Rower szosowy Van Rysel EDR CF 105 12S
Kod produktu: 8788117
0,0 (5)14 999,00 zł
1499,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęRozmiar:
Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Kod produktu: 8788117
0,0 (5)14 999,00 zł
1499,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Rama gamy EDR (EnDuRance) - niezwykle wydajny rower stworzony z myślą o najdłuższych wycieczkach.
Równie dobrze sprawdzająca się zarówno w górach jak i mieszanym terenie rama zaskoczy Cię dynamiką i komfortem.
Wydajność energetyczna
Nowa grupa Shimano 105, 12-biegowa, i koła tubeless FULCRUM RACING 3 DB .
Lekkość
Rama i widelec z karbonu o wysokim module sprężystości.
Siła hamowania
Mocne i precyzyjne hydrauliczne hamulce tarczowe.
Waga
8 kg w rozm. M bez pedałów.
Gama EDR to segment wśród rowerów Van Rysel ukierunkowany na wytrzymałość.
Nie pomyl się, "endurance"-wytrzymałość to nie synonim "szybkości". To właśnie w tym tkwi sedno wyzwania, jakiego podjął się nasz zespól projektowy.
Rama EDR jest idealną propozycją dla wszystkich zawodników poszukujących roweru równie sprawnego w górach co w mieszanym terenie.
Perfekcyjna kombinacja sztywności, lekkości i komfortu pozwoli Ci pobić wszystkie wcześniejsze rekordy.
Ważąca 890 g (w rozmiarze M) rama EDR oraz jej widelec są mieszanką włókien o wysokim module sprężystości zapewniających rowerowi doskonałą sztywność, wyczuwalną przy najmniejszym zrywie.
Waga widelca 382 g.
Kierunek włókien skalkulowany tak, aby zadowolić górali oraz najbardziej wymagających zawodników na pagórkowatych trasach i w wysokich górach. Suport Press-fit 86 i rama kompatybilna z Di2.
Kierownica DEDA ZERO 2
O kompaktowej geometrii RHM (rapid hand movement) opatentowanej przez DEDA, Zero 2 posiada lekko aerodynamiczny profil, który zapewnia skuteczny i wygodny chwyt w górnej części.
Kierownica Zero 2 marki DEDA wykonana z lekkiego stopu 6061, to niezawodny i wytrzymały model.
Szerokość w poszczególnych rozmiarach:
XS, S: 400 mm; M, L, XL: 420 mm.
Mostek DEDA ZERO 2.
Długość w poszczególnych rozmiarach:
XS: 90 mm, S: 100 mm, M: 110 mm, L: 120 mm, XL: 130 mm.
Grupa Shimano 105 12-rzędowa, mechaniczna.
Napęd dla każdego kolarza, który pozwala pomyśleć o każdym wzniesieniu.
Manetki Shimano R7120: z bardziej kompaktowymi i wygodniejszymi chwytami, odpowiednimi dla kobiet i mężczyzn, w każdej pozycji kierowania rowerem.
Przednia przerzutka FD R7100 (110 g).
Tylna przerzutka RD R7100 (205 g).
Dwurzędowy mechanizm korbowy 50 X 34 Shimano R7100.
Długość korb:
XS, S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L/XL: 175 mm.
Kaseta: Shimano R7100 11 X 34:
11/12/13/14/15/17/19/21/24/27/30/34.
Zaciski hamulcowe Shimano BR-R7170 wyposażone są w najnowsze technologie Shimano, co zapewnia mocne i płynne hamowanie. Te hamulce umożliwiają rowerzystom poruszanie się po zwykłych trasach, korzystając ze skutecznego hamowania.
Dozowanie siły hamowania jest łatwiejsze dzięki większemu zakresowi modulacji. Rozstaw klocków o dodatkowe 10% pozwala uniknąć tarcia, łatwiej zdjąć koło i ułatwia czyszczenie hamulców.
Przednia tarcza: 160 mm.
Tylna tarcza: 140 mm.
Właściwości techniczne:
- Zacisk hamulca: BR-R7170 Flat Mount, 2 tłoki: sztywny, kompaktowy, aerodynamiczny.
- Stała wydajność hamowania w suchych i mokrych warunkach.
- Kompatybilne z chwytami: ST-R7120 i ST-R7170.
