Przeznaczony do regularnej jazdy. Zapewni on duży komfort do dłuższej i dalszej jazdy. (dostępny także damski).

Możesz jeździć dalej i częściej na najwygodniejszym rowerze szosowym, jaki stworzyliśmy. Odkryj jego mechaniczno-hydrauliczne hamulce tarczowe i specjalną geometrię.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Komfort roweru

    Komfortowa, szosowa geometria, opony 28 mm, piankowa owijka, nowe siodło ErgoFit

  • Wszechstronność

    Inserty do bagażnika i błotnika, pasują opony o maks. szer. 36 mm.

  • Kontrola hamowania

    Hamulce tarczowe, hydro-mechaniczne: mocne i progresywne.

Rower szosowy Triban RC520 Microshift 10S
Rower szosowy Triban RC520 Microshift 10S
Rower szosowy Triban RC520 Microshift 10S
Rower szosowy Triban RC520 Microshift 10S

Wybór rozmiaru roweru

Wybór rozmiaru roweru zależy od Twojego wzrostu, ale również od budowy ciała (długości nóg i zasięgu ramion).
Jeśli jesteś pomiędzy 2 rozmiarami, wybierając mniejszy, będziesz mieć bardziej sportową pozycję, a większy - bardziej komfortową.
XS: 154-165 cm,
S: 165-173 cm,
M: 173-180 cm,
L: 180-188 cm,
XL: 188-200 cm.
W sklepie możesz wypróbować rower Triban 500/520, geometria ramy jest identyczna.
Niektóre sklepy oferują usługę Oceny Anatomicznej.

Rama

Rama Triban Evo z aluminium 6061 T6, geometria ukierunkowana na komfort, z odpowiednio dobranym slopingiem.
Waga: 1780 g w rozmiarze M.
Solidna i wszechstronna rama: możliwość zamontowania błotników i bagażnika.
Kompatybilna z oponami o przekroju do 700X36 lub 650x40.

Widelec

Widelec Triban Evo z karbonowymi goleniami i rurą sterową z aluminium 1"1/8 Aheadset. Ten widelec łączy w sobie komfort, lekkość (680 g) i precyzję.
Włókno węglowe wykorzystane, aby zapewnić dużą sztywność boczną i skuteczne filtrowanie drgań czołowych.
Na goleniach inserty do zamocowania przedniego bagażnika. Maksymalne obciążenie dla widelca: 9 kg.
Oczka na osi koła do zamocowania błotnika.
Pasują opony do 700X36 lub 650x40.

Kierownica, mostek, stery

Ergonomiczna kierownica Triban z aluminium zapewnia lepszy chwyt i doskonały komfort.
Szerokość kierownicy:
XS / S: 400 mm.
M / L: 420 mm.
XL: 440 mm.

Nowy mostek Triban:
XS / S: 80 mm.
M: 100 mm.
L: 110 mm.
XL: 120 mm.

Napęd

Aby zapewnić dostępność naszych rowerów w obliczu niedoborów części, zaprojektowaliśmy rower RC520 z dwurzędowym 10-biegowym napędem Microshift. Ten solidny i płynnie działający napęd oferuje dobre przełożenia, które umożliwią jazdę po każdych wzniesieniach.
Manetki Microshift R10 (R502E).
Przednia przerzutka Microshift R10 (R712), montaż na obejmę, precyzyjnie wykuta stalowa prowadnica zmiany biegów.
Tylna przerzutka Microshift R10 (RR1M).

Mechanizm korbowy i kaseta

Kaseta MICROSHIFT CS-H110 10-rz. 11/32
(11-12-13-15-17-19-21-24-28-32).

Mechanizm korbowy Prowheel 10/11-rz. 50/34.
Różne długości korb w zależności od rozmiaru roweru:
XS, S, M: 170 mm.
L, XL: 175 mm.

Hamulce hydromechaniczne

Hamulce tarczowe TRP HY/RD.
Mechaniczne uruchamianie linek na hydraulicznych tłokach zapewnia niezawodność i efektywność.Tarcze 160 mm z przodu i z tyłu.Anty-kompresyjne pancerz JAGWIRE KEB SL dla zapewnienia precyzji i skuteczności hamowania. Okładziny półmetaliczne TRP (wersja M515/M525).

