Rower szosowy Van Rysel EDR CF Ultegra DI2 z hamulcami tarczowymi
Kod produktu: 8735098
0,0 (7)16 999,00 zł
1699,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęRozmiar:
Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Kod produktu: 8735098
0,0 (7)16 999,00 zł
1699,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Nowa rama z gamy EDR (EnDuRance) - niezwykle wydajny rower stworzony z myślą o najbardziej wymagających kolarzach.
Równie dobrze sprawdzająca się zarówno w górach jak i mieszanym terenie rama zaskoczy Cię dynamiką i komfortem.
Wydajność energetyczna
Rama z włókna węglowego o wysokim module sprężystości.
Siła hamowania
Nowa grupa Shimano Ultegra DI2, hydrauliczne hamulce.
Lekkość
7,6 kg.
EDR od EnDuRance, gama EDR to segment wśród rowerów Van Rysel ukierunkowany na wydajność i przyjemność z jazdy.
Nie pomyl się, "endurance"-wytrzymałość to nie synonim "szybkości". To właśnie w tym tkwi sedno wyzwania, jakiego podjął się nasz zespól projektowy.
Rama EDR jest idealną propozycją dla wszystkich zawodników poszukujących roweru równie sprawnego w górach co w mieszanym terenie.
Perfekcyjna kombinacja sztywności, lekkości i komfortu pozwoli Ci pobić wszystkie wcześniejsze rekordy.
Ważąca 890 g (w rozmiarze M) rama EDR oraz jej widelec są mieszanką włókien o wysokim module sprężystości zapewniających rowerowi doskonałą sztywność, wyczuwalną przy najmniejszym zrywie.
Waga widelca 382 g.
Kierunek włókien skalkulowany tak, aby zadowolić górali oraz najbardziej wymagających zawodników na pagórkowatych trasach i w wysokich górach. Doskonałość odpowiadająca wymogom kolarstwa wyczynowego i profesjonalnego peletonu.
Suport Press-fit 86 i rama kompatybilna z Di2.
Kierownica DEDA ZERO 2
Szerokość kierownicy:
XS, S: 400 mm; M, L, XL: 420 mm.
Mostek DEDA ZERO 2.
Długość w poszczególnych rozmiarach:
XS: 90 mm, S: 100 mm, M: 110 mm, L: 120 mm, XL: 130 m.
Grupa Shimano ULTEGRA R8100
Niewątpliwie najbardziej znana grupa, używana przez kolarzy poszukujących niezawodności i wydajności.
Ta nowa, 12-rzędowa grupa jest szybsza pod względem zmiany biegów, cichsza i łagodniejsza podczas hamowania.
Jest możliwość jej pełnej konfiguracji za pośrednictwem aplikacji E-Tube Shimano.
Przednia przerzutka Shimano ULTEGRA R8150.
Waga: 116 g.
Manetki Shimano ULTEGRA R8170.
Waga: 391 g.
Dwurzędowy mechanizm korbowy Compact 52 X 36 Shimano ULTEGRA R8100.
Waga: 700 g.
Długość korb:
S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L/XL: 175 mm.
Kaseta: Shimano ULTEGRA R8100 11 X 30
11/12/13/14/15/16/17/19/21/24/27/30.
Waga: 340 g.
Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja zapewnia dłuższą żywotność napędu.
Niezbędne jest regularne sprawdzanie łańcucha przy użyciu tego narzędzia:
https://www.decathlon.pl/p/miernik-zuzycia-lancucha-rowerowego-decathlon/_/R-p-120530?mc=8351086
Podczas zakupu roweru ważne jest, aby wziąć pod uwagę koszt serwisowania go, wybierając napęd wysokiej jakości.
Poniższe wartości są wartościami średnimi, są podane orientacyjnie i będą się znacznie różnić w zależności od konserwacji.
Średnia żywotność dobrze konserwowanego łańcucha wynosi 5000 km.
Średnia żywotność kasety wynosi 10000-12000 km.
Zaniedbanie łańcucha może prowokować jego przeskakiwanie, co może uszkodzić ramę.
Właściwości techniczne:
- Zacisk hamulca: BR-R8170 Flat Mount, 2 ceramiczne tłoki z automatyczną regulacją odbicia klocków,
- Stała wydajność hamulców zarówno w suchych jak i wilgotnych warunkach,
- Klocki w komplecie, kompatybilność z klockami ice technology,
- Kompatybilne tarcze: 140 mm do 160 mm,
- Łatwa procedura wymiany płynu.
Na początku niezbędne jest ich dotarcie. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy małej prędkości (20 km/h), i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Dotarcie pozwala uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.
UWAGA: Nigdy nie zaciskaj hamulca gdy koło jest zdemontowane, ponieważ grozi to sklejeniem klocków oraz zapowietrzeniem układu.
Jeśli tarcza ociera o klocki podczas jazdy, postępuj w następujący sposób, aby ustawić koło i szczęki w odpowiedniej relacji:
- Poluzuj dokręcenie osi koła,
- Mocno zahamuj, jednocześnie dokręcając oś koła,
- Jeśli tarcza nadal ociera, trzeba powtórzyć tę operację luzując dokręcenie szczęk,
- Jeśli problem się utrzymuje, zapraszamy do serwisu.
Hamulce hydrauliczne działają w obwodzie zamkniętym między klamką hamulca a jego szczękami.
Szczelność zapewniona jest przez odpowiedni przewód.
Z biegiem czasu pojawi się stopniowa utrata ciśnienia w przewodach, co spowoduje utratę skuteczności hamowania. Gdy działanie klamki staje się zbyt miękkie, lub gdy dotyka ona do kierownicy podczas hamowania, należy odpowietrzyć układ hamulcowy. Operacja ta wymaga posiadania odpowiednich narzędzi oraz umiejętności.
Koła Ultegra C36 o aerodynamicznym profilu z niską obręczą i bardzo reaktywne doskonale nadają się na zróżnicowane trasy.
Obręcz w 100% karbonowa,
wewnętrzna szerokość 21 mm,
Tubeless Ready,
Rozmiar ETRTO: 622x21C.
Waga przedniego koła: 657 g.
Waga tylnego koła: 831 g.
Rozmiar: 700 X 25 C.
Po dwóch latach badań zespół HUTCHINSON powołał do życia nową gamę ElevenSTORM® spełniającą 5 głównych wymogów wydajności stawianych oponie: grip, wydajność, trwałość, odporność na przebicia i komfort.
Ta wersja jest doskonałą ofertą dla wszystkich kolarzy, którzy pragną jechać szybko i daleko. Ze wzmocnieniem z Kevlaru® pod bieżnikiem opona uspokoi nawet najbardziej nieufnych oraz oferuje trwałość przekraczającą 4000 km.
Tubeless ready.
Rama dopuszcza opony o maksymalnym przekroju do 28 mm.
FIZIK ANTARES R5 BLACK.
Sztyca siodła VR carbon 27,2.
Rower sprzedawany bez pedałów zatrzaskowych.
Musisz odnieść się do tabeli geometrii roweru.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, mniejszy będzie lepszym wyborem dla kolarzy szukających bardziej reaktywnego, dynamicznego roweru. I przeciwnie, jeśli chcesz mieć lepszą pozycję na dłuższe dystanse, większy rozmiar może okazać się lepszym wyborem.
Ten rower był testowany dla maksymalnego obciążenia 110 kg (kolarz + wyposażenie).
5 lat na ramę i 2 lata na części.
Rama 100% Węgiel
Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.
Montaż błotnika niemożliwy.
Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja