Żaglówka pompowana Tribord 5S PRO
Kod produktu: 8640820
12 999,00 zł
1299,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęOtrzymaj +12950 pkt za zakup tego produktu
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Kod produktu: 8640820
12 999,00 zł
1299,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęOtrzymaj +12950 pkt za zakup tego produktu
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Nasz zespół oferuje nowy typ pompowanej żaglówki do odkrywania lub przypomnienia sobie wrażeń z żeglowania, we 2 osoby dorosłe, samodzielnie lub z rodziną.
Pompowana, kompaktowa łódka Tribord 5S PRO mieści się w 2 torbach, które zmieścisz w bagażniku auta. Do intensywnego użytku w klubach, stabilna i zwrotna, od najmłodszych lat pozwala poczuć się pewnie
Trwałość
Projektowana z klubami żeglarskimi, aby była odporna na intensywne użytkowanie.
Łatwe użytkowanie
Intuicyjna łódka: fabrycznie wyregulowana, do sterowania wystarczy ster i szot.
Łatwość montażu / demontażu
- Gotowa w 25 min (dla 1 osoby); - Uproszczona regulacja; - Nie wymaga narzędzi.
Łatwość transportu
Transport przez 1 osobę, w torbie na kółkach (ref 8601206, do kupienia osobno).
Łatwość uczenia się
Wiatrowskaz edukacyjny ułatwiający regulację żagla.
Kompaktowość
2 torby zmieszczą się w bagażniku, po złożeniu tylnych siedzeń w samochodzie.
Wyporność
Zapewniona przez 3 niezależne, pompowane komory, o łącznej nośności 160 kg.
Łatwe do przemieszczenia
Odpinane koła do wodowania oraz do przewożenia łódki 5S od samochodu do wody.
- Edukacyjny wiatrowskaz;
- Odpinane koła do zwodowania;
- Torba do schowania żagla, stateczników i akcesoriów.
- Torby do schowania kadłuba (ref. 8601206).
Konieczność dokupienia pompki. Polecamy do wyboru:
- Dwie pompki ręczne, dwukierunkowe, ref. 8387655 lub 8401570.
Zaleta: możliwość pompowania tuż nad wodą, 15 minut pompowania we dwie osoby;
- jedna pompka elektryczna do gniazda zapalniczki, ref. 8387582.
Zaleta: pompowanie bez wysiłku, wykonuje się w pobliżu auta, pompowanie trwa 20 minut.
- Możliwość dodania drążka steru i pasów balastowych.
Zaprojektowana wspólnie z Francuską Federacją Żeglarską i klubami żeglarskimi, łódka Tribord 5S PRO została wzmocniona, aby umożliwić intensywne użytkowanie jej przez profesjonalistów (kluby lub wypożyczalnie). Dodaliśmy również niezbędne funkcje, praktyczne przy intensywnym użytkowaniu:
- Obręcze do holowania;
- Refowany żagiel od 5,6 m² do 3,2 m²;
- Możliwość demontażu masztu i przechowywania zachowując kadłub napompowany.
Aby umożliwić użycie w szerszym zakresie wiatru i przez młodszych użytkowników (na przykład dzieci w klubie żeglarskim), opracowaliśmy łatwy do refowania żagiel, który owija się wokół masztu i pozwala zmniejszyć powierzchnię z 5,6 m² na 3,2 m².
Specjalny nacisk położyliśmy na przestronność i komfort na pokładzie: prosty pokład, wysoki bom i szerokie siedzisko w kształcie U pokryte nakładkami z pianki.
- Płaski kadłub zapewnia maksimum stabilności.
- Pływający żagiel: pianka umieszczona u góry żagla, aby uniknąć obrócenia łodzi do góry dnem podczas wywrotki
- Dostępne uchwyty w różnych strategicznych miejscach na łodzi, szczególnie do łatwego postawienia jachtu po wywrotce.
- Aby zmniejszyć żagiel, należy zwinąć go na lądzie.
Ergonomiczny ster do kierowania łódką i szot do prostej regulacji żagla. Nie jest potrzebna żadna inna regulacja, czy to podczas montażu, czy podczas żeglugi, aby można było w pełni cieszyć się wrażeniami dostarczanymi przez łódkę.
