Wybór rozmiaru roweru
Wybór rozmiaru roweru zależy od Twojego wzrostu, ale również od budowy ciała (długości nóg i zasięgu ramion).
Jeśli jesteś pomiędzy 2 rozmiarami, wybierając mniejszy, będziesz mieć bardziej sportową pozycję, a większy - bardziej komfortową.
XS: 154-165 cm,
S: 165-173 cm,
M: 173-180 cm,
L: 180-188 cm,
XL: 188-200 cm.
W sklepie możesz wypróbować rower Triban 500/520, geometria ramy jest identyczna.
Niektóre sklepy oferują usługę Oceny Anatomicznej.
Rama
Rama Triban Evo z aluminium 6061 T6, geometria ukierunkowana na komfort, z odpowiednio dobranym slopingiem.
Waga: 1780 g w rozm. M.
Solidna i wszechstronna rama: możliwość zamontowania błotników i bagażnika.
Kompatybilna z oponami o przekroju do 700x36 lub 650x40 mm.
Widelec
Widelec Triban Evo z karbonowymi goleniami i rurą sterową z aluminium 1"1/8 Aheadset. Ten widelec łączy w sobie komfort, lekkość (680 g) i precyzję.
Włókno węglowe wykorzystane, aby zapewnić dużą sztywność boczną i skuteczne filtrowanie drgań czołowych.
Na goleniach inserty do zamocowania przedniego bagażnika.
Maksymalne obciążenie ładunkiem na widelcu: 9 kg.
Oczka na osi koła do zamocowania błotnika.
Pasują opony do 700X36 lub 650x40.
Kierownica / mostek / stery
Ergonomiczna kierownica Triban z aluminium zapewnia lepszy chwyt i doskonały komfort.
Szerokość kierownicy:
XS / S: 400 mm.
M / L: 420 mm.
XL: 440 mm.
Mostek Triban:
XS / S: 80 mm.
M: 100 mm.
L: 110 mm.
XL: 120 mm.
Napęd
Aby zagwarantować dostępność naszych rowerów, zamieniliśmy napęd na 9-biegowy Microshift, który został zatwierdzony do użytku rekreacyjnego.
Przednia przerzutka Microshift FD R352B 31,8 mm (mocowanie obejmą).
Tylna przerzutka Microshift R43M, 9-biegowa.
Mechanizm korbowy / Kaseta
Kaseta MICROSHIFT CS-H092 9-rz. 11/32
(11/13/15/17/19/21/24/28/32).
Mechanizm korbowy Prowheel 50/34.
Różne długości korb w zależności od rozmiaru roweru:
XS, S, M: 170 mm.
L, XL: 175 mm.
Hamulce
Hamulce tarczowe PROMAX DSK-300R.
Tarcze 160 mm z przodu i z tyłu.
Nieściśliwy pancerz JAGWIRE, aby zapewnić precyzję i efektywność hamowania.
Półmetaliczne okładziny, referencja części zamiennej 8562868.
Koła
Nowe koła Triban Tubeless ready*,
aluminium 6063 T6.
Rozmiar ETRTO: 622 x 19 C.
Wysokość 25 mm zapewnia większą sztywność boczną.
Szprychy stalowe, krzyżowane, co zwiększa sztywność (28 z przodu i 28 z tyłu).
Szczelne łożyska maszynowe.
Waga pary (bez kasety i zacisków): 2300 g.
*Do zamiany na Tubeless potrzebne będą opony Tubeless Ready oraz zestaw do przekształcenia zawierający 2 wentyle tubeless + 2 taśmy na obręcz + bidon płynu uszczelniającego.
Opony
Opony Triban Resist+,
410 gramów,
Skinwall ze sztywną stopką,
zabezpieczenie przed przebiciem z nylonu 1 mm.
Wytrzymała osnowa: 55 TPI.
Wymiary: 28c-622 / 700 x 28c dla większego komfortu.
Maks. ciśnienie: 8 barów / 116 psi.
Te opony NIE są tubeless ready.
Siodło / sztyca podsiodłowa
Nowe siodło Triban ErgoFit.
Budowa typu hamac, dla większego komfortu.
Sztyca siodła Triban z aluminium.
Łatwa regulacja położenia siodła.
Przekrój: 27,2 mm.
Długość: 350 mm w rozm. M / L / XL, 300 mm w rozm. S, 250 mm w rozm. XS.
Pedały
Pedały platformowe sprzedawane z rowerem.
Podana waga roweru nie uwzględnia wagi pedałów.
Jakie błotniki można zamontować?
Można zamontować ZESTAW BŁOTNIKÓW SKS BLUEMELS MATT 35 (ref. 8385659) lub BŁOTNIK POD SIODŁO DO ROWERU SZOSOWEGO FLASH CZARNY (ref. 8327786).
Wpisz referencję w wyszukiwarkę na stronie DECATHLON, aby znaleźć informacje na temat tych produktów.
Czy rower RC500 jest dostosowany do bikepacking'u?
Tak, ten rower został stworzony do turystyki szosowej, w tym do "bikepacking'u". Oznacza to, że możesz zainstalować lekkie sakwy, na przykład pod siodłem, na ramie i kierownicy. Za sprawą jego wygody, rower RC500 doskonale sprawdzi się podczas długich godzin na siodełku.
Natomiast nie jest to rower na podróże. Odradzamy nadmierne obciążanie go szerszymi sakwami podróżnymi, mocowanymi np. na bagażniku.
Waga
10,6 kg w rozm. M bez pedałów.
Gwarancja
Dożywotnia gwarancja na ramę, mostek, kierownicę. Widelec z 5-letnią gwarancją.
Skład
Frame
100% Aluminium
Porady dotyczące przechowywania
Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.
W przypadku użytkowania lub przechowywania w zasolonym środowisku należy regularnie myć rower po każdej jeździe.
Ograniczenia
Nieodpowiedni na wyścigi (brak homologacji UCI).
Testy
Przy testowaniu rowerów RC500 nie poszliśmy na żadne ustępstwa.
W laboratorium rower przeszedł wszystkie najbardziej wymagające testy normatywne oraz testy uzupełniające, aby dać nam wskazówki co do wyboru konkretnych rozwiązań (geometria, sztywność widelca, …).
Ale to nie wystarczyło. Przede wszystkim testowaliśmy rower na szosie. Mityczne trasy (Paris-Roubaix, Tour des Flandres, l’Ardechoise,…), nasze przejażdżki w przerwie na lunch i wyprawy gravelowe z sakwami na długich dystansach.
Porady dotyczące konserwacji
Nie prać
Nie można stosować żadnych wybielaczy ani odplamiaczy.
Nie suszyć w suszarce bębnowej
Nie prasować
Nie czyścić chemicznie
Instrukcja
Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź
instrukcja