Zwrot lub wymiana
Zwrot zakupów ze sklepu stacjonarnego
- 1.
Weź paragon lub fakturę
Nie musisz nic drukować - wystarczy, że pokażesz potwierdzenie na telefonie. To najszybszy sposób zwrotu produktów w Decathlon! - 2.
Zgłoś się do sklepu
Jedyne co musisz zrobić, to zgłosić się do wybranego sklepu Decathlon z produktem i dowodem zakupu.
Nie potrzebujesz kartonu, oddajesz tylko produkty. Wyjątkiem są produkty oryginalnie zapakowane, w takim przypadku możesz je zwrócić jedynie w oryginalnym pudełku. - 3.
Zwrot należności
Zwrot należności otrzymasz w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Środki trafią na Twoje konto maksymalnie do 7 dni od dnia przyjęcia zwrotu.
Zwrot zakupów z decathon.pl
-
Uwaga! Zanim rozpoczniesz zwrot produktu, sprawdź w nagłówku FV sprzedawcę towaru. Jeżeli sprzedawcą jest DECATHLON, przejdź do naszej instrukcji “Zwrot produktów dostarczonych przez Decathlon”. W przypadku, gdy w nagłówku FV jest inna firma, oznacza to, że zakup nastąpił od Zaufanego Partnera Marketplace i towar musi zostać zwrócony bezpośrednio na jego adres. Więcej informacji na ten temat znajdziesz poniżej w zakładce “Zwrot produktów od Zaufanego Partnera Marketplace”.
W przypadku, gdy potrzebujesz pomocy lub dodatkowych informacji skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta. - Zwrot produktów dostarczonych przez DecathlonZwrot na odległośćZwrot w sklepie DecathlonZwrot produktów od Zaufanych Partnerów (marketplace)
- 1. Zapoznaj się z ogólnymi warunkami sprzedaży Informacje o czasie zwrotu i adresie wysyłki znajdziesz w OGÓLNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻY na stronie Partnera.
-
2.
Odeślij paczkę do sprzedawcy
Jeżeli dokonałeś zakupu od zewnętrznych Partnerów Decathlon na platformie Marketplace, wyślij zwrot na adres zgodny z informacjami podanymi w mailu. Dane o sprzedającym znajdują się również na fakturze.
Jeśli masz trudności ze zwrotem lub reklamacją produktu, pomoc uzyskasz kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta: tel. 800 808 007, mail: [email protected] - 3. Zwrot należności Zwrot pieniędzy jest nadawany bezpośrednio przez Decathlon w ciągu 15 dni roboczych od nadania przesyłki.
- Decathlon nie przyjmuje zwrotów od zewnętrznych Partnerów. Zwrot kieruj zawsze na adres Partnera.
Zwrot zakupów z allegro.pl
- 1.
Odeślij paczkę
Jeżeli dokonałeś zakupu od Decathlon przez platformę zakupową Allegro, wyślij zwrot na adres widniejący w polu nadawca na przesyłce z zamowieniem. - 2.
Zwrot należności
Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni, a środki zostaną zwrócone w ciągu 2-3 dni.
Jeśli masz trudności ze zwrotem lub reklamacją produktu, pomoc uzyskasz kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta: tel. 800 808 007, mail: [email protected]
Sprawdź najczęstsze pytania
Czy zakupy online mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?
-
Tak, produkty zakupione drogą internetową możesz zwrócić w dowolnym sklepie Decathlon. Zapraszamy.
Jak zwrócić zamówienie Click&Collect?
-
Zamówienie Click&Collect możesz zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym Decathlon, nadać zwrot w paczkomacie lub odesłać na nasz magazyn. Pamiętaj, aby do zwracanej paczki dołączyć numer zamówienia (np napisany na kartce papieru).
Czy zakupy w sklepie stacjonarnym mogę zwrócić na odległość?
-
Zwroty produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym są możliwe jedynie w sklepach Decathlon.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
-
Zwrot należności zlecamy niezwłocznie po otrzymaniu paczki, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych. Jeżeli odesłałeś produkty, a nadal nie otrzymałeś środków - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.