Zadzwoń i zamów

Szybkie i wygodne
zakupy przez telefon

Pełna oferta
produktów

Bezpieczeństwo
zakupu

Bezpłatna
infolinia

Infolinia czynna
od 9:00 do 19:00

Darmowa dostawa przy zakupach od 149,99 zł

Dostępne metody dostawy i płatności w usłudze

  • Sposób płatności
  • Dostawa kurierem
  • Odbiór w sklepie
  • Paczkomat Inpost
  • przelew tradycyjny
  • karta podarunkowa
  • bon lojalnościowy
  • płatność online*

*płatność online - konsultant kreuje zamówienie, które klient może opłacić z poziomu swojego konta internetowego dowolną metodą płatności

Jak korzystać?

Wybierz interesujący Cię produkt

Przygotuj nazwę lub kod produktu dostępny na stronie Decathlon.pl

Dobierz odpowiednią metodę płatności

Wybierając preferowaną metodę dostawy, dobierz odpowiedniąmetodę płatności, korzystając z tabeli powyżej.

Połącz się z infolinią

Wybierz numer 800 808 007 oraz przycisk 2 na klawiaturze telefonu. Następnie przygotuj i wpisz swój kod pocztowy.

Połącz się z konsultantem i złóż zamówienie

Przekaż najważniejsze informacje konsultantowi w kolejności: produkt - metoda dostawy - metoda płatności

Odbierz swój wymarzony produkt

I ciesz się sportem razem z Decathlon!

Sprawdź najczęstsze pytania

  • Niestety, nie ma takiej możliwości. Każde zamówienie Click&Collect musi być opłacone przed wysyłką zamówienia.
  • Tak, posiadanie konta jest obowiązkowe dla każdego zamówienia internetowego Decathlon. Jeżeli nie posiadasz konta, możesz założyć je na stronie internetowej, w naszej aplikacji, lub podczas rozmowy z konsultantem.
  • Każdy konsultant może wybrać dla zamówienia klienta płatność online. Jest to możliwość opłacenia zamówienia samodzielnie przez klienta z poziomu jego konta internetowego.
  • Jest taka możliwość dla płatności online. Dzięki tej płatności klient będzie mógł z poziomu swojego konta samodzielnie przejść przez formularz kredytowy.
  • Tak, wszystkie rozmowy są nagrywane i archiwizowane.
  • Wszystkie inne płatności można łączyć z kartami podarunkowymi tworząc transakcję łączoną.
  • Tak, wszystkie produkty zakupione na infolinii można zwrócić w otwartych sklepach stacjonarnych.