Nowa rama z gamy EDR (EnDuRance) - niezwykle wydajny rower stworzony z myślą o najbardziej wymagających kolarzach.

Równie dobrze sprawdzająca się zarówno w górach jak i mieszanym terenie rama zaskoczy Cię dynamiką i komfortem.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Wydajność energetyczna

    Rama i widelec z karbonu o wysokim module sprężystości.

  • Precyzja

    Grupa SRAM Rival AXS eTap z elektryczną zmianą przełożeń.

  • Siła hamowania

    Hydrauliczne hamulce tarczowe, precyzyjne, mocne i progresywne.

  • Waga

    8,3 kg w rozm. M.

Rower szosowy Van Rysel EDR CF SRAM Rival AXS z czujnikiem mocy

Nowy program EDR

EDR od słowa EnDuRance, gama EDR to nowy segment wśród rowerów Van Rysel ukierunkowany na wydajność.
Nie pomyl się, "endurance"- wytrzymałość to nie synonim "szybkości". To właśnie w tym tkwi sedno wyzwania, jakiego podjął się nasz zespól projektowy.
Rama EDR jest idealną propozycją dla wszystkich zawodników poszukujących roweru równie sprawnego w górach co w mieszanym terenie.
Perfekcyjna kombinacja sztywności, lekkości i komfortu pozwoli Ci pobić wszystkie wcześniejsze rekordy.

Rama i widelec EDR

Ważąca 890 g (w rozmiarze M) rama EDR oraz jej widelec są mieszanką włókien o wysokim module sprężystości zapewniających rowerowi doskonałą sztywność, wyczuwalną przy najmniejszym zrywie.
Waga widelca: 382 g.
Kierunek włókien skalkulowany tak, aby zadowolić górali oraz najbardziej wymagających zawodników na pagórkowatych trasach i w wysokich górach. Odpowiada wymaganiom zarówno kolarzy amatorów jak i profesjonalnych kolarzy na najwyższym poziomie. Suport Press-fit 86 i rama kompatybilna z Di2.

Kierownica i mostek DEDA ZERO 2

Kierownica DEDA ZERO 2
O kompaktowej geometrii RHM (rapid hand movement) opatentowanej przez DEDA, Zero 2 posiada lekko aerodynamiczny profil, który zapewnia skuteczny i wygodny chwyt w górnej części.
Kierownica Zero 2 marki DEDA wykonana z lekkiego stopu 6061, to niezawodny i wytrzymały model.
Szerokość w poszczególnych rozmiarach:
XS, S: 400 mm; M, L, XL: 420 mm.

Mostek DEDA ZERO 2.
Długość w poszczególnych rozmiarach:
XS: 90 mm, S: 100 mm, M: 110 mm, L: 120 mm, XL: 130 mm.

Grupa SRAM RIVAL i czujnik mocy QUARQ

Ten rower wyposażony jest w kompletną grupę SRAM RIVAL ETAP AXS, z czujnikiem mocy QUARQ. Czujnik mocy jest niezbędny dla kolarzy, którzy chcą robić postępy planując swoje treningi.

Całkowita waga napędu: 3045 g z czujnikiem mocy.

Elektryczna grupa posiada dwa niezależne akumulatory (po jednym na każdą z przerzutek). Dzięki aplikacji SRAM Connect, otrzymujesz dostęp do regulacji ustawień roweru i pozyskiwania danych z jazdy.

Napęd SRAM RIVAL

Shifter: RIVAL ETAP AXS D1.
Przednia przerzutka: RIVAL ETAP AXS D1.
Tylna przerzutka: RIVAL ETAP AXS D1 maks. 36T.

Kaseta: RIVAL XG 1250 D1 10-36 (10,11,12,13,15,17,19,21,24,28,32,36).
Mechanizm korbowy: RIVAL D1 DUB PM 48/35T.

Długości korb w zależności od rozmiaru:
XS/S: 170 mm;
M: 172,5 mm;
L/XL: 175 mm.

Łańcuch SRAM RIVAL.

Elementy SRAM można łatwo wymieniać i są kompatybilne z gamami FORCE i RIVAL.

Hamulce tarczowe

Hamulce tarczowe SRAM RIVAL z tarczami 160 mm z przodu i 140 mm z tyłu.
Hamulce tarczowe SRAM RIVAL są hydrauliczne. Hamowanie jest bardziej progresywne i mocniejsze, niż z hamulcami mechanicznymi.

