decathlon

DĘTKA ROWEROWA 700X35/45 SAMOUSZCZELNIAJĄCA Z WENTYLEM SCHRADER

Kod produktu: 8612877

4,9 (7)

34,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

Umożliwia dalszą jazdę, podczas gdy klasyczna dętka byłaby przebita.

Dętka 700 samouszczelniająca. Płyn wewnątrz dętki natychmiastowo uszczelnia przebicia.

  • Kompatybilność

    Opony 700x35 do 700x45 i koła 700 (28 calowe). ETRTO 35/45-622.

  • Utrzymywanie ciśnienia

    Optymalny skład zapewnia dobrą szczelność dętki.

  • Wytrzymałość na przebicia

    Płyn wewnątrz dętki automatycznie uszczelnia niewielkie przebicia (<3 mm).

Jak wybrać dętkę

Zanotuj wszystkie informacje widoczne na boku opony (średnica i przekrój). Na przykład 700 x 35 oznacza, że opona ma 700 mm średnicy i 35 mm szerokości.
Z boku opony znajdziesz również wymiary w mm w międzynarodowej jednostce ETRTO.

Na przykład: 35-622 oznacza, że opona ma 35 mm szerokości na 700 mm średnicy wewnętrznej (czyli około 700 x 35).

Demontaż dętki

Zdemontować zużytą dętkę za pomocą łyżek do opon DECATHLON.

Weryfikacje przed założeniem nowej dętki

Sprawdzić stan opony, wymienić ją, jeśli zachodzi potrzeba.
Upewnić się, że nic nie jest wbite w oponę.
Sprawdzić stan taśmy na obręcz.
Nawet lekko pęknięta taśma na obręcz może spowodować przebicie.
Sprawdzić, czy obręcz nie posiada widocznych uszkodzeń, które mogłyby przebić dętkę.

Montaż dętki

Obejrzeć film przed rozpoczęciem.
Lekko napompować dętkę, aby uniknąć przyszczypnięcia.
Włożyć wentyl w otwór w obręczy, respektując typ wentyla przewidziany w danej obręczy.
Ułożyć dętkę w oponie, popchnąć dętkę, aby ułożyła się we wklęsłości obręczy.
Zwróć uwagę, aby nie przyszczypnąć dętki podczas ostatecznego montażu opony.

Montaż opony

Rozpocząć montaż opony przy wentylu.
Zakończyć montaż po stronie przeciwnej niż wentyl, aby uniknąć przyszczypnięcia.
Nigdy nie używać narzędzi do zamontowania opony, gdyż grozi to przebiciem dętki.

Pompowanie opony

Ostrożnie pompować oponę do ciśnienia zalecanego przez producenta (widocznego z boku opony, wyrażonego w PSI lub w barach, 1 bar = 14,51 PSI).
Regularnie sprawdzać dobre ułożenie opony podczas pompowania.

Porada profesjonalisty

Aby zapobiec przebiciu dętki przez przyszczypnięcie i uzyskać największą skuteczność opony, zalecamy regularne sprawdzanie i, jeśli to konieczne, uzupełnianie ciśnienia w oponie przed każdym wyjazdem.

Waga:

280 gramów.

Skład

Część główna 90% Kauczuk butylowy (IIR), 10% Mosiądz

Porady dotyczące przechowywania

Należy transportować dętki w opakowaniu chroniącym je przed przebiciem (pojemnik transportowy, oryginalne opakowanie...).

Ograniczenia

Nie naprawia przebić na boku opony.

Testy

Aby zapewnić optymalną jakość, sprawdzamy 100% naszych dętek poprzez napompowanie ich i pozostawienie pod ciśnieniem przez 8 godzin.

Wgrywanie