1/5
forclaz

1 kijek turystyczny Forclaz MT100 Ergo

Kod produktu: 8807205

0,0 (254)

59,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Otrzymaj +50 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

Nasi projektanci proponują ten kijek z innowacyjnym systemem trzymania, aby zapewnić bezpieczeństwo i optymalny komfort podczas wędrówek w terenie.

Nowy sposób chodzenia! Bardzo wygodny sposób trzymania od góry. Prosty system regulacji Push-pin.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Ergonomiczny chwyt

    Od góry (kijek typu laska). Naturalne ułożenie nadgarstka w trakcie marszu.

  • Regulowany

    Niezawodny i łatwy system regulacji Push Pin90/95/100/105/110 cm.

  • Kompaktowość

    3-częściowy. Dł. po złożeniu: 58 cm. Szerokość: ~ 12 x 5 cm.

  • Trwałość

    Aluminium 6061-T6. Średnice rurki 20/18/16 mm. Końcówka z wolframu.

  • Kompatybilność

    Talerzyk letni i zimowy. Liczne akcesoria i części zamienne dostępne osobno.

  • Waga

    240 g / kijek.

Historia projektowania

Zaprojektowany od A do Z i zatwierdzony przez nasz zespół.
Model oparty na projekcie kijka A200. Zachowuje system regulacji push-pin i grube rurki. Dlaczego proponujemy sposób trzymania od góry? Uznaliśmy, że klasyczny sposób trzymania kijka nie wszystkim odpowiada, zwłaszcza podczas długiej wędrówki. Zaprojektowaliśmy więc trochę inny kijek, który umożliwia ochronę nadgarstka i lepsze rozłożenie wysiłku w ramieniu.

Jak wyregulować kijki?

Ramię naturalnie opadające wzdłuż ciała powinno być proste lub lekko zgięte. Długość kijka powinna więc być mniejsza niż w przypadku kijka klasycznego.
Dlatego: - pociągnij dolny element do momentu odblokowania push-pina dolnego
- rozciągnij środkową rurkę do pokazania się push-pina na wysokości otworu
- linie nadrukowane na rurkach pomogą Ci dopasować push-piny z otworami.
NIGDY NIE PRZEKRACZAĆ LINII "STOP LINE", grozi to złamaniem kijka.

Wskazówki dotyczące użytkowania

Kijki są przeznaczone do utrzymywania równowagi, odpychania się i rozłożenia wysiłku na ramiona i nogi. Przed wyjściem: należy zawsze sprawdzić, czy kijki są prawidłowo dokręcone. Nie przyczepiać do plecaka podczas burzy. Niektórzy użytkownicy są wrażliwi na odgłos gwizdania, który może się pojawić, gdy wiatr dostanie się do otworów regulacyjnych.

Rady dotyczące użytkowania

Utrzymanie kijków w dobrym stanie przedłuży ich użytkowanie.
W przypadku deszczu, należy rozkręcić i rozłożyć kijek i wysuszyć poszczególne elementy. Oczyścić ewentualnie z kurzu i błota (na sucho lub mokro) za pomocą miękkiej szczoteczki i pędzla. Po osuszeniu, złożyć elementy. Nie oliwić ani nie natłuszczać elementów kijka.

Dlaczego kijki są sprzedawane na sztuki?

Zdecydowaliśmy się sprzedawać kijki turystyczne/trekkingowe na sztuki. Głównie ze względu na przeznaczenie. Niektóre osoby wolą używać tylko jednego kijka. Ale również ze względu na możliwość dokupienia jednego kijka, gdy jeden się złamie lub zgubi.

Akcesoria sprzedawane osobno, pasujące do tego modelu

Kupując kijki turystyczne Forclaz, możesz skorzystać z dużego wyboru pasujących akcesoriów i części zamiennych. Dzięki temu możesz dłużej cieszyć się kijkami. Nasadki do kijków turystycznych: kod 8580865 Talerzyki letnie: kod 8737774

Talerzyki zimowe: kod 8503857 Końcówka wymienna: kod 8577676 lub 8755646 (jeśli nowa wersja jest wkręcana).

Waga

0.24 kg
1 kijek

Skład

Wał 100% Aluminium Uchwyt 100% Poliuretan

Porady dotyczące przechowywania

Przechowywać bez blokowania segmentów kijka, aby nie narażać ich na zużycie i utratę siły dokręcenia.

Testy

Mierzymy wytrzymałość kijków w najbardziej ekstremalnych sytuacjach. Podczas projektowania, każdy model przechodzi testy laboratoryjne, które odtwarzają naprężenia (nacisk, zgięcie itp.) Testujemy również osobne elementy (siłę skręcania, wyrywanie itp.). Testy wykonywane są regularnie, aby zapewnić stały poziom jakości.

Zatwierdzony przez

Oprócz testów laboratoryjnych, Théo, nasz inżynier, upewnia się czy każdy model jest poddawany testom w terenie. Pozwalają one zatwierdzić komfort, łatwą regulację, wibracje itp.
Zatwierdzamy również trwałość podczas terenowego testu o długości nawet ponad 500 km.