


OPONA ROWEROWA TREKKING SPEED 700x38
3,9 (18)69,99 zł
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty
69,99 zł
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Przeznaczona do okazjonalnej i regularnej jazdy rowerem trekkingowym po ścieżkach i wyboistych nawierzchniach.
Dobra przyczepność i wydajność!
Kod produktu: 8403033
Kompatybilność
ETRTO 38-622.
Przyczepność
Wysokie klocki zapewniają maksymalną przyczepność na każdym rodzaju terenu.
Wytrzymałość na przebicia
Osnowa 22 TPI zapewnia komfort i solidność.
Wydajność energetyczna
Słabe opory toczenia dzięki mikro-klockom w centralnej części bieżnika.
Waga
790 g. ze sztywną stopką.
Aby ocenić stan zużycia opon trekkingowych, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być:
- strzępiący się bieżnik,
- mikro-pęknięcia,
- bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
- widoczna osnowa.
W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.
Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy.
Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl.
Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.
Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w opisie opony na stronie decathlon.pl
Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody.
Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność.
I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.
Membrana 30% Guma etylenowo-propylenowa dienowa (EPDM), 30% Kauczuk naturalny (NR), 20% Stal, 20% Poliamid 6 (PA6)
Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.
Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.
W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.