Najlepiej oceniany
Media 0
Media 1
Media 2
Media 3
Media 4

Zestaw do rozwijania równowagi dla dzieci w wieku od 2. do 6 r.ż.

219,99 zł

Ten zestaw przeznaczony jest do doskonalenia równowagi dziecka, jego rozwoju psychomotorycznego i mobilności; dla dzieci od 2. r. ż.

Annabel, inżynier produktu, opracowała ten zestaw we współpracy z psychomotorykiem.Podczas serii testów potwierdzony został jego wpływ na rozwój równowagi małych dzieci.

Kod produktu: 8545074

Rozmiar: Uniwersalny

Darmowy odbiór w sklepie

Darmowy zwrot

Podobne produkty

Zalety produktu

Pomoc w rozwoju psychomotorycznym

Pomoc w rozwoju psychomotorycznym

Zestaw wspiera naukę równowagi dzieci.

Wielofunkcyjność

Wielofunkcyjność

4 belki, 4 podstawy i zwierzęta z pianki - różnorodne kombinacje.

Zdjęcia

Zestaw do rozwijania równowagi dla dzieci w wieku od 2. do 6 r.ż.
Zestaw do rozwijania równowagi dla dzieci w wieku od 2. do 6 r.ż.
Zestaw do rozwijania równowagi dla dzieci w wieku od 2. do 6 r.ż.
Zestaw do rozwijania równowagi dla dzieci w wieku od 2. do 6 r.ż.
Zestaw do rozwijania równowagi dla dzieci w wieku od 2. do 6 r.ż.
Zestaw do rozwijania równowagi dla dzieci w wieku od 2. do 6 r.ż.

Informacje techniczne

Testowany przez dzieci; zatwierdzony przez profesjonalistów

"W celu upewnienia się odnośnie wydajności tego zestawu przeprowadziliśmy testy na grupie 18 dzieci.
9 dzieci używało zestaw do rozwijania równowagi 2 razy w tygodniu przez 20 minut przez okres 2 miesięcy. 9 dzieci nie używało tego zestawu. Wynik jest bezapelacyjny: pomiar zdolności utrzymywania równowagi na podstawie tego testu wykazał, że wszystkie dzieci używające produktu przez kilka tygodni bardziej rozwinęły zmysł równowagi niż inne".

Wymyślanie własnych tras

"Dzięki zestawowi do rozwijania równowagi Twoje dziecko może puścić wodze fantazji, budować swoje własne tory i rozwijać wyobraźnię przez tworzenie własnych historii. Może zacząć z belkami na podłodze, aby zwiększyć pewność siebie. Następnie może je ustawić wyżej, a nawet używać zaokrąglonej części dla zwiększenia niestabilności. Małe zwierzątka pomogą mu tworzyć wspaniałe historie: przechodzenie nad zwierzętami, łapanie ich..." Annabel, inżynier produktu do gimnastyki dla maluchów.

INFORMACJE TECHNICZNE

Długość belki: 700 mm
Wymiary podstawy: 270 x 270 mm
Wymiary zestawu po ułożeniu w kwadrat: 1200 x 1200 mm.

Etapy nauki dynamicznej równowagi

Przed 4. rokiem życia dziecko musi nauczyć się kierowania swojego ciała w danym kierunku i ustawiania stóp obok siebie. W wieku 4 lat dziecko może podczas chodzenia stawiać stopę za stopą na wsporniku o minimalnej szerokości półtorej stopy. W wieku 6 lat dziecko może chodzić stawiając stopę przed piętą/palcami drugiej stopy na wsporniku o minimalnej szerokości stopy dziecka.

Rozwój psychomotoryczny:

Rozwój psychomotoryczny dziecka opiera się na podstawach genetycznych, motorycznych i psychicznych. Produkt może mieć wpływ na rozwój psychomotoryczny dziecka, jeśli działa w obszarze motorycznym. Ta dziedzina motoryczna składa się z kilku głównych elementów: schemat ciała, koordynacja dynamiczna, równowaga, koordynacja okulo-manualna, zdolności motoryczne oraz struktury czasowe i przestrzenne.

Schemat ciała

Schemat ciała jest reprezentacją ciała, jaką dziecko ma, pozwalając mu na bardziej wyrafinowaną kontrolę nad swoimi gestami, percepcję swojego ciała i bardziej ogólnie na samoświadomość.Najpierw jest konstruowany z wrażeń i działań („ciało odczuwane, ciało odegrane”), (ma to miejsce przed możliwością jego przedstawienia i opowiedzenia o nim („ciało przedstawione”, rysunek człowieka).Im bardziej dziecko się rusza, tym bardziej udoskonala swój schemat ciała i tym lepiej działa w zamian.

Koordynacja okulo-manualna

Koordynacja okulo-manualna obejmuje działania pozwalające na mierzenie (kierowanie) całym ciałem lub jego częścią: jeśli chodzi o najmłodszych, oznacza to podążanie wyznaczoną trasą, następnie celowanie najpierw dużymi obiektami w duże cele, rękami, stopami, a następnie coraz mniejszymi, dla uzyskania precyzyjnej kontroli dysocjacji cyfrowych:brzdąkanie, nawlekanie koralików, pisanie.

Struktura czasowo-przestrzenna

Struktura czasowo-przestrzenna obejmuje wszystko, co dotyczy lokalizacji dziecka w czasie (przed / po, aktywność rytmiczna, dzień / noc, pora roku itp.) oraz w przestrzeni (przód / tył, nad / pod, prawy / lewy itd.).

Informacje dot. użytkowania

Nie przechowywać bezpośrednio na podłożu (przechowywanie na macie ochronnej pozwoli ochronić podłoże). Chronić małe dzieci przed upadkiem.

Skład i konserwacja

Skład

Drążek 100% Polietylen wysokiej gęstości (HDPE) Stelaż 90% Polipropylen (PP), 10% Styren etylen butadien styren (SEBS) Pianka 100% Polietylen o niskiej gęstości (LDPE)

Ograniczenia

Maksymalna waga: 50 kg.

Zatwierdzony przez

Produkt zatwierdzony przez SportsLab!

Porady dotyczące konserwacji

Wyprać przed pierwszym użyciem. Nie prać chemicznie.

Oceny użytkowników

Wgrywanie