Rower elektryczny gravelowy Van Rysel E-GRVL AF MD Brose Drive T mag
Kod produktu: 8796289
0,0 (11)15 999,00 zł
1599,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęRozmiar:
Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Kod produktu: 8796289
0,0 (11)15 999,00 zł
1599,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Rower e-gravel dla tych którzy chcą zjechać z utartych szlaków, marzą o podboju kultowych dróg, nie będąc ograniczonymi brakiem przygotowania fizycznego.
Nasz najbardziej wydajny w jeździe terenowej e-gravel z bardzo mocnym centralnym silnikiem Brose Drive T Mag. Wyjmowany akumulator 500 Wh, dzięki któremu nie musisz się już martwić o zasięg.
Moment obrotowy
Bardzo mocny centralny silnik Brose Drive T mag 70 Nm z 4 poziomami wspomagania.
Łatwe użytkowanie
Dźwignie sterowania wspomaganiem na kierownicy.
Wszechstronność
Koła DT Swiss HG 1800 Spline, opony Power Gravel 700x47, grupa SRAM Apex 1x12.
Kompatybilność
11 insertów na widelcu i ramie, do mocowania sprzętu na wycieczki i na co dzień.
Widoczność
Oświetlenie przednie i tylne zasilane z akumulatora roweru.
Łączność
Komunikacja przez Bluetooth z aplikacją Decathlon Ride.
Poziom hałasu
Silnik Brose Drive T mag jest tak cichy, że można o nim zapomnieć.
Silnik Brose Drive T mag waży tylko 2,9 kg dzięki magnezowej konstrukcji. Moment obrotowy 70 Nm (320% maksymalnego wspomagania) zapewnia dużą moc silnika, która pomoże w pokonaniu najtrudniejszych przeszkód, nawet na obciążonym rowerze i przy małej prędkości. Dodatkowo jest on bardzo dyskretny dzięki niskiemu poziomowi hałasu.
Akumulator 500 Wh zapewnia zasięg roweru do 150 km. Akumulator jest wyjmowany (zapinany na klucz), aby ułatwić jego ładowanie, ale może również być ładowany bezpośrednio na rowerze.
Maksymalny wskazany zasięg może zmieniać się w zależności od trasy, wagi rowerzysty, temperatury...
Dzięki intuicyjnym dźwigniom zmiany poziomu wspomagania umieszczonym na kierownicy w każdym momencie kontrolujesz swój wysiłek oraz trajektorię jazdy. Pozycja prowadzenia typu Endurance jest dość uniesiona, aby zapewnić komfort przez długie godziny i kontrolę w wyboistym terenie, a jednocześnie jest dynamiczna. Szerokie opony Michelin Power Gravel w rozmiarze 700x47 mm, koła DT Swiss HG1800 Spline i grupa Sram Apex 1x12 pozwalają pokonać wszelkie trudności.
Rower E-GRVL AF MD jest jednym z najlepiej wyposażonych na rynku gravelowych rowerów elektrycznych i sprzedawany jest z:
- mocnymi lampkami na przód i tył, zasilanymi z akumulatora roweru,
- kolorowym ekranem TFT,
- przyciskami sterowania na kierownicy (pod manetkami) do zmiany poziomu wspomagania.
Aluminium 6061 T6,
hamulce tarczowe flat mount,
wewnętrzne poprowadzenie linek,
punkty do mocowania błotnika / bagażnika,
prześwit opon 700x50 mm.
Full carbon,
hamulce tarczowe flat mount,
sztywne osie 12x110 "road boost",
punkty do mocowania błotnika,
wewnętrzne prowadzenie linek,
2x3 punktów do mocowania na goleniach widelca (idealne do "cargo cage"),
szerokość opon 700x50 mm.
SRAM Apex,
hydrauliczne hamulce tarczowe,
flat mount,
tarcze 160 mm.
SRAM Apex XPLR 1X12,
kaseta 11-44 (11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44),
koronka Miranda 42T.
DT Swiss HG1800 Spline,
z aluminium,
tubeless ready,
sztywna oś road boost 12x110 mm z przodu/12x148 mm z tyłu,
wewnętrzna szerokość 24 mm (mieści opony do 50 mm),
wysokość 25 mm.
Solidna obręcz jest doskonale dostosowana do większych obciążeń (do 140 kg) i do jazdy gravelowej.
Korpus piasty jest przystosowany, aby zapewnić zwiększoną odporność na siły przyspieszania i hamowania generowane przez elektryczne rowery gravelowe.
Michelin Power Gravel Competition Line 700x47.
Bardzo dobra przyczepność dzięki połączeniu rysunku bieżnika z mieszanką gumy MICHELIN Magi-X Compound.
Wzmocnienie MICHELIN Bead To Bead Shield (od stopki do stopki), chroni całą osnowę opony.
Guma MICHELIN Magi-X Compound przedłuża żywotność opony.
Kierownica gravelowa z aluminium 31,8 mm, flare 16º, szerokość XS/S: 420 mm; M/L: 440 mm; XL: 460 mm, reach 70 i drop 130.
Mostek z aluminium 6061 T6 8°, długość XS: 60 mm; S: 70 mm; M: 80 mm; L: 90 mm; XL: 100 mm.
Owijka Comfort Gel.
Siodło Comfort.
Sztyca o przekroju 27,2 mm, długość S: 250 mm; S: 300 mm; M/L/XL: 350 mm.
Centralny silnik Brose Drive T magnesium,
napięcie znamionowe 36 V,
moc ciągła 250 W,
moment obrotowy 70 Nm,
waga 2900 g,
4 poziomy wspomagania + tryb pieszy,
wspomaganie do 25 km/h,
wspomaganie w trybie pieszym do 6 km/h.
Akumulator całkowicie zintegrowany w ramie, wyjmowany od boku, aby zapewnić bardzo łatwe chwycenie go.
Pojemność: 500 Wh.
Dzięki inteligentnej obsłudze (BMS), akumulatory litowo-jonowe Decathlon mają długą żywotność (powyżej 500 cykli pełnego ładowania).
Przód: Axa Lighthammer 60 lx,
z tyłu: Axa LS 651 cob line,
zasilane z akumulatora roweru,
kompatybilne z przepisami europejskimi.
Skomunikuj rower ze smartfonem za pośrednictwem Bluetooth i aplikacji Decathlon Ride.
Pozwoli to uzyskać pełniejszy zakres obsługi, udostępniając w szczególności:
- statystyki używania trybów wspomagania,
- lepsze zarządzanie czasem działania akumulatora,
- trasę i wszystkie dane dotyczące przejażdżki (do pobrania bezpośrednio ze Strava),
- aktualizacje komponentów elektrycznych,
i wiele więcej!
18 kg w rozm. M.
Rama rowerowa 100% Aluminium