van rysel

Rower szosowy damski Van Rysel EDR CF Sram Rival AXS czujnik mocy

Kod produktu: 8829847

13 699,00 zł 14 999,00 zł - 1300,00 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki 14 999,00 zł

1369,90 zł x 10 rat

Oblicz ratę

Kolor:

Lniany beż

Rozmiar:

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

Nowa rama z gamy EDR (EnDuRance) - niezwykle wydajny rower stworzony z myślą o najbardziej wymagających kolarzach.

Jego nowa rama, która równie dobrze sprawdza się w górach, jak i na podłożu mieszanym, zaskoczy Cię swoją reaktywnością i komfortem. Mniejsze rozmiary i komponenty dostosowane do kobiecej budowy ciała.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Wydajność energetyczna

    Rama i widelec z karbonu o wysokim module sprężystości.

  • Precyzja

    Grupa SRAM RIVAL AXS eTap z elektryczną zmianą przełożeń.

  • Siła hamowania

    Hydrauliczne hamulce tarczowe, precyzyjne, mocne i progresywne.

  • Waga

    8,2 kg w rozmiarze M.

Rower szosowy damski Van Rysel EDR CF Sram Rival AXS czujnik mocy
Rower szosowy damski Van Rysel EDR CF Sram Rival AXS czujnik mocy
Rower szosowy damski Van Rysel EDR CF Sram Rival AXS czujnik mocy

Nowy program EDR

EDR od słowa Endurance (wytrzymałość) - gama EDR to nowy segment wśród rowerów Van Rysel ukierunkowany na wydajność i osiągi.
Trzeba wiedzieć, że "endurance" (wytrzymałość) nie musi być przeciwieństwem "szybkości". To właśnie tu tkwi sedno wyzwania, jakiego podjął się nasz zespół projektowy.
Rama EDR jest idealną propozycją dla wszystkich kolarzy poszukujących roweru równie sprawnego w górach, co w terenie mieszanym.
Perfekcyjna kombinacja sztywności, lekkości i komfortu pozwoli Ci pobić wszystkie wcześniejsze rekordy.

Rama i widelec EDR

Ważąca 890 g (w rozmiarze M) rama EDR oraz jej widelec są mieszanką włókien o wysokim module sprężystości zapewniających rowerowi doskonałą sztywność, wyczuwalną przy najmniejszym zrywie.
Waga widelca: 382 g.
Kierunek włókien skalkulowany tak, aby zadowolić górali oraz najbardziej wymagających zawodników na pagórkowatych trasach i w wysokich górach. Doskonałość odpowiadająca wymogom kolarstwa wyczynowego i profesjonalnego peletonu.
Suport Press-fit 86 i rama kompatybilna z Di2.

GRUPA SRAM RIVAL ORAZ CZUJNIK MOCY QUARQ

Kompletna grupa SRAM RIVAL ETAP AXS oraz czujnik mocy QUARQ. Czujnik mocy jest niezbędny dla rowerzystów pragnących poprawić swoje wyniki poprzez planowanie treningów.
Całkowita masa napędu: 3045 g z czujnikiem mocy.

Grupa elektryczna posiada dwa oddzielne akumulatory (po jednym dla każdej przerzutki). Możesz skorzystać z aplikacji SRAM connect, aby skonfigurować swój rower i pobrać dane ze swoich przejazdów.

NAPĘD SRAM RIVAL

Shifter: RIVAL ETAP AXS D1
Przerzutka przednia: RIVAL ETAP AXS D1
Przerzutka tylna: RIVAL ETAP AXS D1 MAX 36T

Kaseta: RIVAL XG 1250 D1 10-36 (10,11,12,13,15,17,19,21,24,28,32,36)
Mechanizm korbowy: RIVAL D1 DUB PM 48/35T

Długość korby w zależności od rozmiaru
XXS/XS: 165 mm
S: 170 mm

Łańcuch SRAM RIVAL

Komponenty SRAM są łatwo wymienialne i kompatybilne pomiędzy seriami FORCE i RIVAL.

HAMULCE TARCZOWE

Hamulec tarczowy SRAM RIVAL z tarczami 160 mm z przodu i 140 mm z tyłu.
Hamulce tarczowe SRAM RIVAL są hydrauliczne, dzięki czemu hamowanie jest bardziej progresywne i mocniejsze niż w przypadku hamulców hydromechanicznych.

Konieczny jest okres dotarcia. Wystarczy wykonać serię 20 progresywnych uruchomień hamulca przy małej prędkości (20 km/h) oraz drugą serię przy prędkości 30 km/h. Oba hamulce muszą być dobrze dotarte.
Dotarcie hamulców pozwala na lepsze przyleganie klocka do tarczy.

