Opona do roweru trekkingowego 700x40 "CST TIRENT" DO ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH
Kod produktu: 8580728
0,0 (63)89,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Sprzedawane i wysyłane przez Decathlon
Darmowy zwrot
Do regularnej jazdy trekkingowej po drogach asfaltowych i ścieżkach w bezdeszczowe dni. Kompatybilna z rowerami 28". Idealna do rowerów elektrycznych.
Wzmocnienie zapobiegające przebiciom zapewni spokojne przejażdżki.Najbardziej wytrzymała opona z gamy trekkingowej.
ETRTO 40-622.
Wysokie klocki bieżnika zapewniają maksymalną przyczepność w każdym terenie.
Osnowa 60 TPI + technologia EPS (excpetional Puncture Safety) marki CST.
450 g. Sztywne stopki.
Ta opona jest oryginalnie montowana w naszych rowerach elektrycznych Riverside 500 (ref 8405314). Niektórzy z testerów przejechali na niej 3000 km bez żadnego przebicia i bez większych oznak zużycia na oponie.
Połączenie zalet osnowy 60 TPI + technologii EPS (exceptional puncture safety) marki CST, pozwala uzyskać oponę praktycznie nie do przebicia!
Aby ocenić stan zużycia opon trekkingowych, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być:
- strzępiący się bieżnik,
- mikro-pęknięcia,
- bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
- widoczna osnowa.
W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.
Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.
Uważnie pompuj oponę.
Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony.
Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.
2
0.5 kg
Część główna: 20.0% Stal, 20.0% Poliamid/Elastik, 30.0% Guma lateksowa, 30.0% Lateks kauczuku styrenowo-butadienowego
Opona posiada sztywne stopki, odradzamy więc jej składanie, ponieważ istnieje ryzyko jej uszkodzenia. Na czas przechowywania pozostaw ją w jej oryginalnym kształcie.
Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.