Rower elektryczny miejski Elops 900E niska rama
Kolor:
Ciemny granatRozmiar:
Jak wybrać rozmiar?Odbierz rower gotowy do jazdy
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Odbierz rower gotowy do jazdy
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Ten kompletny rower elektryczny zawiezie Cię łatwo i wygodnie. Sprawdzi się podczas regularnych dojazdów po mieście i na potrzeby transportu.
Ten rower elektryczny zapewni komfort, dzięki obecności amortyzowanego widelca: łatwość i prostota użytkowania, na regularne, długie trasy po mieście dzięki większemu zasięgowi.
Kod produktu: 8605297
Akumulator litowo-jonowy 36 V, który po naładowaniu do 100% starczy na 70 km.
Silnik w piaście tylnego koła z momentem obrotowym 35 Nm ułatwia dojazdy.
Amortyzowany widelec, szerokie siodło i kierownica holenderska (proste plecy).
Obniżona rama, jednorzędowe korby, 7 biegów.
Oświetlenie LEDowe zintegrowane w ramie z przodu i na błotniku z tyłu.
Hamulce tarczowe z linkami, do skutecznego hamowania w każdych warunkach.
Kompatybilny z koszykiem, dziecięcy fotelik na bagażnik w tej gamie produktów.
Silnik w tylnym kole brushless 36 V, 250 W maks. (waga: 2,95 kg).
Rozwija moment obrotowy maksymalnie 35 Nm. Ta wartość pozwala łatwo ocenić łatwość z jaką rower pokonuje niektóre trudności (na przykład podjazd pod górę).
Silnik jest również sprzężony z czujnikiem kadencji co pozwala zapewnić wspomaganie elektryczne w oparciu o ruch pedałowania.
Ekran kontrolny LCD znajduje się z lewej strony kierownicy, aby nie puszczać kierownicy chcąc wybrać jeden z trzech trybów wspomagania:
Tryb Off - wyłączony (akumulator nie jest używany).
Tryb 1 - Oszczędny:wspomaganie do 15 km/h;
Tryb 2 - Normalny: wspomaganie do 22 km/h;
Tryb 3 - Sportowy: wspomaganie do 25 km/h.
Tryb "Walk" : zapewnia pomoc w prowadzeniu roweru idąc obok niego (wspomaganie do 6 km/h).
Pozostały zasięg w procentach.
Wyświetlane parametry: chwilowa prędkość,
całkowity dystans (ODO),
dzienny dystans (TRIP: zerowanie po naciśnięciu przez kilka sekund przycisku "-",
dystans, jaki można przejechać na akumulatorze na wybranym trybie (TRIP TO GO).
Możesz również sterować włączaniem świateł, które aktywuje podświetlenie ekranu.
Port USB zintegrowany pod ekranem, aby podtrzymywać naładowanie smartfonu lub akumulatora.
Ogniwa litowo-jonowe LG/Samsung, niezwykle niezawodne, 36 V 11,6 Ah, pojemność 417 Wh.
Akumulator zapinany na klucz (dwa klucze dołączone do roweru). Akumulator jest też wyjmowany, aby ułatwić ładowanie go (na przykład w biurze...).
N.B.: Akumulator musi być zapięty podczas korzystania z roweru, aby przytrzymać go na miejscu i zapobiec przypadkowemu odłączeniu kabli.
Waga: 2,64 kg.
Akumulator o pojemności 417 Wh umożliwia przejechanie dystansu co najmniej 40 km (tryb 3 - HIGH) i maksymalnie do 70 km (tryb 1 - ECO).
Dostępny zasięg jest podawany szacunkowo i obliczany dla osoby o wadze 70 kg na relatywnie płaskiej trasie.
NB: Zasięg roweru może ulegać zmianom w zależności od obciążenia (waga użytkownika + waga sakw/koszyków), przewyższeń (podjazdów) i warunków pogodowych (zimno zmniejsza czas działania akumulatora).
Rama z aluminium 6061 zapewniającego lekkość i dynamikę.
Dostępna w wersji obniżonej, aby ułatwić wsiadanie, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, oraz w wersji z wysoką ramą.
Waga ramy: Między 4,3 kg a 4,4 kg w zależności od rozmiaru i typu ramy.
Lakier w kolorze granatowym z matowym wykończeniem.
Amortyzowany widelec rekreacyjny z aluminium SUNTOUR model NEX ze skokiem 63 mm pochłania niedoskonałości nawierzchni, aby zapewnić większy komfort jazdy.