KOŁA FULCRUM RACING3 DB TUBELESS (1)

Racing 3 DB to kondensat technologii, zaprojektowany w celu podniesienia poziomu osiągów w najróżniejszych sytuacjach, któremu udało się ustanowić nowy standard satysfakcji i niezawodności.
Zapewnia ekstremalną efektywność toczenia dzięki łożyskom stożkowym i kubkowym, a jednocześnie wygodę dzięki stalowym szprychom, które oferują o 25% większą zdolność absorpcji niż Racing Zero.

KOŁA FULCRUM RACING3 DB TUBELESS (2)

Szerokość obręczy: Przód:23,8 mm
Rodzaj kół: opona
Wysokość obręczy: 28 mm
Waga pary: 1660 g
Szprychy przednie: 21 (lewa 7 - prawa 14)
Szprychy tylne:21 (lewa 14 - prawa 7)
łożyska: Regulowany system stożków / misek
Piasta: Aluminium, kołnierz aluminiowy
Korpus wolnobiegu: Shimano Sram 10/11 prędkości
Limit wagi użytkownika: 109 kg

OPONY HUTCHINSON FUSION 5 PERFORMANCE

Rozmiar: 700 X 25 C.
Po 2 latach badań zespoły HUTCHINSON stworzyły nową gumę ElevenSTORM®, która spełnia 5 głównych kryteriów efektywności opony: Przyczepność, Osiągi, Żywotność, Odporność na przebicie, Komfort.
Ta wersja stanowi doskonałą harmonię dla wszystkich rowerzystów, którzy pragną jeździć szybko i daleko. W połączeniu ze wzmocnieniem z Kevlaru® pod bieżnikiem, zapewni spokój na drodze i żywotność ponad 4000 km;
tubeless ready.

ROZMIAR OPON

Rama umożliwia montaż opon do 28 mm.

KIEROWNICA I MOSTEK

Aluminiowa kierownica VanRysel Racing, łącząca lekkość i wytrzymałość.
Rozmiar Szerokość piasty:
XXS / XS: 380 mm
S: 400 mm

Mostek VanRysel Racing
XXS 60 mm
XS 70 mm
S 80 mm

SIODEŁKO / SZTYCA PODSIODŁOWA

Siodełko VanRysel Ergofit damskie.
Sztyca podsiodłowa VR carbon 27,2.

PEDAŁY

Rower sprzedawany jest bez automatycznych pedałów.

KONSERWACJA PRZEKŁADNI

Chcielibyśmy podkreślić znaczenie regularnej konserwacji przekładni, zwłaszcza jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokre i/lub brudne drogi).
Regularna konserwacja sprawi, że Twój napęd będzie działał dłużej.

Regularna kontrola łańcucha jest niezbędna przy użyciu tego narzędzia:

https://www.decathlon.pl/p/miernik-zuzycia-lancucha-rowerowego-decathlon/_/R-p-120530?mc=8351086

ŻYWOTNOŚĆ PRZEKŁADNI

Przy zakupie roweru, wybierając rodzaj napędu, należy wziąć pod uwagę koszty jego konserwacji.
Poniższe wartości są przeciętne, podane orientacyjnie i będą się znacznie różnić w zależności od rodzaju konserwacji.

Średnia żywotność dobrze konserwowanego łańcucha to 5000 km
Średnia żywotność kasety to 10 000-12 0000 km.

Źle konserwowany łańcuch może spowodować jego przeskakiwanie skutkujące uszkodzeniem ramy.

KONSERWACJA HAMULCÓW

Hamulce hydrauliczne działają poprzez zamknięty obwód pomiędzy dźwignią hamulca a szczękami.
Szczelność zapewnia przewód.
Z czasem dochodzi do naturalnej utraty ciśnienia w przewodach, co powoduje utratę skuteczności hamowania. Kiedy osłona hamulca jest zbyt miękka lub lądujesz na kierownicy, musisz odpowietrzyć swój układ hamulcowy. Ta operacja wymaga specjalnych narzędzi i wiedzy.

OSTRZEŻENIE I REGULACJA


Uwaga: nigdy nie hamuj bez koła, gdyż ryzykujesz sklejeniem się klocków.

Jeśli tarcza się ociera, należy wykonać następujące czynności, aby ponownie ustawić koło i szczęki:

- Poluzować piastę koła
- Mocno zahamować i jednocześnie dokręcić piastę
- Jeśli tarcza nadal się ociera, należy powtórzyć tę operację poluzowawszy szczęki hamulcowe
- Jeśli problem nie ustąpi, udaj się do serwisu sklepu.

Gwarancja

5 lat na ramę i 2 lata na części zamienne

Skład

Rama rowerowa 100% Węgiel

Porady dotyczące przechowywania

Przechowywać w suchym miejscu, o umiarkowanej temperaturze.

Ograniczenia

Nie ma możliwości zamontowania błotników.

Instrukcja

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja