decathlon

DĘTKA ROWEROWA BMX 20"x1"3/8 Z WENTYLEM PRESTA / ETRTO 32-40/438-451

Kod produktu: 8543087

0,0 (140)

19,99 zł

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    Przeznaczona do jazdy rowerem BMX race z kołami 20"x1"3/8.

    Dętka 20x1"3/8 z gwintowanym wentylem Presta do rowerów BMX race.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Kompatybilność

      Do opon i kół 20x1"3/8. Wentyl Presta (mały wentyl).ETRTO 32/40-438.

    • Szczelność

      Optymalny skład zapewnia dobrą szczelność dętki.

    • Waga

      129 g.

    Jak wybrać dętkę

    Zanotuj wszystkie informacje widoczne na boku opony (średnica i przekrój).
    Na przykład x 29x2,00 oznacza, że opona ma 29 cali średnicy i 2,00 cale szerokości.
    Z boku opony znajdziesz również wymiary w mm w międzynarodowej jednostce ETRTO.
    Na przykład 50-622 oznacza, że opona ma 50 mm szerokości na 622 mm średnicy wewnętrznej (czyli około 29x2,00).

    Demontaż dętki

    Zdemontować zużytą dętkę za pomocą łyżek do opon Btwin.

    Weryfikacje przed założeniem nowej dętki

    Sprawdzić stan opony, wymienić ją, jeśli zachodzi potrzeba.
    Upewnić się, że nic nie jest wbite w oponę.
    Sprawdzić stan taśmy na obręcz i czy jest poprawnie umieszczona.
    Nawet lekko pęknięta taśma na obręcz może spowodować przebicie.
    Sprawdzić, czy obręcz nie posiada widocznych uszkodzeń, które mogłyby przebić dętkę.

    Montaż dętki

    Obejrzeć film przed rozpoczęciem.
    Lekko napompować dętkę, aby uniknąć przyszczypnięcia.
    Włożyć wentyl w otwór w obręczy, respektując typ wentyla przewidziany w danej obręczy.
    Ułożyć dętkę w oponie, popchnąć dętkę, aby ułożyła się we wklęsłości obręczy.
    Zwróć uwagę, aby nie przyszczypnąć dętki podczas ostatecznego montażu opony.

    Montaż opony

    Rozpocząć montaż opony przy wentylu.
    Zakończyć montaż po stronie przeciwnej niż wentyl, aby uniknąć przyszczypnięcia.
    Nigdy nie używać narzędzi do zamontowania opony, gdyż grozi to przebiciem dętki.

    Pompowanie opony

    Ostrożnie pompować oponę do ciśnienia zalecanego przez producenta (widocznego z boku opony, wyrażonego w PSI lub w barach, 1 bar = 14,51 PSI).
    Regularnie sprawdzać dobre ułożenie opony podczas pompowania.

    Porada profesjonalisty

    Aby zapobiec przebiciu dętki przez przyszczypnięcie i uzyskać największą skuteczność opony, zalecamy regularne sprawdzanie i, jeśli to konieczne, uzupełnianie ciśnienia w oponie przed każdym wyjazdem.

    Skład

    Część główna 80% Izobutylen Izopren Kauczuk butylowy, 20% Mosiądz

    Porady dotyczące przechowywania

    Należy transportować dętki w opakowaniu chroniącym je przed przebiciem (pojemnik transportowy b'twin, oryginalne opakowanie...).

    Ograniczenia

    Zwróć uwagę, aby nie przyszczypnąć dętki podczas montażu.

    Testy

    Aby zapewnić optymalną jakość, sprawdzamy 100% naszych dętek poprzez napompowanie ich i pozostawienie pod ciśnieniem przez 8 godzin.