Mechaniczne hamulce tarczowe (uruchamiane linkami) z przodu i z tyłu zapewniają większą skuteczność hamowania w suchych i deszczowych warunkach.
Klamki hamulcowe z aluminium.
Referencja pół-metalowych okładzin zamiennych: okładziny hamulcowe Auriga Tektro (ref: 8325111).
Kierownica typu holenderskiego i klasyczny mostek (przekrój 25,4 mm / 1 1/8") z aluminium, regulowany na wysokość, aby zapewnić bardziej wyprostowaną i wygodniejszą pozycję.
Chwyty z wypustkami umożliwiające zamocowanie lampek VIOO Clip, co zapewnia lepszą widoczność boczną podczas jazdy.
Sztyca siodła aluminiowa (przekrój 28,6 mm).
Szerokie siodło z pianką o zróżnicowanej twardości, dostosowaną do miejsc ucisku pośladków na siodle. Możliwość optymalnego dostosowania pozycji siodła, dzięki regulacji jarzma.
Obejma podsiodłowa (przekrój 34,9 mm) przykręcana na śrubę, aby zapobiec kradzieży sztycy/siodła.
Oświetlenie ledowe AXA z przodu i z tyłu, zasilane z akumulatora, wymagające włączenia ekranu kontrolnego. Przednie oświetlenie zintegrowane w ramie, oraz tylne zintegrowane w tylnym błotniku, aby zapobiec zniszczeniu.
Natężenie światła 20 Lx.
Pozwalają być widocznym ze 150 m z tyłu i widzieć na odległość 30 m z przodu.
Tylny odblask wbudowany w bagażnik.
Mechanizm korbowy jednorzędowy 42 zęby, korby z aluminium 170 mm, przerzutka 7-rzędowa z manetką obrotową. Wolnobieg 7-rzędowy Shimano TZ500-7 14x28, łańcuch KMC Z7 RB antykorozyjny 114 ogniw.
Przebieg dla 1 obrotu korb: od 3,21 m do 6,42 m.
Miejskie pedały żywiczne dla większego komfortu pedałowania i lżejsze od aluminiowych.
Wzmocnione koła 28" z przodu i z tyłu z aluminium, dwukomorowe, 36 szprych.
Dlaczego wybraliśmy ten rozmiar kół?
Aby nasi użytkownicy mogli cieszyć się większym komfortem i lepszą jakością jazdy, jakie oferują koła w tym rozmiarze. Koła przednie i tylne przykręcane śrubami, co ma na celu zniechęcić potencjalnych złodziei.
Przekrój osi tylnego koła: 12 mm.
Przekrój osi przedniego koła: 9 mm.
Opony CST 700x40 typu balon pozwalają pochłaniać nierówności terenu, aby poprawić komfort użytkowania, dbając jednocześnie o dobre właściwości jezdne.
Wzmocnienia antyprzebiciowe zintegrowane w bieżniku opony i odblaskowe pasy, aby poprawić widoczność.
Wentyle typu Schrader ułatwiają pompowanie, które możliwe jest też na stacji benzynowej.
Idealne ciśnienie wynosi od 3,5 do 4 barów, aby zoptymalizować zasięg i unikać przebić.
Tylny bagażnik, przednia i tylna lampka zasilane z akumulatora, błotnik przedni i tylny, boczna stopka, osłona łańcucha.
Boczna stopka przykręcana do ramy, specjalnie wybrana, aby mogła udźwignąć ciężar roweru elektrycznego i dzięki temu zapewnić większą stabilność podczas parkowania roweru.
Nieprzewidziana do udźwignięcia wagi fotelika dziecięcego z dzieckiem podczas postoju.
Bagażnik 27 kg umożliwia montaż fotelika dziecięcego lub zestawu sakw ELOPS. Rama wyposażona jest w inserty. Na sztycy, umożliwiające zamocowanie zapięcia segmentowego i zapięcia na ramę typu RINGLOCK/zapięcia na ramę do tylnego koła, umożliwiającego zablokowanie tylnego koła podczas parkowania.
Kierownica jest kompatybilna z naszym koszykiem 500 12 L.
Ten rower nie był przetestowany i nie ma homologacji do używania z przyczepką.
Rower ze wspomaganiem elektrycznym zapewnia pomoc w pedałowaniu, ograniczając zmęczenie i pocenie. Dlatego, aby silnik Cię wspomógł, konieczne jest, aby pedałować.
Włączony silnik wspomaga Cię do maksymalnej prędkości 25 km/h i wyłącza się gdy przestajesz pedałować.
