Opona rowerowa Elops do elektrycznego roweru długodystansowego
Kod produktu: 8604644
0,0 (1)99,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Rozmiar: 40-584
Jak wybrać rozmiar?Otrzymaj +50 pkt za zakup tego produktu
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Kod produktu: 8604644
0,0 (1)99,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Otrzymaj +50 pkt za zakup tego produktu
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
To opona skrojona do codziennego przemieszczania się po mieście i po każdym rodzaju dróg, zarówno w bezdeszczową pogodę jak i w deszczu.
Wzmocniona opona dostosowana specjalnie do rowerów elektrycznych, oferująca doskonałą wydajność, która ułatwia przejazdy na każdym dystansie. Ochronna taśma na całym bieżniku znacznie ogranicza ryzyko przebicia.
Kompatybilność
Do kół 28'' od 17C do 23C. Do dętek od 700x35 do 700x45.
Wydajność energetyczna
Lekkość i budowa zapewniają jej doskonałą trakcję.
Wytrzymałość na przebicia
Technologia Gummwall, ochrona od krawędzi do krawędzi, nylonowa siatka o dużej gęstości.
Przyczepność
Boczne klocki zapewniają przyczepność na każdym rodzaju powierzchni.
Widoczność
Odblaskowe taśmy po bokach, aby być widocznym w nocy.
Lekkość
960 g
Struktura 60 TPI.
Z zewnątrz guma 3 mm.
Wewnątrz dodatkowa warstwa gumy pod taśmą antyprzebiciową, od brzegu do brzegu.
Nylonowa siatka o zwiększonej gęstości w całej oponie, aby ograniczyć przebicia i przyszczypnięcia.
38x622 / 700x38.
W przeciwieństwie do opon samochodowych, opony rowerowe pompuje się regularnie.
Średnio należy to robić co 2 tygodnie.
Zalecamy utrzymywanie ciśnienia w oponie między 3 a 5,5 bara.
Niedopompowana opona mocno ogranicza wydajność roweru, a tym samym wymaga włożenia większego wysiłku, a także zwiększa ryzyko przebicia.
Przy 3 barach rower będzie wygodniejszy, ale mniej wydajny, a przy 5,5 barach będzie na odwrót.
W przypadku przebicia częste jest, że odłamek, który spowodował przebicie (odprysk szkła, kolec, ...) wbije się w gumę i w niej pozostanie.
W takim przypadku, nawet po wymianie dętki, znów zostanie ona przebita.
Zalecamy uważne obejrzenie opony z zewnątrz i wewnątrz przed wymianą dętki i ponownym zamontowaniu opony na obręcz.
Podczas montażu zwróć uwagę na kierunek toczenia koła (strzałka do przodu).
Część główna 30% Lateks kauczuku styrenowo-butadienowego, 30% Guma lateksowa, 20% Poliamid, 20% Stal nierdzewna
Nieodpowiednia na śnieg i oblodzenie.
Nasze opony testowane są w wyspecjalizowanym, uznanym laboratorium WHEEL ENERGY. https://wheelenergy.com/bicycles/
Testujemy odporność na ścieranie i przebicia w porównaniu o opon uznanych na rynku.