- Klocki w zestawie: L04C żywiczne, z rowkami chłodzącymi,
- Kompatybilne tarcze: 140 mm do 160 mm,
- Zalecane tarcze: SM-RT70,
- Zalecany olej hamulcowy: olej mineralny Shimano.
Koło Racing 3 DB to koncentrat technologii. Stworzone do podniesienia poziomu wydajności w najróżniejszych sytuacjach, definiujące nowe standardy satysfakcji i niezawodności.
Oferują one niezwykłą skuteczność toczenia dzięki łożyskom z konusem i kontrą, a jednocześnie są wygodne dzięki stalowym szprychom, o zdolności pochłaniania wstrząsów o 25% większej w porównaniu do kół Racing Zero.
Szerokość obręczy: Przód: 23,8 mm.
Typ kół: do opon
Wysokość obręczy: 28 mm.
Waga pary: 1660 g.
Szprychy z przodu: 21 (7 z lewej - 14 z prawej);
Szprychy z tyłu: 21 (14 z lewej - 7 z prawej).
Łożyska: system z konusem i kontrą, regulowany.
Piasty: z aluminium, kołnierz nadmiarowy z aluminium.
Bębenek kasety: Shimano Sram 10/11-rzędowy.
Maks. waga użytkownika: 109 kg.
Rozmiar: 700 X 25 C.
Po dwóch latach badań zespół HUTCHINSON powołał do życia nową gamę ElevenSTORM® spełniającą 5 głównych wymogów wydajności stawianych oponie: grip, wydajność, trwałość, odporność na przebicia i komfort.
Ta wersja jest doskonałą ofertą dla wszystkich kolarzy, którzy pragną jechać szybko i daleko. Ze wzmocnieniem z Kevlaru® pod bieżnikiem opona uspokoi nawet najbardziej nieufnych oraz oferuje trwałość przekraczającą 4000 km.
Tubeless ready.
Rama dopuszcza opony o maksymalnym przekroju do 28 mm.
FIZIK ANTARES R5 BLACK.
Sztyca siodła VR carbon 27,2.
Rower sprzedawany bez pedałów zatrzaskowych.
Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja zapewnia dłuższą żywotność napędu.
Niezbędne jest regularne sprawdzanie łańcucha przy użyciu tego narzędzia:
https://www.decathlon.pl/p/miernik-zuzycia-lancucha-rowerowego-decathlon/_/R-p-120530?mc=8351086
Podczas zakupu roweru ważne jest, aby wziąć pod uwagę koszt serwisowania go, wybierając napęd wysokiej jakości.
Poniższe wartości są wartościami średnimi, są podane orientacyjnie i będą się znacznie różnić w zależności od konserwacji.
Średnia żywotność dobrze konserwowanego łańcucha wynosi 5000 km.
Średnia żywotność kasety wynosi 10000-12000 km.
Zaniedbanie łańcucha może prowokować jego przeskakiwanie, co może uszkodzić ramę.
Na początku niezbędne jest ich dotarcie. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy małej prędkości (20 km/h), i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Dotarcie pozwala uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.
Hamulce hydrauliczne działają w obwodzie zamkniętym między klamką hamulca a jego szczękami.
Szczelność zapewniona jest przez odpowiedni przewód.
Z biegiem czasu pojawi się stopniowa utrata ciśnienia w przewodach, co spowoduje utratę skuteczności hamowania. Gdy działanie klamki staje się zbyt miękkie, lub gdy dotyka ona do kierownicy podczas hamowania, należy odpowietrzyć układ hamulcowy. Operacja ta wymaga posiadania odpowiednich narzędzi oraz umiejętności.
UWAGANigdy nie zaciskaj hamulca gdy koło jest zdemontowane, ponieważ grozi to sklejeniem klocków.
Jeśli tarcza ociera się, postępuj w następujący sposób, aby ustawić koło i szczęki w odpowiedniej relacji:
- Poluzuj dokręcenie osi koła;
- Mocno zahamuj, jednocześnie dokręcając oś koła;
- Jeśli tarcza nadal ociera, trzeba powtórzyć tę operację luzując dokręcenie szczęk;
- Jeśli problem się utrzymuje, zapraszamy do serwisu.
Rama rowerowa 100% Węgiel
Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.
Montaż błotnika niemożliwy.
Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja