Rower szosowy damski Van Rysel NCR Neo CF Tiagra
Kod produktu: 8667839
0,0 (23)8049,00 zł
804,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęRozmiar:
Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Kod produktu: 8667839
0,0 (23)8049,00 zł
804,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Neo Racer to najbardziej wszechstronny karbonowy rower szosowy w naszej gamie. Stworzony, aby dawać maksymalną przyjemność z jazdy, będąc jednocześnie bardzo wydajnym i wygodnym.
Niezależnie od drogi i ukształtowania terenu, ciesz się przejażdżkami rowerem NCR. Jego rama jest lekka i dynamiczna, a hydrauliczne hamulce tarczowe pozwalają na komfortową i bezpieczną jazdę.
Wydajność energetyczna
Karbonowa rama i nowe koła Mavic Aksium.
Lekkość
Rama i widelec karbonowe.
Siła hamowania
Hydrauliczne hamulce tarczowe, mocne i progresywne.
Waga
9 kg w rozmiarze M bez pedałów.
Wszechstronność
Napęd 2X10 i opony 28 mm.
Rower Neo raCeR Carbon Frame to nasz wszechstronny rower szosowy w pełnym tego słowa znaczeniu, przy jednoczesnym ukierunkowaniu na wydajność. Jest on częścią gamy Neo Racer, a jego sportowy charakter z pewnością przypadnie do gustu rowerzystom poszukującym wydajnego roweru.
Niezależnie od tego, czy jesteś początkujący w wyścigach, czy bardziej doświadczony, ten rower zaskoczy Cię swoimi właściwościami jezdnymi.
Niezależnie od wybranego osprzętu, rowery z gamy NCR wyposażone są w hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniające progresywne hamowanie niezależnie od pogody.
Ten rower jest idealnym towarzyszem do rozpoczęcia współzawodnictwa od najmłodszych lat (rozmiar XXS) lub do udziału w pierwszych triathlonach. Pozwoli Ci również odkryć ścieżki wokół domu dzięki szerokiemu prześwitowi, który pozwala zamontować opony o przekroju 35 mm.
Rama i widelec w 100% karbonowe. Włókno węglowe pozwala zmniejszyć wagę, zwiększa sztywność i zapewnia doskonałą dynamikę.
Wybraliśmy również włókno węglowe dla widelca, aby uzyskać precyzję kierowania rowerem.
Polakierowana rama roweru NCR CF waży 1200 g w rozmiarze M, a widelec 413 g.
Prześwit ramy: zamontowanie opon szerokości 35 mm pozostawia wystarczająco przestrzeni.
Uwaga: z oponami 38 mm, istnieje znaczne ryzyko uszkodzenia lakieru.
Układ kierowniczy roweru NCR CF jest całkowicie z aluminium, składa się z mostka i kierownicy oversize VAN RYSEL.
Rozmiar mostka w zależności od rozmiaru ramy: XXS: 60 mm;
XS: 70 mm;
S: 80 mm.
M: 90 mm.
Szerokość kierownicy:
XXS, XS: 380 mm,
S, M: 400 mm.
Rower NCR CF TIAGRA jest w pełni wyposażony w grupę SHIMANO TIAGRA (4700).
Waga kompletnej grupy w wersji tarczowej wynosi 3350 g.
Ta grupa zapewnia niezawodną i precyzyjną zmianę przełożeń. Umożliwia również zaoferowanie hydraulicznych hamulców tarczowych. Chwyty są cienkie i kompaktowe, a ergonomia jest optymalna, aby zapewnić łatwą obsługę klamek w dolnym chwycie (Manetki R4720).
Wykorzystuje najnowsze zakresy przełożeń oferowane przez Shimano w grupach z najwyższej półki.
Rower wyposażony jest w dwurzędowy mechanizm korbowy SHIMANO TIAGRA (FC 4700) w rozmiarze 48/34. Tarcza 48 umożliwia pedałowanie z szybszą częstotliwością oraz pozostawanie w środkowych zakresach kasety.
Kaseta (CS-HG500-10) 10-rzędowa z następującym stopniowaniem:
11-12-14-16-18-20-22-25-28-32.
Jeśli chcesz wymienić kasetę, przerzutka przyjmie maksymalnie 34 zęby. (RD 4700 GS).
Łańcuch: KMC TW X10.