Jeśli nie chcesz korzystać ze wspomagania, można je wyłączyć w dowolnym momencie, aby pedałować jak na klasycznym rowerze.
Ten rower był testowany pod kątem jazdy w deszczu.
2 dostępne rozmiary, 2 wersje ramy, wysoka i niska.
Rozmiar S/M: od 155 do 175 cm.
Rozmiar L/XL: od 175 do 195 cm.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, większy rozmiar zapewni wygodniejszą pozycję.
(Z pedałami i akumulatorem):
Od 25,4 kg w rozmiarze M.
Ten rower ze wspomaganiem elektrycznym (RWE) został zatwierdzony pod kątem zgodności z normą EN 15194 dla maksymalnej wagi 150 kg (rower+użytkownik+transportowany ładunek).
Wyjmowany akumulator zapinany na klucz może być ładowany z gniazdka sieciowego, zarówno na rowerze jak i po odpięciu akumulatora. Przeznaczona do tego ładowarka jest dołączona do roweru.
Kompletne naładowanie po zupełnym rozładowaniu akumulatora zajmuje 5 godzin.
Akumulator Li-Ion powinien być ładowany regularnie, nie czekając na jego całkowite rozładowanie.
Akumulator nieużywany przez długi czas powinien być przechowywany w trybie "hibernacji", naładowany do 80%. Ostatecznie zalecamy ładowanie co najmniej co 3 miesiące.
Akumulator powinien być przechowywany w suchym pomieszczeniu, w temperaturze pokojowej (25°C), aby zapewnić optymalne działanie i przechowywanie.
Zużyte baterie można we Francji oddać w serwisie sklepu Decathlon w celu oddania do recyklingu przez zatwierdzoną organizację w ramach naszej eko-odpowiedzialnej polityki. Procedura i organizacja recyklingowa są właściwe dla każdego kraju.
Akumulatory litowo-jonowe podlegają szczególnym przepisom w zakresie transportu (statkiem, samolotem).
Dokument zwany MSDS, specjalny dla danego akumulatora, jest dostępny na żądanie u naszych zespołów rowerowych Decathlon.
10 lat dostępności części elektronicznych (silnik, akumulator, podzespoły elektroniczne), gwarancja kompatybilności wstecznej w przypadku modyfikacji.
1) Przed każdą interwencją przy rowerze elektrycznym (mycie, konserwacja elektryczna lub mechaniczna), należy koniecznie wyjąć akumulator i wyłączyć zasilanie roweru.
2) Co jakiś czas serwisowanie napędu (w szczególności łańcucha, który musi być czyszczony i smarowany).
3) Korzystanie z myjki ciśnieniowej jest zabronione.
Zalecamy przechowywanie roweru w osłoniętym miejscu na zewnątrz lub osłoniętego plandeką.
Zaleca się również wyjęcie akumulatora z roweru i przechowywanie go w ciepłym miejscu, gdy nie używasz go przez dłuższy czas, jak zapisano w instrukcji obsługi.
Zasolone środowisko (morskie powietrze, bryza) jest niezwykle korozyjne dla mechanicznych i metalowych części roweru, gorąco namawiamy do regularnego smarowania całego napędu i przetarcia od czasu do czasu wilgotną szmatką elementów takich jak kierownica, sztyca siodła itd., aby usunąć z nich sól, która mogła na nich osiąść.
Zaprojektowany w Lille przez zespół Inżynierów i Designerów.
Montowany w Portugalii.
"Rower elektryczny daje okazję przemieszczania się po mieście na dwóch kółkach, nie pocąc się, nie spóźniając, zabierając ze sobą potrzebne rzeczy. To pozwala traktować rower jako prawdziwy środek codziennego transportu w mieście. Zostaw więc samochód w garażu i spróbuj jazdy na rowerze miejskim: to jest naprawdę super!
Rama rowerowa 100% Aluminium 6061
Jeśli to możliwe:
- Przechowuj rower w osłoniętym miejscu na zewnątrz lub osłaniaj go plandeką.
- Wyjmij akumulator i przechowuj go w temperaturze pokojowej, jeśli nie używasz go przez kilka miesięcy.
Ten rower nie jest przeznaczony do jazdy trekkingowej lub MTB.
Ten rower został zaprojektowany i udoskonalony przez nasz zespół projektowy, a następnie przetestowany i zatwierdzony przez naszych testerów terenowych, aby jak najlepiej spełniał oczekiwania użytkowników rowerów miejskich.