Edukacyjny wiatrowskaz sprzedawany jest wraz z łódką, aby pomóc w regulacji żagla.
Należy odnieść się do przepisów bezpieczeństwa.
Zalecamy:
- Kamizelkę asekuracyjną 50 N, ref. 8733347;
- Linę holowniczą ref. 8484163;
- Teleskopowy pagaj do łodzi ref. 8540459;
- Szczelną latarkę.
Łódka Tribord 5S PRO może być zmontowana tuż nad wodą. Dzięki odpinanym kółkom i lekkiej wadze (39 kg), nie jesteś zależny od portów, struktur umożliwiających wodowanie.
Każdy akwen jest dla Ciebie dostępny: morze, jeziora, rzeki...
Przed rozpoczęciem żeglowania należy sprawdzić warunki żeglugi (prądy, stan morza, wiatr) oraz prawo dostępu do danego akwenu.
We współpracy z naszymi projektantami łodzi Tanguy de Lamotte i Anne-Claire Le Berre, chcieliśmy stworzyć wydajną i bezpieczną łódkę.
Otworzy Ci ona dostęp do wszystkich żeglarskich emocji: ślizgu na wodzie, uderzania fal o kadłub, przyjemności zabawy z wiatrem...
Woda staje się Twoim terenem zabaw.
Łódka schowana jest w jej 2 torbach:
Wymiary torby na kadłub (do kupienia osobno, ref. 8601206):
długość x szerokość x wysokość (cm): 165 x 58 x 33.
- Wymiary torby na żagiel, stateczniki, akcesoria:
długość x szerokość x wysokość (cm): 150 x 31 x 31.
Kiedy łódka jest zmontowana:
- Wymiary napompowanego kadłuba:
długość x szerokość (cm): 308 x 140.
Waga łódki: 39 kg.
Waga podczas transportu: 46 kg (1 torba 35 kg, 1 torba 11 kg).
Kadłub łódki wykorzystuje technologię "Dropstich", która dowiodła już swojej skuteczności w naszej gamie desek stand up paddle (dwie warstwy PVC połączone między sobą tysiącami poliestrowych włókien). Aby przebić łódkę, musiałaby zahaczyć o ostry przedmiot.
A gdyby do tego doszło?
Kadłub łódki Tribord 5S posiada 3 niezależne od siebie komory, aby można było bezpiecznie wrócić do brzegu, nawet w razie przebicia jednej z nich.
- 100% części dostępnych jest w serwisie;
- Kadłub można naprawiać;
- Zestaw naprawczy: większość małych uszkodzeń jest łatwa do naprawienia z pomocą łatek w kolorach kadłuba, sprzedawanych wraz z łódką (klej sprzedawany jest oddzielnie).
Materiał główny 80% Chlorek poliwinylu, 20% Poliester Metalowa konstrukcja 60% Węgiel, 40% Aluminium Żagiel 100% Poliester
Wysuszyć, wypuścić powietrze, złożyć.
Przechowywać łódkę z dala od źródeł ciepła, wilgoci i długiej ekspozycji na UV, które mogłyby negatywnie wpłynąć na trwałość materiałów.
Odradzamy używanie na wietrze silniejszym niż 4 w skali Beauforta.
Łódka testowana w laboratorium, certyfikowana zgodnie z wymogami normy ISO 6185.
Posiada homologację do używania przez dwóch dorosłych lub jednego dorosłego i maksymalnie dwójkę dzieci, przy maksymalnym obciążeniu do 160 kg.
Zatwierdzona podczas intensywnego użytkowania: Testowana przez 5 klubów żeglarskich, podczas intensywnego użytkowania (400 h żeglugi w okresie 3 miesięcy).
Zaprojektowana wspólnie z Francuską Federacją Żeglarską i pięcioma klubami żeglarskimi.
Stworzona we współpracy z naszymi projektantami łodzi:
- Tanguy de Lamotte: projektantem łodzi z wykształcenia, skipperem jachtu "Initiatives cœur" podczas Vendée Globe 2012 i 2016;
- Anne-Claire Le Berre: kierowniczką biura projektowego Team'u "Initiatives-cœur", Wice-mistrzynią świata match-racing 2016, członkinią reprezentacji Francji żeglarstwa w klasie olimpijskiej od 2002 do 2012.