulce tarczowe, hydro-mechaniczne: skuteczne, progresywne, pół-metalowe klocki

  • Komfort roweru

    Szersza kierownica ugięta pod kątem 16°, żelowa owijka, koła TLR, opony TLR 35.

  • Wszechstronność

    Inserty do bagażnika i błotnika, pasują koła 36 mm, koła tubeless ready.

Dlaczego ten rower gravelowy jest drugiej jakości?

Podczas przeprowadzania kontroli jakości w fabryce, wykryliśmy wadę lakierniczą w tej serii.
Lakier czarnego maskowania odkleja się i widać spod niego lakier khaki (patrz: zdjęcia).
Czarny lakier może również schodzić z biegiem czasu (proces przyspieszony, np. w wyniku tarcia lub podczas mycia roweru).
Poza tą wadą, rower jest całkowicie sprawny. Pochodzi prosto z fabryki, a wszystkie komponenty są oczywiście nowe.

Wybór marki

Zidentyfikowaliśmy źródło problemu i od tamtej pory został on rozwiązany. Zamiast utylizować te ramy z powodu wady estetycznej, podjęliśmy decyzję o złożeniu rowerów z ich wykorzystaniem i sprzedaniu ich po niższej cenie.
Gwarancja na lakier nie obejmuje tego problemu, jasno opisanego i ujawnionego tutaj. W pozostałym zakresie, klasyczna gwarancja Decathlon oczywiście obowiązuje.
Jesteśmy przekonani, że te rowery mogą uszczęśliwić niejednego pasjonata.

Wybór rozmiaru roweru

Wybór rozmiaru roweru zależy od Twojego wzrostu, ale również od budowy ciała (długości nóg i zasięgu ramion).
Jeśli jesteś na granicy 2 rozmiarów, kupując mniejszy, będziesz mieć wygodniejszą pozycję, łatwiejszą podczas jazdy gravelowej po szutrach.
XS: 154-165;
S: 165-173;
M: 173-180;
L: 180-188;
XL: 188-200.

Rama

Rama Triban Evo z aluminium 6061 T6, geometria ukierunkowana na komfort, z odpowiednio dobranym slopingiem.
Waga: 1,78 kg w rozm. M.
Solidna i wszechstronna rama: możliwość zamontowania błotników i bagażnika.
Normatywna kompatybilność z oponami o przekroju do 36 mm.
Specjalna praca przeprowadzona na ramie umożliwiła uzyskanie dobrej sztywności bocznej i dobre filtrowanie drgań. Dzięki temu nasz system koła z quick release (QR), bardziej przystępny, gwarantuje dobrą sztywność.
Wady lakiernicze.

Widelec

Widelec Triban Evo z karbonowymi goleniami i rurą sterową z aluminium 1"1/8 Aheadset. Ten widelec łączy w sobie komfort, lekkość i precyzję.
Włókno węglowe wykorzystane, aby zapewnić dużą sztywność boczną i skuteczne filtrowanie drgań czołowych.
Na goleniach inserty do zamocowania przedniego bagażnika. Maksymalne obciążenie dla widelca: 8 kg.
Oczka na osi koła do zamocowania błotnika.
Normatywna kompatybilność z oponami o przekroju do 36 mm.

Kierownica / mostek / stery

Kierownica Gravel Triban z aluminium z ugięciem 16° co zapewnia lepszy chwyt i doskonały komfort.
Szerokość kierownicy:
XS / S: 420 mm.
M / L: 440 mm.
XL: 460 mm.
MostekXS / S: 80 mm.
M: 100 mm.
L: 110 mm.
XL: 120 mm.

Napęd

Kompaktowy napęd 50/34 11/32 dla optymalnej wydajności na twardych nawierzchniach.
Manetki Shimano 105 R7000.
Przednia przerzutka Shimano 105 R7000.
Tylna przerzutka Shimano 105 R7000 11-rzędowa z długim wózkiem.
Całkowita waga: 843 g.

Tylna przerzutka typu "Shadow" dla lepszej ochrony podczas użytkowania w terenie. Przerzutka chowa się za kasetą i nie wystaje poza obrys górnych rur tylnego trójkąta, co ogranicza ryzyko oderwania jej.

Mechanizm korbowy / kaseta

Kaseta MICROSHIFT CS-H110 11-rz. 11/32
(11/12/13/14/15/17/19/21/24/28/32).

Mechanizm korbowy SHIMANO RS 510 compact 50/34.
Różne długości korb w zależności od rozmiaru roweru:

XS, S: 170 mm.
M: 172,5 mm.
L, XL: 175 mm.