Dotarcie hamulców

Na początku niezbędne jest ich dotarcie. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy małej prędkości (20 km/h), i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Dotarcie pozwala uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.

Koła

Koła Triban Tubeless ready*,
aluminium 6063T6.
Rozmiar ETRTO: 622 x 19 C.
Wysokość 25 mm zapewnia większą sztywność boczną.
Szprychy stalowe, krzyżowane, co zwiększa sztywność (28 z przodu i 28 z tyłu).
Szczelne łożyska maszynowe.
Waga pary (bez kasety i zacisków): 2300 g.
*Do zamiany na Tubeless potrzebne będą opony Tubeless Ready oraz zestaw do przekształcenia zawierający 2 wentyle tubeless + 2 taśmy na obręcz + bidon płynu uszczelniającego.

Opony szosowe Vittoria Randonneur Tech

Wybraliśmy opony VITTORIA RANDONNEUR TECH w rozmiarze 700x32C.
Ochrona przed przebiciem, doskonała przyczepność na mokrej nawierzchni i trwałość tej opony to zalety, których nie trzeba już udowadniać. Prawdziwie wszechstronne, będą Twoim sprzymierzeńcem podczas wycieczek rowerowych na gładkich i lekko wyboistych nawierzchniach.

Siodło / Sztyca podsiodłowa

Siodło Triban ErgoFit. Budowa typu hamac, dla większego komfortu.
Sztyca siodła Triban z aluminium.
Łatwa regulacja położenia siodła.
Przekrój: 27,2 mm.
Długość: 350 mm w rozm. M / L / XL, 300 mm w rozm. S, 250 mm w rozm. XS.

Pedały

Pedały platformowe sprzedawane z rowerem.
Podana waga roweru nie uwzględnia wagi pedałów.

Akcesoria

Rower sprzedawany z zestawem lampek na przód i tył, oraz dzwonkiem.

Kompatybilność z błotnikiem

Można zamontować ZESTAW BŁOTNIKÓW SKS BLUEMELS MATT 35 (ref. 8385659) lub BŁOTNIK POD SIODŁO DO ROWERU SZOSOWEGO FLASH CZARNY (ref. 8327786).

Wpisz referencję w wyszukiwarkę na stronie DECATHLON, aby znaleźć informacje na temat tych produktów.

Waga

10,4 kg w rozm. M bez pedałów.

Czy rower RC520 MICROSHIFT R10 jest dostosowany do bikepackingu?

Tak, ten rower został stworzony do turystyki szosowej, w tym do "bikepacking'u". Oznacza to, że możesz zainstalować lekkie sakwy, na przykład pod siodłem, na ramie i kierownicy. Za sprawą jego wygody, rower RC520 doskonale sprawdzi się podczas wielu godzin na siodełku.
Natomiast nie jest to rower na podróże. Odradzamy nadmierne obciążanie go szerszymi sakwami podróżnymi, mocowanymi np. na bagażniku.

Zobacz rower w akcji!

Nasze rowery Triban mają już za sobą piękne przygody! Zobacz nasze opowieści o Triban'ie na https://triban.exposure.co/

Gwarancja

Dożywotnia gwarancja na ramę, mostek, kierownicę. Widelec z 5-letnią gwarancją.

Skład

Rama rowerowa 100% Aluminium

Porady dotyczące przechowywania

Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.
W przypadku użytkowania lub przechowywania w zasolonym środowisku należy regularnie myć rower po każdej jeździe.

Ograniczenia

Nieodpowiedni na wyścigi (brak homologacji UCI).

Testy

Przy testowaniu naszych rowerów RC520 nie poszliśmy na żadne ustępstwa.
W laboratorium rower przeszedł wszystkie najbardziej wymagające testy normatywne oraz testy uzupełniające, aby dać nam wskazówki co do wyboru konkretnych rozwiązań (geometria, sztywność widelca, …).
Ale to nie wystarczyło. Przede wszystkim testowaliśmy rower na szosie. Mityczne trasy (Paris-Roubaix, Tour des Flandres, l’Ardechoise,…), nasze przejażdżki w przerwie na lunch i wyprawy gravelowe z sakwami na długich dystansach.

Porady dotyczące konserwacji

Nie prać

Nie można stosować żadnych wybielaczy ani odplamiaczy.

Nie suszyć w suszarce bębnowej

Nie prasować

Nie czyścić chemicznie

Instrukcja

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja