• Ostatnie sztuki
1/3
btwin

Opona szosowa TRIBAN PROTECT LIGHT 700x25 z miękką stopką/ETRTO 25-622

Kod produktu: 8551741

0,0 (181)

64,99 zł 79,99 zł - 15,00 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki 79,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Rozmiar: 25-622

Jak wybrać rozmiar?

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

Stworzyliśmy oponę do roweru szosowego na regularne i intensywne treningi. Waga: 300 g.

Najlepszy kompromis pomiędzy wydajnością a komfortem!

Kup razem z

Podobne produkty

  • Kompatybilność

    Do dętek od 700x18 do 700x25 i kół 700 (28").

  • Przyczepność

    Doskonała przyczepność przy wejściu w zakręty.

  • Wytrzymałość na przebicia

    Ochrona przed przebic: gęsta siatka nylonowa pod bieżnikiem.

  • Wydajność energetyczna

    Przekrój 25 mm zapewnia wyjątkową wydajność.

  • Waga

    300 g.Z miękką stopką.

Jak zmierzyć zużycie opony?

Aby ocenić stan zużycia opon szosowych i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być:
- strzępiący się bieżnik,
- mikro-pęknięcia,
- bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
- widoczna osnowa.
W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.

Jak należy zdejmować oponę?

Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.

Jak należy zakładać oponę?

Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.

Jak należy pompować oponę?

Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w karcie produktu.
Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.

Porada profesjonalisty

Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.

Skład

Część główna 30% Guma lateksowa, 30% Guma, 20% Aramid, 20% Poliamid

Porady dotyczące przechowywania

Opona wyposażona jest w miękkie stopki: możliwe jest złożenie jej do schowania.

Ograniczenia

Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.

Testy

W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".

Zatwierdzony przez

Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.