elops

Opona do roweru miejskiego City Speed 700x32c

Kod produktu: 8574531

0,0 (28)

89,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Otrzymaj +50 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    Stworzona przez mieszczuchów dla mieszczuchów! Lekka, odblaskowa i antyprzebiciowa. Idealna na szybkie przejazdy po mieście.

    Bardzo lekka opona z taśmą antyprzebiciową i odblaskowymi pasami, doskonale przystosowana do szybkiej jazdy miejskiej!

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Kompatybilność

      Do kół 28". Do dętek 700x23 do 700x32.

    • Wydajność energetyczna

      Lekkość i budowa zapewniają jej doskonałą trakcję. 60 TPI.

    • Wytrzymałość na przebicia

      Ochrona: nylonowa siatka o dużej gęstości wewnątrz całej opony.

    • Przyczepność

      Boczne klocki zapewniają przyczepność na każdym rodzaju powierzchni.

    • Widoczność

      Odblaskowe pasy po bokach, aby być widocznym w nocy.

    • Lekkość

      Lżejsza, dzięki miękkim stopkom i technologii Skinwall. Waga: 328 gramów.

    Wymiary

    32x622 / 700x32.

    Porady dot. pompowania

    W przeciwieństwie do opon samochodowych, opony rowerowe pompuje się regularnie.
    Zalecamy utrzymywanie ciśnienia w oponie między 5 a 7 barów.
    Niedopompowana opona mocno ogranicza wydajność roweru, a tym samym wymaga włożenia większego wysiłku, a także zwiększa ryzyko przebicia.
    Przy 5 barach rower będzie wygodniejszy, ale mniej wydajny, a przy 7 barach będzie na odwrót.

    Co zrobić w razie przebicia opony?

    W przypadku przebicia częste jest, że odłamek, który spowodował przebicie (odprysk szkła, kolec, ...) wbije się w gumę i w niej pozostanie.
    W takim przypadku, nawet po wymianie dętki, znów zostanie ona przebita.
    Zalecamy uważne obejrzenie opony z zewnątrz i wewnątrz przed wymianą dętki i ponownym zamontowaniu opony na obręcz.
    Podczas montażu zwróć uwagę na kierunek toczenia koła (strzałka do przodu).

    Ograniczenia użytkowania

    Nieodpowiednie na śnieg i oblodzenie.

    Testy

    Nasze opony są testowane w niezależnym, specjalistycznym laboratorium.
    Testujemy odporność na ścieranie i przebicia, porównując do opon uznanych na rynku.

    Skład

    Część główna 30% Lateks kauczuku styrenowo-butadienowego, 30% Guma lateksowa, 20% Poliamid, 20% Stal nierdzewna

    Ograniczenia

    Nieodpowiednie na śnieg i oblodzenie.

    Testy

    Nasze opony są testowane w niezależnym, specjalistycznym laboratorium.
    Testujemy odporność na ścieranie i przebicia, porównując do opon uznanych na rynku.