Latawiec WING 500 w paru słowach
Komfort i sztywność, idealne combo by cieszyć się wingiem, niezależnie od warunków!
Jego sztywność i shape zapewniają doskonały odzysk mocy co ułatwia wejście w planning, a jednocześnie zachowanie kontroli w silniejszym wietrze.
Ergonomiczne uchwyty i mniejsza rozpiętość zapewniają idealny komfort podczas dłuższych treningów.
Dostępny w rozm. 3 m² / 4 m² / 5 m² / 6 m².
Dla jakiego poziomu? Jakiej praktyki?
Niezależnie od tego, czy jesteś zaawansowany, czy początkujący, ten latawiec do wing foilu pozwoli Ci bawić się na wodzie bez zmęczenia, dzięki mniejszej rozpiętości i komfortowi podczas freerideu.
A czym jest freeride? To całkowita swoboda podczas żeglowania! Wszechstronność naszego latawca pozwoli cieszyć się żywiołem bez ograniczeń, wygodnie, przez długi czas. Gwarancja ucieczki od codzienności!
Shape 1/2
Nasz WING 500 został zaprojektowany z kompaktowym shapem, którego mniejsza rozpiętość sprawia, że nie zajmuje wiele miejsca i jest zwrotny.
Jego outline o progresywnym zakrzywieniu w połączeniu z większym przekrojem tuby zapewniają dużą sztywność latawca.
Kąt załamania skrzydeł zapewnia dużą stabilność ułatwiając manewry.
Listwa w kształcie S oferuje optymalny komfort pływania, oraz lepsze napięcie czaszy.
Shape 2/2
Shape latawca 6 m² posiada mniejszy Aspect Ratio od pozostałych latawców z gamy. Pozwala to ograniczyć jego rozpiętość, by uniknąć ryzyka kolizji, możliwych przy dużych powierzchniach latawca.
Czasza
Napięcie czaszy zoptymalizowane, by zapewnić natychmiastową reakcję wingu.
Promieniujące przeszycia, kierunkowe tkaniny oraz wzmocnienia w strategicznych miejscach zostały zaprojektowane tak, aby zachować kształt wingu po treningu.
Okna z grubego, zbrojonego monofilmu umieszczone są pionowo na wingu, co pozwala zapewnić widoczność, niezależnie od orientacji latawca.
Uchwyty
Wing 500 wyposażono w miękkie uchwyty dla większej wygody, ograniczając jednocześnie ryzyko uszkodzenia deski.
Ergonomiczne uchwyty o półokrągłym przekroju 27 mm zostały usztywnione, aby zapewnić większą reaktywność.
Przedni uchwyt, przesunięty mocniej do przodu zapewnia równowagę i idealną kontrolę mocy.
Tylny uchwyt jest wydłużony, ułatwiając regulację mocy wingu.
Uchwyt do freefly
Uchwyt do freefly o mniejszym przekroju, pozwala na lepszą kontrolę wingu.
Pokrycie neoprenowe z tyłu uchwytu zmniejsza ryzyko otarcia i dyskomfortu podczas surfowania.
System pompowania
Krawędź natarcia jest odseparowana od centralnej listwy, co pozwala oddzielnie kontrolować ciśnienie w obu komorach powietrznych, zmniejsza ryzyko usterki spowodowanej przez "one pump", ułatwia wymianę dętki w razie konieczności i umożliwia szybsze spuszczanie powietrza.
Zalecane ciśnienie pompowania wynosi 8 PSI, ale można zmniejszyć je do 6 PSI w krawędzi natarcia, co zapewni większy komfort w silnym wietrze.
Zawory
Latawiec WNG500 wyposażony jest w zintegrowane zawory wysokociśnieniowe.
Ułatwiają one pompowanie, mając lepszą kontrolę ciśnienia i wypuszczanie powietrza z wingu jednym ruchem.
Wbudowanie ich w tubę zmniejsza ryzyko zaplątania się w leash.
Kompatybilne pompki:
ref. 8642249 - zalecana przy sztywnej desce,
ref. 8543028 - zalecana przy desce pompowanej: jedna pompka do pompowania zarówno deski jak i wingu.
Wzmocnienia
Wzmocnienia kevlarowe zostały umieszczone w strategicznych miejscach, które mogą stykać się z ziemią, aby zapewnić maksymalną wytrzymałość.
Wzmocnienia liku ograniczają ryzyko uszkodzenia czaszy.
Właściwości materiałów
- Płótno triple ripstop
- Dacron
- Wzmocnienie przed przetarciem z "KEVLARu/NYLONu"
Właściwości WINGu
3 m²:
Rozpiętość: 2,60 m;
Cięciwa (szerokość): 1,53 m;
Waga (sam latawiec): 1,9 kg.
4 m²:
Rozpiętość: 3,00 m;
Cięciwa (szerokość): 1,77 m;
Waga (sam latawiec): 2,4 kg.
5 m²:
Rozpiętość: 3,33 m;
Cięciwa (szerokość): 1,96 m;
Waga (sam latawiec): 2,8 kg.
6 m²:
Rozpiętość: 3,60 m;
Cięciwa (szerokość): 2,25 m;
Waga (sam latawiec): 3 kg.
Wing sprzedawany jest z...
- Elastycznym leashem z krętlikiem (rozciągany i pasujący do wszystkich rozmiarów Wingu);
- Zestawem naprawczym (Insigna);
- Kwadratem z białego materiału Insigna do identyfikacji sprzętu (dane kontaktowe);
- Torbą transportową o prostym designie, bez suwaka ani rzepu, z dużym otworem typu “canyon”, co zapewnia praktyczne przechowywanie. Umożliwia schowanie 1-2 Wingów i doskonale dopasowuje się do potrzebnej objętości. Pompkę łatwo doczepia się na wierzchu z pomocą gum.
Jak wybrać latawiec?
Użytkownik<55 kg
3m: 18<35 kts (33<65 km/h)
4m: 13<26 kts (24<48 km/h)
5m: 9<20 kts (17<37 km/h)
6m: 7<18 kts (13<33 km/h)
Użytkownik 55<70 kg
3m: 22<40 kts (41<75 km/h)
4m: 17<30 kts (31<56 km/h)
5m: 10<22kts (19<41 km/h)
6m: 8<20 kts (15<37 km/h)
Użytkownik 70<85 kg
3m: 27<45 kts (50<83 km/h)
4m: 19<35 kts (35<65 km/h)
5m: 12<26 kts (22<48 km/h)
6m: 9<22 kts (17<41 km/h)
Użytkownik >85 kg
3m:30<45 kts (56<83 km/h)
4m:21<42 kts (39<78 km/h)
5m:12<26 kts (28<54 km/h)
6m:12<24 kts (22<44 km/h)
Jak naprawić Wing: serwis i zestaw naprawczy
Nasze latawce zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej wytrzymałości i możliwości naprawy.
2 suwaki umieszczone na każdej z tub umożliwiają łatwą wymianę dętek wingu.
Zachęcamy do kontaktu z serwisem sklepu DECATHLON w razie potrzeby.
Kontakt
W razie pojawienia się pytań skontaktuj się z nami pisząc na adres:
https://support.decathlon.pl/
Skład
Materiał główny: 100.0% Poliester
Bukłak / dętka: 100.0% Termoplastyczny poliuretan na bazie polieteru
Testy
Testy wytrzymałości +15 PSI.
Uchwyty.
Porady dotyczące konserwacji
Nie prać.
Nie należy czyścić na sucho.
Nie prasować.
Nie suszyć w suszarce bębnowej.
Wybielanie wykluczone.