Długość korb w zależności od rozmiaru:
XXS / XS: 165 mm;
S: 170 mm.
M: 172,5 mm;
L / XL: 175 mm.
Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja zapewnia dłuższą żywotność napędu.
Niezbędne jest regularne sprawdzanie łańcucha przy użyciu tego narzędzia:
https://www.decathlon.pl/p/miernik-zuzycia-lancucha-rowerowego-decathlon/_/R-p-120530?mc=8351086
Podczas zakupu roweru ważne jest, aby wziąć pod uwagę koszt serwisowania go, wybierając napęd wysokiej jakości.
Poniższe wartości są wartościami średnimi, są podane orientacyjnie i będą się znacznie różnić w zależności od konserwacji.
Średnia żywotność dobrze konserwowanego łańcucha wynosi 5000 km.
Średnia żywotność kasety wynosi 10000-12000 km.
Zaniedbanie łańcucha może prowokować jego przeskakiwanie, co może uszkodzić ramę.
Hamulce tarczowe SHIMANO TIAGRA z tarczami 160 mm z przodu i z tyłu.
Hamulce tarczowe SHIMANO TIAGRA są hydrauliczne, hamowanie jest więc bardziej progresywne i mocniejsze, niż z hamulcami hydromechanicznymi.
Na początku niezbędne jest ich dotarcie. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy małej prędkości (20 km/h), i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Dotarcie pozwala uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.
Hamulce hydrauliczne działają w obwodzie zamkniętym między klamką hamulca a jego szczękami.
Szczelność zapewniona jest przez odpowiedni przewód.
Z biegiem czasu pojawi się stopniowa utrata ciśnienia w przewodach, co spowoduje utratę skuteczności hamowania. Gdy działanie klamki staje się zbyt miękkie, lub gdy dotyka ona do kierownicy podczas hamowania, należy odpowietrzyć układ hamulcowy. Operacja ta wymaga posiadania odpowiednich narzędzi oraz umiejętności.
UWAGA: Nigdy nie używaj hamulca gdy koło jest zdemontowane, ponieważ grozi to sklejeniem klocków oraz zapowietrzeniem układu.
Jeśli tarcza ociera o klocki podczas jazdy, postępuj w następujący sposób, aby ustawić koło i szczęki w odpowiedniej relacji:
- Poluzuj dokręcenie osi koła,
- Mocno zahamuj, jednocześnie dokręcając oś koła,
- Jeśli tarcza nadal ociera, trzeba powtórzyć tę operację luzując dokręcenie szczęk,
- Jeśli problem się utrzymuje, zapraszamy do serwisu.
Nowe Mavic Aksium,
przednia oś 12x100,
tylna oś 12x142.
Rozmiar: 700 X 28 C.
Po dwóch latach badań zespół HUTCHINSON powołał do życia nową gamę ElevenSTORM® spełniającą 5 głównych wymogów wydajności stawianych oponie: grip, wydajność, trwałość, odporność na przebicia i komfort.
Ta wersja jest doskonałą ofertą dla wszystkich kolarzy, którzy pragną jechać szybko i daleko. Ze wzmocnieniem z Kevlaru® pod bieżnikiem opona uspokoi nawet najbardziej nieufnych oraz oferuje trwałość przekraczającą 4000 km.
Tubeless ready.
Zalecamy przejcie na opony tubeless, montując wentyle tubeless, dołączone do roweru.
Montaż tubeless zapewnia większy komfort, lepszą wydajność i umożliwia samoczynną naprawę niewielkich przebić.
Oczywiście, posiadanie dętki w zestawie naprawczym jest zawsze niezbędne, na wypadek większego przebicia opony.
Sztyca siodła VAN RYSEL z aluminium, przekrój 27,2 mm:
XXS, XS: 250 mm;
S, M: 350 mm.
Siodło VAN RYSEL WOMAN.
Rower sprzedawany bez pedałów.
Musisz odnieść się do tabeli geometrii roweru.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, mniejszy będzie lepszym wyborem dla kolarzy szukających bardziej reaktywnego, dynamicznego roweru. I przeciwnie, jeśli chcesz mieć lepszą pozycję na dłuższe dystanse, większy rozmiar może okazać się lepszym wyborem.
Ten rower był testowany dla maksymalnego obciążenia 110 kg (kolarz + wyposażenie).
5 lat na ramę i 2 lata na części.
Rama rowerowa 100% Węgiel