Ten rower został stworzony z myślą o szybkości i kolarzach zawodowych poszukujących najlepszego sposobu, aby wjechać na linię mety z uniesionymi rękami. FCR od Fast RaCer.

Sztywniejszy i bardziej aerodynamiczny niż model EDR. Ten rower ma okazje wykazać się powyżej 35 km/h.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Wydajność energetyczna

    Rama i widelec FCR z włókna węglowego o wysokim module sprężystości.

  • Siła hamowania

    Hydrauliczny hamulec tarczowy flat mount.

  • Waga

    8,06 kg w rozm. M.

  • Aerodynamika

    Koła Mavic SL65 zapewniają doskonałą aerodynamikę.

  • Precyzja

    Szybka i precyzyjna zmiana przełożeń ULTEGRA DI2.

Rower szosowy Van Rysel FCR Ultegra DI2
Rower szosowy Van Rysel FCR Ultegra DI2
Rower szosowy Van Rysel FCR Ultegra DI2
Rower szosowy Van Rysel FCR Ultegra DI2

Program FCR

Program roweru FCR (od Fast Racer) adresowany jest przede wszystkim do kolarzy startujących w wyścigach, poszukujących aerodynamicznego, sztywnego i reaktywnego roweru. Wykorzystasz cały jego potencjał, bez żadnych strat mocy - w jego projekcie kierowaliśmy się efektywnością. Rower sprzedawany jest z kołami SL65, dzięki czemu zaskoczy Cię w pofałdowanym, czy nawet mocno pagórkowatym terenie na kołach o niskim profilu.

Rower FCR to ascetyczna maszyna ze wszystkimi linkami wbudowanymi w kierownicę Aero.

Rama i widelec FCR

Rama FCR zaprojektowana tak, aby każdy Watt energii zamienić w szybkość. Oczywiście rama FCR wyprodukowana jest z włókna węglowego HM.

Waga polakierowanej ramy w rozmiarze M: 1100 g.
Waga polakierowanego widelca w rozmiarze M: 405 g.

Kierownica i mostek Deda Vinci

Gama Vinci marki Deda przeznaczona jest do aerodynamicznych rowerów. Aerodynamiczna kierownica z włókna węglowego o płaskim profilu w górnej części, aby zapewnić dobry chwyt.
Kierownica jest wyjątkowo lekka, waży jedynie 205 g.
Możliwość zamontowania lemondek Deda Super Zero TT po zdjęciu odpinanych elementów.
Połączyliśmy ją z mostkiem Deda Vinci, aby umożliwić wewnętrzne poprowadzenie linek.

Długość:
S 90 mm,
M 100 mm,
L 110 mm,
XL 120 mm.

Szerokość kierownicy:
S 400 mm,
M/L/XL 420 mm.

Napęd Ultegra DI2

Nowy napęd Ultegra DI2 8100. Ta nowa wersja znanej grupy Shimano wyposażona jest w wiele nowości, które wykorzystasz podłączając się do aplikacji DI2. Dzięki temu z poziomu tej nowej platformy będziesz miał możliwość personalizacji i zmiany ustawień.

Kompletna grupa 2716 g.

Koronka: 52/36.
Kaseta: 11-30 : 11-12-13-14-15-16-17-19-21-24-27-30.
Długość korb:
S 170 mm,
M 172,5 mm,
L 175 mm,
XL 175 mm.

Hamulce

Hamulce tarczowe Shimano Ultegra RT MT80.
Tarcze 160 mm z przodu i 140 mm z tyłu.

Koła Mavic Cosmic SL 65

Koła Mavic Cosmic SL 65 z włókna węglowego. To koła o nowym, aerodynamicznym profilu, oraz mniejszej wadze. Bębenek wolnobiegu Instant Drive 360, w połączeniu z automatyczną regulacją łożysk QRM Auto, gwarantuje szybką zmianę przełożeń, dużą sztywność i długą trwałość.
Profil Naca wysokości 65 mm i o szerokości wewnętrznej 26 mm.
Płaskie szprychy.

Koła typu tubeless ready.
Waga pary: 1750 g.

Opony Hutchinson Fusion 5

Rozmiar: 700 X 25 C.
Po dwóch latach badań zespół HUTCHINSON powołał do życia nową gamę ElevenSTORM® spełniającą 5 głównych wymogów wydajności stawianych oponie: grip, wydajność, trwałość, odporność na przebicia i komfort.
Ta wersja jest doskonałą ofertą dla wszystkich kolarzy, którzy pragną jechać szybko i daleko. Ze wzmocnieniem z Kevlaru® pod bieżnikiem opona uspokoi nawet najbardziej nieufnych oraz oferuje trwałość przekraczającą 4000 km.
Tubeless ready.

Prześwit ramy

Rama i widelec dopuszczają opony o maksymalnym przekroju do 28 mm.

Siodło / Sztyca podsiodłowa

Fizik Antares R5 czarne.

Sztyca siodła Full Carbon.

Gwarancja

5 lat na ramę i 2 lata na części.

Skład

Rama 100% Węgiel

Instrukcja

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja