Rower miejski elektryczny Elops LD 920 E LF silnik OWURU niska rama
Kod produktu: 8664452
0,0 (132)11 499,00 zł
1149,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęRozmiar:
Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Kod produktu: 8664452
0,0 (132)11 499,00 zł
1149,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Rower stworzony, aby przyspieszyć codzienne dojazdy, po mieście i szosie. Spraw, aby codzienna jazda stała się płynna i łatwa, niezależnie od warunków.
A gdyby tak nie musieć więcej zmieniać biegów? Otwórz się na nowy sposób pedałowania wybierając rower z całkowicie automatycznym napędem. Przetestuj go, to czysta magia!
Czas działania na baterii
Akumulator Li-ion 48 V (poj. 694 Wh), zasięg min. 80, maks. 150 km.
Płynne pedałowanie
Rower, który zmienia biegi za Ciebie.
Moc
Pokonuj każdą trasę bez wysiłku z silnikiem z momentem 65 Nm, o mocy 250 W.
Łączność
Połącz rower ze swoim smartfonem i zlokalizuj go w razie kradzieży.
Amortyzacja
Amortyzowany widelec typu "Headshock" dla większego komfortu.
Siła hamowania
Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają mocne i progresywne hamowanie.
Widoczność
Mocne, niezależne oświetlenie. Opony z odblaskowymi pasami.
Kompatybilność
Bagażnik do 27 kg, kompatybilny z dziecięcym fotelikiem.
Centralny silnik OWURU automatycznie dostosowuje przełożenie w zależności od rodzaju terenu i wysiłku rowerzysty. Rezultat: nie musisz już zmieniać biegów, za każdym obrotem pedałów następuje płynna i natychmiastowa reakcja napędu.
Kadencja (rytm) pedałowania to prędkość z jaką obracasz pedałami. Mierzona jest w RPM (ilość obrotów na minutę).
Regulując ją bezpośrednio na ekranie kontrolnym, możesz dostosować ją tak, aby pedałowanie było odpowiednie dla Ciebie, niezależnie od profilu drogi.
Zakres regulacji wynosi od 40 do 90 RPM. Im wyższa wartość, tym szybciej kręcisz pedałami.
Silnik centralny wyposażony w system CVT (Continuously Variable Transmission), stosowany w niektórych samochodach hybrydowych.
Moment silnika wynosi 65 Nm i jest stale dostępny.
Różne czujniki (mocy, prędkości) sterują zachowaniem silnika, aby zapewnić płynne, dopasowujące się pedałowanie.
Moc nominalna 250 W.
Moc szczytowa 600 W.
Gear ratio napędu 265%.
Regulowana kadencja pedałowania między 40 a 90 obrotów na minutę.Ważne: zaczekaj na uruchomienie roweru przed rozpoczęciem pedałowania.
Z tym silnikiem masz wybór pomiędzy czterema trybami wspomagania:
Tryb 0 - wyłączone;
Tryb 1 - oszczędny = +100% wspomagania: przedłużony czas działania dzięki oszczędnemu wykorzystaniu akumulatora (do 150 km zasięgu);
Tryb 2 - standardowy = +180% wspomagania: tryb łączący łatwość jazdy z rozsądnym zużyciem (do 110 km zasięgu);
Tryb 3 - Boost = +370%: skorzystaj z całej dostępnej mocy silnika, gdy droga prowdzi pod górę (do 80 km zasięgu).
Deklarujemy maksymalny zasięg 150 km w trybie Eco. Taki zasięg uzyskuje się w optymalnych warunkach.
Zasięg roweru znacznie różni się w zależności od warunków użytkowania i wielu parametrów: wiatru, profilu drogi, obciążenia, ilości hamowań/przyspieszeń, zimna, napompowania kół...
Jest więc normalne, że faktyczny zasięg różni się od deklarowanego. Dotyczy to wszystkich rowerów ze wspomaganiem elektrycznym.
Akumulator litowo-jonowy 48 V (694 Wh) zapinany w ramie roweru, dzięki czemu jest lepiej zintegrowany i bezpieczniejszy.
Szybkie otwieranie kluczem (3 klucze w zestawie) w celu doładowania. Wbudowany uchwyt transportowy.
Wyposażony w trzy ogniwa SAMSUNG SDI, znane ze swej niezawodności i bezpieczeństwa.
