Stworzona przez mieszczuchów dla mieszczuchów! Lekka, odblaskowa i antyprzebiciowa. Idealna na szybkie przejazdy po mieście.
Bardzo lekka opona z taśmą antyprzebiciową i odblaskowymi pasami, doskonale przystosowana do szybkiej jazdy miejskiej!
Zalety produktu
-
Kompatybilność
Do kół 28". Do dętek 700x23 do 700x32.
-
Wydajność energetyczna
Lekkość i budowa zapewniają jej doskonałą trakcję. 60 TPI.
-
Wytrzymałość na przebicia
Ochrona: nylonowa siatka o dużej gęstości wewnątrz całej opony.
-
Przyczepność
Boczne klocki zapewniają przyczepność na każdym rodzaju powierzchni.
-
Widoczność
Odblaskowe pasy po bokach, aby być widocznym w nocy.
-
Lekkość
Lżejsza, dzięki miękkim stopkom i technologii Skinwall. Waga: 328 gramów.
Opis produktu
Wymiary
32x622 / 700x32.
Porady dot. pompowania
W przeciwieństwie do opon samochodowych, opony rowerowe pompuje się regularnie.
Zalecamy utrzymywanie ciśnienia w oponie między 5 a 7 barów.
Niedopompowana opona mocno ogranicza wydajność roweru, a tym samym wymaga włożenia większego wysiłku, a także zwiększa ryzyko przebicia.
Przy 5 barach rower będzie wygodniejszy, ale mniej wydajny, a przy 7 barach będzie na odwrót.
Co zrobić w razie przebicia opony?
W przypadku przebicia częste jest, że odłamek, który spowodował przebicie (odprysk szkła, kolec, ...) wbije się w gumę i w niej pozostanie.
W takim przypadku, nawet po wymianie dętki, znów zostanie ona przebita.
Zalecamy uważne obejrzenie opony z zewnątrz i wewnątrz przed wymianą dętki i ponownym zamontowaniu opony na obręcz.
Podczas montażu zwróć uwagę na kierunek toczenia koła (strzałka do przodu).
Ograniczenia użytkowania
Nieodpowiednie na śnieg i oblodzenie.
Testy
Nasze opony są testowane w niezależnym, specjalistycznym laboratorium.
Testujemy odporność na ścieranie i przebicia, porównując do opon uznanych na rynku.
Skład
Część główna 30% Lateks kauczuku styrenowo-butadienowego, 30% Guma lateksowa, 20% Poliamid, 20% Stal nierdzewna
Ograniczenia
Nieodpowiednie na śnieg i oblodzenie.
Testy
Nasze opony są testowane w niezależnym, specjalistycznym laboratorium.
Testujemy odporność na ścieranie i przebicia, porównując do opon uznanych na rynku.