artengo

Rakieta tenisowa dla dzieci Artengo TR500 Graph rozmiar 26 cali

Kod produktu: 8583422

0,0 (27)

229,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Rozmiar: GRIP 0

Otrzymaj +200 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    Zaprojektowana dla początkujących, młodych graczy o wzroście od 141 do 155 cm.

    TR500 Graph to niezwykle zwrotna, w 100% grafitowa rakieta, idealna dla młodych graczy zaczynających rozgrywać mecze. Bardzo wygodna, posiada również 5 konceptów edukacyjnych.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Manewrowość

      Lekka (225 g), z balansem na rączkę (30 cm) - niezwykle łatwo się nią manewruje.

    • Tolerancja

      Duża głowica (660 cm²) zapewnia tolerancję na niecelne uderzenia.

    • Łatwość uczenia się

      TR500 Graph posiada 5 przydatnych konceptów do nauki, które pomogą Ci w robieniu postępów!

    Rakieta tenisowa dla dzieci Artengo TR500 Graph rozmiar 26 cali

    SPECYFIKACJA TECHNICZNA

    Waga: 245 g
    Balans: 30 cm
    Długość: 66 cm
    Inercja: 210
    Rozmiar głowicy: 660 cm²
    Wzór naciągu: 16x19

    SKŁAD RAMY

    W 100% grafitowa rama o dużym przekroju zapewnia doskonałą stabilność przy uderzeniu oraz duży komfort gry.

    EDUKACYJNA > UŁOŻENIE DŁONI

    Dwie strefy na rączce wskazują prawidłową pozycję dłoni:
    - Dominująca ręka powinna przytrzymywać uchwyt poniżej dwóch przerywanych linii;
    - Druga ręka, szczególnie podczas wykonywania dwuręcznego bekhendu, powinna znajdować się na dwóch przerywanych liniach.

    Zapewnia to dużą moc i stabilność odbicia.

    EDUKACYJNA > POPRAWNY CHWYT

    Dzięki trzem kolorowym oznaczeniom u dołu i u góry rączki, TR500 GRAPH pomaga dziecku w prawidłowym ułożeniu dłoni podczas wykonywania forhendu, bekhendu i serwów.

    Dziecko musi ułożyć rękę tak, aby było widać:
    - żółte oznaczenie forhendu, - białe oznaczenie serwisu, - szare oznaczenie bekhendu. Pozwala to na prawidłowe ustawienie głowicy rakiety i zmusza do lekkiego przechylenia rakiety podczas odbicia.

    EDUKACYJNA > POZYCJA CZEMPIONA!

    Kiedy dziecko czeka na piłkę odbijaną z naprzeciwka przez drugiego gracza, powinno trzymać rakietę tak, aby widzieć przed sobą oznaczenia narysowane na rakiecie.

    W połączeniu z lekko rozstawionymi nogami i dobrze ugiętymi kolanami, dziecko przyjmuje prawdziwą POZYCJĘ CZEMPIONA, która ułatwia lepsze ustawienie się przed uderzeniem piłki.

    EDUKACYJNA > PRZYGOTOWANIE I ZAKOŃCZENIE ODBICIA

    Aby wykonać szeroki i rozluźniony ruch ramienia, na końcu rakiety nakleiliśmy cel.
    Na początku ruchu, cel powinien być ustawiony w kierunku nadlatującej piłki.
    Po odbiciu piłki, cel również powinien być ustawiony w kierunku odbitej piłki.

    Skłania to dziecko do prawidłowego ustawienia rakiety na początku i na końcu uderzenia oraz do prawidłowego, szerokiego i zrelaksowanego odbicia.

    EDUKACYJNA > STREFA CENTROWANIA

    W środku główki rakiety, na naciągu, umieściliśmy biały nadruk w kształcie piłki.

    Próbując uderzyć piłkę tym nadrukiem, Twoje dziecko koncentruje się na wycentrowaniu odbicia i utrzymaniu dobrej pozycji rakiety.

    Dzięki temu odbicie piłki jest bardziej efektywne i przyjemne. Uderzenie piłki w środkowej strefie głowicy jest silniejsze, dokładniejsze, a dodatkowo mniej odczuwa się wibracje.

    Skład

    Rama rakiety 98% Włókno węglowe, 2% Włókno szklane Przelotka rakiety 100% Poliamid Naciąg rakiety 100% Nylon Trzonek 100% Termoplastyczny polietylen Jarzmo rakiety 50% Włókno węglowe, 35% Octan etylenowo-winylowy, 15% Poliuretan Zaślepka rączki rakiety 100% Poliamid

    Porady dotyczące przechowywania

    Chronić przed dużymi zmianami temperatur.

    Testy

    Zanim nasze produkty znajdą się na korcie, poddajemy je licznym testom, w laboratorium i podczas gry.

    Zatwierdzony przez

    Systemy pedagogiczne rakiety TR500 Graph zostały wypracowane wraz z wieloma dyplomowanymi trenerami z federacji tenisa.
    Tę rakietę zaprojektowaliśmy tak, aby była prawdziwym narzędziem do nauki, które wspiera pracę trenera podczas treningu pomagając dzieciom robić postępy.