Sprzedawany z ładowarką 4 A, która umożliwia naładowanie do pełna w 4,5 h.
Gwarancja 500 cykli pełnego ładowania bez utraty pojemności.
Aby umożliwić Ci spokojne dotarcie do celu i maksymalnie wydłużyć zasięg roweru, kwestię rozładowywania akumulatora udało nam się rozwiązać w następujący sposób.
Gdy w akumulatorze pozostaje 20% energii, tryb TURBO przestaje być dostępny.
Gdy pozostaje tylko 10% energii, jedynie tryb ECO jest dostępny.
Przy 5% wspomaganie wyłącza się, aby pozostawić możliwość działania kontrolera. Dzięki temu możesz normalnie pedałować, nawet bez wspomagania.
Zintegrowany w mostku kolorowy wyświetlacz w bardzo czytelny sposób podaje potrzebne informacje.
Sterowany pilotem umieszczonym w zasięgu ręki, dzięki czemu możesz w bardzo intuicyjny sposób poruszać się po menu.
Stale dostępne informacje: godzina, kontrolka akumulatora, tryb wspomagania.
Informacje dostępne na życzenie: kadencja, dostępny zasięg w km w zależności od wybranego trybu, dystans, % akumulatora, prędkość.
Automatyczny tryb dzień/noc.
Dostępne różne języki.
Gniazdo do ładowarki USB-C.
Pilot na kierownicę zaprojektowany specjalnie dla tego roweru. Jego obsługa jest ergonomiczna, kciukiem, bez odrywania dłoni od kierownicy, nawet w rękawiczkach.
Umożliwia on:
- nawigację między ekranami menu za pomocą joysticka,
- zmianę kadencji bezpośrednio joystickiem,
- bezpośrednią zmianę trybu wspomagania,
- włączanie i wyłączanie świateł.
Ten elektryczny rower wyposażony jest w moduł 4G/Wifi/Bluetooth, który komunikuje się bezpośrednio z "chmurą". Ta technologia pozwala podłączyć go do Twojego smartfonu.
Rower „połączony” to rower „ulepszony”, który umożliwia korzystanie z szeregu funkcji i usług, których nie można zaoferować w „klasycznym” rowerze.
W każdej chwili możesz wiedzieć gdzie znajduje się Twój rower i korzystać z powiadomień o każdym jego anormalnym ruchu.
W dowolnym momencie kontroluj liczbę kilometrów przejechaną dziennie, tygodniowo, miesięcznie lub rocznie. Sprawdź poziom unikniętej emisji CO₂ oraz oceń średnią prędkość i liczbę kalorii spalonych podczas jazdy.
Ten rower dostępny jest z dwiema wersjami ramy: wysoką i niską.
Niska rama:
S: od 155 cm do 164 cm;
M: od 165 cm do 174 cm;
L: od 175 cm do 184 cm.
Wysoka rama:
M: od 165 cm do 174 cm;
L: od 175 cm do 184 cm;
XL: od 185 cm do 195 cm.
Jeśli jesteś między dwoma rozmiarami lub się wahasz, mniejszy rower będzie bardziej zwrotny, większy - bardziej stabilny.
Rama z aluminium 6061. Waga ramy: 3,5 kg.
Aluminiowy widelec z amortyzatorem "HEADSHOCK" ze skokiem 30 mm: 1,9 kg.
Pół-uniesiona kierownica oversize (31,8 mm) z aluminium.
Szerokość kierownicy 62 cm.
Mostek oversize (31,8 mm) z kutego aluminium w rozm. 1 1/8".
Stery aheadset, pół-zintegrowane, w rozm. 1 1/8".
Gripy są ergonomiczne i wygodne, aby chwyt był naturalny.
Hamulce tarczowe hydrauliczne B'TWIN by TEKTRO AIR280.
Te hamulce, używane także w rowerach górskich, zapewniają mocne, łatwe i progresywne hamowanie, niezależnie od pogody.
Klamki aluminiowe.
Średnica tarcz 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu.
Dwukomorowe obręcze z anodowanego aluminium gwarantują dużą odporność na uderzenia i zapewniają dobrą wydajność roweru.
Rozmiar obręczy 25-622 (ETRTO).
Piasty ze szczelnymi łożyskami maszynowymi, aby zapewnić większą trwałość.
