RC302 i RC302W są wyposażone w liczne funkcje wydajności i oferują niedrogie buty do kolarstwa szosowego do codziennego użytku. Zaprojektowane z myślą zarówno o komforcie, jak i szybkości, posiadają zintegrowaną, bezszwową podeszwę środkową i nylonową podeszwę wzmocnioną włóknem szklanym dla optymalnego transferu mocy. Kobiety mogą oczekiwać, że model RC302W będzie przeznaczony dla kobiet.
- Sznurowanie krzyżowe zoptymalizowane pod kątem dopasowania i system regulacji BOA® zapewniający zrównoważony komfort w przedniej części stopy
- Zintegrowana, bezszwowa konstrukcja podeszwy środkowej i cholewki zapewnia niezrównane dopasowanie, stabilność i lekkość
- Zrównoważona cholewka z siateczkową tkaniną i podeszwą środkową wykonaną w 36% z materiałów pochodzących z recyklingu
- Perforowana cholewka ze skóry syntetycznej zapewnia doskonałe dopasowanie i oddychalność
- Lekka, wzmocniona włóknem szklanym nylonowa podeszwa dla wydajnego przenoszenia mocy
SPD-SL
SPD-SL to system pedałów i butów do rowerów szosowych, który został konsekwentnie opracowany przez SHIMANO w celu optymalizacji przenoszenia mocy. Wyjątkowo szeroka, niskoprofilowa płytka rozprowadza nacisk bardziej równomiernie na większej powierzchni i efektywnie przenosi moc na pedał, nawet przy ekstremalnych obciążeniach. Opracowany jako system Rider Tuned zapewnia większą wytrzymałość na długich dystansach. Więcej komfortu i zabawy!
ZOPTYMALIZOWANE KOPYTO BUTA
Uniesienie palców w butach kolarskich odgrywa istotną rolę we wspieraniu wydajności pedałowania. Jeśli jest zbyt wysokie, może powodować zwiększone napięcie mięśni podeszwowych, łydek i ścięgien podkolanowych. Jeśli jest zbyt niskie, wynikiem jest zgięty, nieefektywny ruch pedałowania. Szeroko zakrojone badania przeprowadzone przez ekspertów ds. badań i rozwoju w Shimano zaowocowały doskonałą konstrukcją ostatniego buta ze zoptymalizowanym pochyleniem palców, które promuje płynniejszy, bardziej energooszczędny ruch w górę. Shimano Dynalast został opracowany w oparciu o opinie profesjonalnych rowerzystów i pomaga zmniejszyć straty energii podczas długich przejażdżek. Pozostawia to więcej mocy na ostatni sprint przez linię mety.