



Rower elektryczny składany Btwin Tilt 500 E
4,2 (5)3799 zł 4199 zł - 400 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 4199 zł
379,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty
3799 zł 4199 zł - 400 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 4199 zł
379,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Jeździsz regularnie i chciałbyś korzystać ze wspomagania pedałowania. Rower TILT 500 E składa się na 3, aby zwiększyć zakres twoich możliwości.
Szukasz elektrycznego roweru łatwego do zabrania ze sobą? TILT 500 E można schować do bagażnika samochodu, aby wybrać się na rowerową przejażdżkę w weekend lub w ciągu tygodnia, do 35 km.
Kod produktu: 8554706
Łatwość transportu
Przyjedź, złóż, przenieś, schowaj: wystarczy 15 s. UWAGA: Nie jeździ kiedy jest złożony.
Wszechstronność
Wspomaganie elektryczne i 6 biegów eliminują ograniczenia.
Kompaktowość
Złożony L/h/l: 83 x 67 x 45 cm. Rozłożony L/h/l: 155 x 114 x 60 cm.
Komfort roweru
Ergonomiczne siodło i chwyty, mostek z regulacją wysokości.
Waga
18,6 kg (w tym waga akumulatora i silnika).
Wieczysta gwarancja
B’TWIN daje dożywotnią gwarancję na ramę (prócz zawiasu), mostek i kierownicę.
Czas działania na baterii
Akumulator o pojemności 187 Wh, wbudowany w ramę, wystarczy do pokonania 35 km.
Moc
Łatwość podjeżdżania pod bardzo lekkie wzniesienia, np. most (≈ 3%). Moment obrotowy silnika: 26 Nm.
Czas działania baterii: 35 km w trybie eco / 25 km w trybie normalnym / 20 km w trybie sportowym (dane wskaźnikowe, które mogą ulegać zmianie w zależności od ciśnienia w oponach, ukształtowania terenu, warunków użytkowania i wagi użytkownika).
Odpowiednie ciśnienie w oponach to 4,5 bara.
Akumulatora 187 Wh (24 V, 7,8 Ah) znajdującego się w ramie nie można przypiąć. Niemniej jest on łatwy do przenoszenia.
Akumulator i ładowarka sprzedawane są z rowerem.
Trwałość: do 500 kompletnych cykli (1 cykl = ładowanie od 0 do 100%).
Po tych 500 cyklach ładowania akumulator nadal działa, ale nie w swoim maksymalnym początkowym zakresie.
Utrata pojemności może wynieść do 20%.
Gwarancja: 2 lata.
Silnik w tylnym kole brushless 250 W.
Wspomaganie elektryczne sterowane przez czujnik pedałowania.
Moment obrotowy silnika: 26 Nm, idealne na lekkie podjazdy (np: podjazd na most ≈ 3%).
Rama z aluminium, ze zintegrowaną baterią. Akumulator można ładować bezpośrednio w ramie lub po wyjęciu go, aby naładować go w domu czy w pracy…
System szybkiego zablokowania ramy pozwala utrzymać rower w pozycji złożonej, co ułatwia jego transport.
Brak systemu zablokowania dla mostka. Rower nie może jechać złożony.
Widelec stalowy.
6 przełożeń zmienianych przy pomocy obrotowych manetek SHIMANO. Tylna przerzutka SHIMANO Tourney 6-rzędowa.
Tarcza 52 zęby.
Aluminiowe hamulce V-brake zapewniają mocne i precyzyjne hamowanie.
Aluminiowe klamki z kauczukową nakładką są bardziej komfortowe.
Hamowanie odcina wspomaganie elektryczne.
Dobrze wiedzieć: Rowery wspomagane elektrycznie szybciej zużywają klocki niż rower klasyczny, z powodu wagi i mocy silnika.
Składana aluminiowa kierownica.
Szybka blokada za pomocą automatycznej dźwigni bezpieczeństwa.
Kierownica na wpół uniesiona z aluminium.
Sztyca siodła aluminiowa, zabezpieczona przed kradzieżą i antyobrotowa, o przekroju 34 mm.
Podziałka na sztycy ułatwia regulację.
Rozmiar 20 x 1,75. Opony ze wzmocnieniem antyprzebiciowym. Stworzyliśmy te opony, wykorzystując technologię skinwall dla większej lekkości i wydajności. Zalecamy napompowanie opon do 4,5 barów, aby zapewnić optymalną wydajność, większy zasięg i by ograniczyć ryzyko przebicia.
Dwukomorowe obręcze, aby zapewnić większą sztywność.
Silnik zintegrowany z tylnym kołem nie ogranicza ruchów kierownicy.
Oświetlenie przednie i tylne zasilane z akumulatora i sterowane z kierownicy.
Rower wyposażony w stopkę i błotniki.
Ten rower jest kompatybilny z:
- bagażnikiem do roweru składanego B'TWIN (ref: 8328464),
może być konieczne zdemontowanie magnesu z tylnego koła, aby wygodnie zainstalować bagażnik. Magnes należy ponownie założyć po zamontowaniu bagażnika.
- pokrowcem transportowym TILT (ref: 8271631),
- przyczepkami marki Hamax (ref: 8607793, 866501) i Bike Original (ref: 8597302).
Rower TILT 500 E NIE JEST KOMPATYBILNY z fotelikiem dziecięcym.
BARDZO WAŻNE:
Ten akumulator nie posiada trybu "długie czuwanie".
W razie schowania roweru na zimę lub dłuższego okresu nieużywania należy ładować akumulator co najmniej raz na 3 miesiące, aby nie uległ głębokiemu rozładowaniu i nie stał się trwale bezużyteczny.
Podczas każdej interwencji przy rowerze elektrycznym (mycie, konserwacja elektryczna lub mechaniczna) należy wyjąć akumulator i wyłączyć zasilanie roweru.
Ciśnienie w kołach roweru spada z upływem czasu. Średni ubytek wynosi 1 bar/tydzień.
Pamiętaj o regularnym uzupełnianiu ciśnienia w kołach: Jazda z niedostatecznie napompowanymi kołami zmniejsza czas działania baterii, zwiększa wysiłek pedałowania i ryzyko przebicia.
Podczas każdej interwencji przy rowerze elektrycznym (mycie, konserwacja elektryczna lub mechaniczna) należy koniecznie wyjąć akumulator i wyłączyć zasilanie roweru.
W razie schowania roweru na zimę ładuj akumulator co najmniej raz na 3 miesiące.
Geometria tego roweru zapewnia optymalny komfort użytkownikom o wzroście od 145 do 185 cm.
Rower odpowiada wymogom normy ISO 4210.
Maksymalna waga wynosi 100 kg (kolarz + rower + bagaże).
Certyfikat zgodności znajdziesz na stronie pomocy:
https://support.decathlon.pl/
B’TWIN daje dożywotnią gwarancję na ramę (prócz zawiasu), mostek i kierownicę.
Frame 100% Aluminium
Przechowuj akumulator najlepiej w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej (między 20 a 25°C) i z dala od źródeł ciepła.
Nieodpowiedni do akrobacji.