Koła przykręcane na śruby z przodu i z tyłu, aby zapobiec kradzieży.
Przednie i tylne koło z 32 szprychami z inoxu, aby uniknąć korozji.
Opony Vittoria E-Randonneur Tech zostały stworzone specjalnie do tego roweru.
Wyposażone są w warstwę ochronną z nylonu gr. 3 mm pod bieżnikiem, znacznie zmniejszającą ryzyko przebicia.
Rysunek bieżnika oraz jakość gumy zapewniają doskonałą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.
Odblaskowe pasy na bokach opon poprawiają widoczność w nocy.
Rozmiar opon: 700x38C (ETRTO 40-622).
Zalecane ciśnienie: 3 bary.
Siodło B'TWIN SPORT 60° z pianki z pamięcią kształtu, gwarantuje komfort w czasie jazdy.
Sztyca podsiodłowa z aluminium z podziałką, ułatwiającą regulację.
Wysokość sztycy = 350 mm.
Średnica obejmy = 32 mm.
Przekrój sztycy = 31,6 mm.
Sztyca siodła przykręcana, aby zapobiec kradzieży.
Pedały miejskie ze stalową osią i aluminiowym korpusem.
Szeroka powierzchnia nacisku i wzór powierzchni zapewniają duży komfort i dobrą przyczepność butów.
Korby z aluminium 170 mm długości.
Przednia lampka 30 lx zasilana z akumulatora roweru. Homologacja europejska. Szerokość wiązki światła w połączeniu z mocą lampki zapewniają skuteczne oświetlenie.
Kąt wiązki 40° w poziomie i 18° pionowo.
Tylna lampa 3 cd (kandele), zasilana z akumulatora roweru. Homologacja europejska. Kąt wiązki 220° w poziomie i 20° pionowo.
Działanie oświetlenia przez 4 minuty po wyłączeniu zasilania.
Aby umożliwić przewożenie rzeczy i pozostanie czystym w każdych warunkach, rower wyposażony jest w zestaw bagażnik i błotniki stworzony specjalnie dla tej gamy rowerów.
Bagażnik umożliwia transport obciążenia do 27 kg, w tym fotelika dziecięcego. Przekrój rur 12 mm umożliwia zamocowanie wszystkich bagażników sprzedawanych w DECATHLON.
Błotniki z aluminium mocowane przykręcanymi, sztywnymi uchwytami kątowymi, dla zapewnienia maksymalnej stabilności i trwałości.
Tylna stopka z aluminium, wytrzymuje do 35 kg obciążenia, gwarantuje lepszą stabilność roweru, gdy obciążony jest sakwami zamocowanymi na bagażniku.
Tylna stopka nie blokuje korby kiedy pchamy rower do przodu lub do tyłu podczas manewrów na postoju.
Rower wyposażony jest w zamocowane na stałe zapięcie na ramie typu RINGLOCK, umożliwiające zablokowanie koła.
Zapięcie RINGLOCK można uzupełnić zapięciem Łańcuch PLUG-in 900 do przypięcia roweru do stałego punktu. Ref. 8767728.
Rama wyposażona jest w inserty umożliwiające przymocowanie zapięcia segmentowego.
Bagażnik do 27 kg pozwala zamocować fotelik dla dziecka oraz wszystkie torby i sakwy sprzedawane w DECATHLON.
Dobrze wiedzieć: Rower NIE jest kompatybilny z przyczepkami.
Waga roweru 26,5 kg w rozm. L.
Maksymalna waga użytkowania 140 kg, wliczając rower, rowerzystę i jego rzeczy.
Rama i kierownica z dożywotnią gwarancją, 2 lata na elementy elektryczne i części zamienne.
Rama rowerowa 100% Aluminium
Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej. Przy użytkowaniu w zasolonym otoczeniu regularnie myć.
Myć wodą. Unikać myjek wysokociśnieniowych.
Zapraszamy do przetestowania i zapoznania się z tym unikalnym doświadczeniem pedałowania, oferowanym w niektórych naszych sklepach. Niezależnie od środowiska i sytuacji napotkanych podczas podróży, rower reaguje natychmiastowo i płynnie na najmniejsze naciśnięcie pedałów.
Nasi testerzy i ambasadorzy, którzy codziennie przez wiele miesięcy przemierzali miasta Francji, Belgii i Niemiec.