Na początku niezbędne jest ich dotarcie. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy małej prędkości (20 km/h), i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Dotarcie pozwala uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.

Koła FULCRUM RACING3 DB Tubeless (1)

Koło Racing 3 DB to koncentrat technologii. Stworzone do podniesienia poziomu wydajności w najróżniejszych sytuacjach, definiujące nowe standardy satysfakcji i niezawodności.
Oferują one niezwykłą skuteczność toczenia dzięki łożyskom z konusem i kontrą, a jednocześnie są wygodne dzięki stalowym szprychom, o zdolności pochłaniania wstrząsów o 25% większej w porównaniu do kół Racing Zero.

Koła FULCRUM RACING3 DB Tubeless (2)

Szerokość obręczy: Przód: 23,8 mm.
Typ kół: do opon
Wysokość obręczy: 28 mm.
Waga pary kół: 1660 g.
Szprychy z przodu: 21 (7 z lewej - 14 z prawej);
Szprychy z tyłu: 21 (14 z lewej - 7 z prawej).
Łożyska: system z konusem i kontrą, regulowany.
Piasty: z aluminium, kołnierz nadmiarowy z aluminium.
Bębenek kasety: Shimano Sram 10/11-rzędowy.
Maks. waga użytkownika: 109 kg.

Opony HUTCHINSON FUSION 5 PERFORMANCE

Rozmiar: 700 x 25 C.
Po dwóch latach badań zespół HUTCHINSON powołał do życia nową gamę ElevenSTORM® spełniającą 5 głównych wymogów wydajności stawianych oponie: grip, wydajność, trwałość, odporność na przebicia i komfort.
Ta wersja jest doskonałą ofertą dla wszystkich kolarzy, którzy pragną jechać szybko i daleko. Ze wzmocnieniem z Kevlaru® pod bieżnikiem opona uspokoi nawet najbardziej nieufnych oraz oferuje trwałość przekraczającą 4000 km. Tubeless Ready.

Przekrój opon

Rama dopuszcza opony o maksymalnym przekroju do 28 mm.

Siodło / sztyca podsiodłowa

FIZIK VENTO R5 CZARNE.
Sztyca siodła VR carbon 27,2.

Pedały

Rower sprzedawany bez pedałów zatrzaskowych.

Konserwacja napędu

Zwracamy uwagę na znaczenie i konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja zapewnia dłuższą żywotność napędu.

Konieczna jest regularna kontrola łańcucha przy pomocy wskaźnika zużycia łańcucha, który dostępny jest na naszej stronie internetowej.

Trwałość napędu

Przy zakupie roweru należy wziąć pod uwagę późniejsze koszty konserwacji wybierając napęd. Poniższe wartości są uśrednione, aby dać wyobrażenie, czego należy się spodziewać. Różnią się one w zależności od tego, jak dbasz o napęd.
Średnia żywotność dobrze konserwowanego łańcucha wynosi 5000 km, a kasety 10000-12000 km. Zaniedbanie łańcucha może prowokować jego przeskakiwanie, co może uszkodzić ramę.

Konserwacja hamulców

Hamulce hydrauliczne działają w obwodzie zamkniętym między klamką hamulca a jego szczękami.
Szczelność zapewniona jest przez odpowiedni przewód.
Z biegiem czasu pojawi się stopniowa utrata ciśnienia w przewodach, co spowoduje utratę skuteczności hamowania. Gdy działanie klamki staje się zbyt miękkie, lub gdy dotyka ona do kierownicy podczas hamowania, należy odpowietrzyć układ hamulcowy. Operacja ta wymaga posiadania odpowiednich narzędzi oraz umiejętności.

Ostrzeżenia i regulacje

UWAGA, nigdy nie zaciskaj hamulca, gdy koło jest zdemontowane, ponieważ klocki mogłyby zablokować się wzajemnie.

Jeśli tarcza ociera się, postępuj w następujący sposób, aby ustawić koło i szczęki w odpowiedniej relacji:

- Poluzuj dokręcenie osi koła,
- Mocno zahamuj, jednocześnie dokręcając oś koła,
- Jeśli tarcza nadal ociera, trzeba powtórzyć tę operację luzując dokręcenie szczęk,
- Jeśli problem się utrzymuje, zapraszamy do serwisu.

Gwarancja

5 lat na ramę i 2 lata na części.

Skład

Rama rowerowa 100% Węgiel

Porady dotyczące przechowywania

Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.

Ograniczenia

Montaż błotnika niemożliwy.

Instrukcja

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja