Opona rowerowa gravelowa Btwin Gravel 700x32 ze sztywną stopką / ETRTO 32-622
Kod produktu: 8851918
0,0 (35)74,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Rozmiar:
Otrzymaj +75 pkt za zakup tego produktu
Sprzedawane i wysyłane przez Decathlon
Darmowy zwrot
Bardzo wytrzymała opona gravelowa na treningi na szosie i szutrach. Szerokość 32 mm dla większego komfortu.
Najlepszy kompromis pomiędzy przyczepnością na szutrze, komfortem, dzięki przekrojowi 32 mm, a wydajnością na odcinkach asfaltowych. Zapewnia również doskonałą trwałość.
Do dętek od 700x25 do 700x32 i kół 700 (28").
Zapewnia doskonałą przyczepność na drogach szutrowych (jazda Gravel) i asfalcie.
Specyficzny rysunek tej opony pozwala ograniczyć przebicia na szutrze.
Aby ocenić stan zużycia opon szosowych i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być:
- strzępiący się bieżnik,
- mikro-pęknięcia,
- bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
- widoczna osnowa.
W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.
Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać. Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy.
Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl.
Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.
Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w karcie produktu.
Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody.
Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność.
I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.
2
0.53 kg
Część główna: 20.0% Stal, 30.0% Kauczuk syntetyczny, 20.0% Poliamid, 30.0% Suchy kauczuk
Przestrzegać zaleceń dot. rekomendowanego ciśnienia w oponie.
W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Nie prać.
Nie należy czyścić na sucho.
Nie prasować.
Nie suszyć w suszarce bębnowej.
Wybielanie wykluczone.