Hamulce

Hamulce tarczowe TRP HY/RD.
Hydrauliczne tłoki uruchamiane mechanicznie zapewniają niezawodność i skuteczność.
Tarcze 160 mm z przodu i z tyłu.
Nieściśliwy pancerz JAGWIRE zapewnia precyzję i skuteczność hamowania.
Pół-metaliczne okładziny TRP (wersja M515/M525).

Regulacje hamulców TRP HY/RD tłumaczy następujący film (na 10:20 min) => https://www.youtube.com/watch?v=BcZKtFI8Els

Koła

Nowe koła Triban Tubeless ready Light 700x19C dla optymalnej wydajności na twardych nawierzchniach.
Aluminium 6063 T6.
Wymiary ETRTO: 622 x 19 C.
Wysokość 25 mm zapewnia większą sztywność boczną.
Stalowe szprychy zaplatane na krzyż dla większej sztywności 280/282 mm (28 z przodu i 28 z tyłu).
Szczelne łożyska maszynowe.
Waga pary (bez kasety i bez zacisku): 2300 g.
Taśma na obręcz Tubeless 23 mm.
Kompatybilne z oponami od 25 mm.

Opony

Opony Hutchinson Overide 35 Tubeless ready, dla optymalnej wydajności na twardych nawierzchniach,
350 gramów,
Skinwall z miękką stopką,
wzmocnienie z tekstylnej siatki HardSkin na całym profilu opony.
Wytrzymała osnowa: 66 TPI.
Wymiary: 35c-622 / 700 x 35c.
Minimalne ciśnienie: 3 bary / 43 psi.
Maksymalne ciśnienie: 5,5 bara / 80 psi.

Ciśnienie dla montażu dętkowego: 4,5 bara z przodu, 5 barów z tyłu (kolarz 75 kg).

Siodło / sztyca podsiodłowa

Nowe siodło Triban ErgoFit.
Budowa typu hamac, dla większego komfortu.
Sztyca siodła Triban z aluminium.
Łatwa regulacja położenia siodła.
Przekrój: 27,2 mm.
Długość: 350 mm w rozm. M / L / XL, 250 mm w rozm. XS / S.

Naturalny flex sztycy siodła, możliwy dzięki jej przekrojowi 27,2, pozwala pochłaniać drgania i wstrząsy, dla większego komfortu.

Pedały

Pedały platformowe sprzedawane z rowerem.
Zalecamy wybór pedałów platformowych lub pedałów SPD.

Przekrój opon

Do roweru można zamontować opony w rozmiarze 700x36 lub 650x42.
Ostrzegamy o ryzyku związanym z montażem opon większych niż 36 mm.
W istocie, nawet jeśli prześwit widelca i ramy mógłby pozwolić na zamontowanie opon o przekroju 40 mm, powstaje ryzyko upadku z powodu możliwego kontaktu przedniej opony z butem. Może do tego dojść przy małej prędkości i w ciasnych zakrętach, i zależy od rozmiaru ramy i regulacji ustawienia bloków SPD na podeszwie.

Waga roweru

10,4 kg w rozm. M bez pedałów.

Powstawanie roweru RC 520 GRAVEL

Historię powstawania naszego roweru znajdziesz na Exposure.
Od obserwacji poprzez proces projektowy po testy terenowe:

EN:

https://triban.exposure.co/

Skład

Rama rowerowa 100% Aluminium

Porady dotyczące przechowywania

Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.
W przypadku użytkowania lub przechowywania w zasolonym środowisku należy regularnie myć rower po każdej jeździe.

Ograniczenia

Całkowita waga kolarza+wyposażenia nie powinna przekraczać 110 kg.

Testy

Aby zatwierdzić projekt tego roweru gravelowego, przeprowadziliśmy liczne testy w laboratoriach oraz na szosach i szutrach.
TESTY W LABORATORIUM Norma ISO 4210: SZTYWNOŚĆ BOCZNA, TŁUMIENIE DRGAŃ CZOŁOWYCH PRZEZ WIDELEC, KOMFORT (GEOMETRIA);
TESTY TERENOWE: DŁUGIE JAZDY, TURYSTYKA GRAVELOWA (Tour des Flandres OFF-ROAD, ROC ORIGIN83, GRAVELXINOISE), przejażdżki w każdym typie terenu (szosa, szuter, drogi gruntowe, rolnicze, leśne, błotniste, kamieniste...). https://triban.exposure.co/lultime-reco

Zatwierdzony przez

Nasz zespół projektowy i testerzy.

Instrukcja

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja