domyos

Minitrampolina dla dzieci Domyos

Kod produktu: 8753805

0,0 (618)

Nowa niższa cena 199,99 zł Było 249,99 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki 249,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Otrzymaj +200 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Porozmawiaj z nami

    Trampolina opracowana przez naszych projektantów z myślą o wsparciu rozwoju psychomotorycznego dzieci i zwiększaniu ich samodzielności.

    Odbicie dostosowane do możliwości ruchowych dziecka zapewnia mu większą przyjemność i większe bezpieczeństwo.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    Ochrona przed uderzeniami

    Konstrukcja pokryta pianką o grubości 20 mm.

    Kompaktowość

    Możliwy jest całkowity demontaż produktu.

    Ecodesign

    Zastosowane materiały zostały wybrane pod kątem zmniejszenia wpływu na środowisko.

    Nauka dynamicznej równowagi

    Przed 4 rokiem życia dziecko powinno nauczyć się kierować swoim ciałem w określonym kierunku, poruszając się do przodu metodą stawiania stóp jedna przy drugiej. W wieku 4 lat dziecko może chodzić, stawiając naprzemiennie stopy jedna za drugą na przyrządzie o szerokości równej co najmniej półtorej stopy.
    W wieku 6 lat dziecko potrafi chodzić, stawiając stopy jedna za drugą metodą pięta/palce na przyrządzie o szerokości nie mniejszej niż szerokość jego stopy.

    Rozwój psychomotoryczny

    Rozwój psychomotoryczny dziecka opiera się na podstawach genetycznych, motorycznych i psychicznych.
    Produkt może mieć wpływ na rozwój psychomotoryczny dziecka, jeśli działa w obszarze motorycznym.
    Na ten obszar motoryczny składają się takie elementy jak schemat ciała, koordynacja dynamiczna, równowaga, koordynacja wzrokowo-ruchowa, precyzyjne umiejętności motoryczne oraz strukturyzacja czasu i przestrzeni.

    Schemat ciała

    Schemat ciała jest wyobrażeniem, jakie dziecko ma o swoim ciele. Umożliwia mu bardziej precyzyjną kontrolę ruchów, percepcję własnego ciała i - w szerszym ujęciu - nabywanie samoświadomości. Jest on początkowo konstruowany z doznań i działań, a następnie pojawia się zdolność do obrazowania go i opowiadania o nim.
    Im więcej działań podejmuje dziecko, tym bardziej doskonali swój schemat ciała, a w rezultacie jego działania stają się sprawniejsze.

    Koordynacja wzrokowo-ruchowa

    Koordynacja wzrokowo-ruchowa obejmuje działania, które umożliwiają celowanie całym ciałem lub jego częścią. W przypadku najmłodszych będzie to podążanie po trajektorii, następnie celowanie rękami i nogami najpierw w duże, później w coraz mniejsze przedmioty, aż po precyzyjną kontrolę nad dysocjacją palców: stukanie palcami, nawlekanie koralików, pisanie.

    Strukturyzacja czasu i przestrzeni

    Strukturyzacja czasu i przestrzeni obejmuje wszystko, co ma związek z orientacją dziecka w czasie (przed/po, aktywność rytmiczna, dzień/noc, pora roku, itd.) oraz w przestrzeni (przed/za, nad/pod, na prawo/na lewo, itd.).

    Informacje dla użytkownika

    Nie przechowywać bezpośrednio na ziemi lecz na macie ochronnej, aby nie zniszczyć podłogi i chronić dziecko przed ewentualnym zachlapaniem wodą.

    Gwarancja

    2

    Skład

    Rama: 100.0% Stal Materiał główny: 100.0% Polipropylen (PP) Zatyczka: 50.0% Politereftalan etylenu (PET), 50.0% Polietylen wysokiej gęstości (HDPE) Pianka: 100.0% Polietylen o niskiej gęstości (LDPE)

    Ograniczenia

    Maksymalna waga: 25 kg.

    Porady dotyczące konserwacji

    Wyprać przed pierwszym użyciem
    Nie prać chemicznie