elops

Opona rowerowa Elops do elektrycznego roweru długodystansowego

Kod produktu: 8604644

0,0 (1)

99,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Rozmiar: 40-584

Jak wybrać rozmiar?

Otrzymaj +50 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    To opona skrojona do codziennego przemieszczania się po mieście i po każdym rodzaju dróg, zarówno w bezdeszczową pogodę jak i w deszczu.

    Wzmocniona opona dostosowana specjalnie do rowerów elektrycznych, oferująca doskonałą wydajność, która ułatwia przejazdy na każdym dystansie. Ochronna taśma na całym bieżniku znacznie ogranicza ryzyko przebicia.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Kompatybilność

      Do kół 28'' od 17C do 23C. Do dętek od 700x35 do 700x45.

    • Wydajność energetyczna

      Lekkość i budowa zapewniają jej doskonałą trakcję.

    • Wytrzymałość na przebicia

      Technologia Gummwall, ochrona od krawędzi do krawędzi, nylonowa siatka o dużej gęstości.

    • Przyczepność

      Boczne klocki zapewniają przyczepność na każdym rodzaju powierzchni.

    • Widoczność

      Odblaskowe taśmy po bokach, aby być widocznym w nocy.

    • Lekkość

      960 g

    Skład

    Struktura 60 TPI.
    Z zewnątrz guma 3 mm.
    Wewnątrz dodatkowa warstwa gumy pod taśmą antyprzebiciową, od brzegu do brzegu.
    Nylonowa siatka o zwiększonej gęstości w całej oponie, aby ograniczyć przebicia i przyszczypnięcia.

    Wymiary

    38x622 / 700x38.

    Porady dot. pompowania

    W przeciwieństwie do opon samochodowych, opony rowerowe pompuje się regularnie.
    Średnio należy to robić co 2 tygodnie.
    Zalecamy utrzymywanie ciśnienia w oponie między 3 a 5,5 bara.
    Niedopompowana opona mocno ogranicza wydajność roweru, a tym samym wymaga włożenia większego wysiłku, a także zwiększa ryzyko przebicia.
    Przy 3 barach rower będzie wygodniejszy, ale mniej wydajny, a przy 5,5 barach będzie na odwrót.

    Co zrobić w razie przebicia opony?

    W przypadku przebicia częste jest, że odłamek, który spowodował przebicie (odprysk szkła, kolec, ...) wbije się w gumę i w niej pozostanie.
    W takim przypadku, nawet po wymianie dętki, znów zostanie ona przebita.
    Zalecamy uważne obejrzenie opony z zewnątrz i wewnątrz przed wymianą dętki i ponownym zamontowaniu opony na obręcz.
    Podczas montażu zwróć uwagę na kierunek toczenia koła (strzałka do przodu).

    Skład

    Część główna 30% Lateks kauczuku styrenowo-butadienowego, 30% Guma lateksowa, 20% Poliamid, 20% Stal nierdzewna

    Ograniczenia

    Nieodpowiednia na śnieg i oblodzenie.

    Testy

    Nasze opony testowane są w wyspecjalizowanym, uznanym laboratorium WHEEL ENERGY. https://wheelenergy.com/bicycles/

    Testujemy odporność na ścieranie i przebicia w porównaniu o opon uznanych na rynku.