van rysel

Rower szosowy Van Rysel RCR-F PRO Ultegra Di2 12S

Kod produktu: 8892050

0,0 (5)

25 999,00 zł

2599,90 zł x 10 rat

Oblicz ratę

Kolor:

Elektryczny fiolet

Rozmiar: XS

Otrzymaj +25999 pkt za zakup tego produktu 

Sprzedawane i wysyłane przez Decathlon

Darmowy zwrot

Witamy w świecie RCR-F Pro, najbardziej aerodynamicznego roweru w peletonie. Jego kluczowymi elementami są aerodynamika, sztywność i wydajność.

Stworzony w tunelu aerodynamicznym we współpracy z Swiss Side i przetestowany przez profesjonalnych kolarzy drużyny Decathlon AG2R La Mondiale, rower szosowy RCR-F jest przeznaczony na wyścigi.

Kup razem z

Podobne produkty

Aerodynamika

Rama i widelec stworzone w tunelu aerodynamicznym z naszym partnerem Swiss Side.

Wydajność energetyczna

Rama i widelec Van Rysel z włókna węglowego o superwysokim module sprężystości.

Waga

8 kg w rozm. M. Montaż tubeless.

Sztywność

Layup "Pro". O 7% sztywniejszy od RCR Pro na poziomie rury sterowej.

Precyzja

Grupa Shimano Ultegra Di2 12-biegowa.

RCR czy RCR-F - jak wybrać?

Rower RCR-F Pro został zaprojektowany z myślą o wygrywaniu wyścigów na płaskich i pagórkowatych trasach. Jest szczególnie wydajny na trasach o przewyższeniach do 1500 m na 100 km, ze średnimi prędkościami od 35 do 50 km/h.

Rower RCR Pro z kolei został zaprojektowany, aby wyróżniać się na trasach pagórkowatych i górskich. Jest więc idealny na trasy z przewyższeniami powyżej 1500 m na 100 km, ze średnimi prędkościami od 25 do 35 km/h.

Historia projektu: aerodynamika

Rama roweru RCR-F jest efektem szczegółowej pracy nad aerodynamiką, prowadzonej z naszym partnerem i ekspertem w zakresie optymalizacji aerodynamicznej, firmą Swiss Side.

Jedyny cel: stworzyć najszybszy rower w peletonie!

Po symulacjach CFD i testach w tunelu aerodynamicznym, ostateczne linie zostały zatwierdzone w terenie przez profesjonalnych kolarzy.
Rezultat: rower RCR-F jest o 13 watów szybszy niż RCR przy 45 km/h.

Historia projektu: sztywność i wydajność

Drugim aspektem projektu jest sztywność, mająca na celu spełnienie oczekiwań najbardziej wymagających kolarzy i maksymalizację wydajności.

Dlatego layup z karbonu o superwysokim module sprężystości wykonany jest z 517 części, z wykorzystaniem wyłącznie włókien karbonowych najwyższej jakości.

Rower RCR-F jest o 7% sztywniejszy z przodu niż RCR, dzięki czemu jest szczególnie wydajny podczas najszybszych faz jazdy, jak ataki czy sprinty.

Rama / widelec modelu RCR-F PRO

Rama i widelec roweru RCR-F Pro zostały zaprojektowane do szybkiej jazdy na płaskich i pagórkowatych trasach.

Layup z karbonu o superwysokim module sprężystości wykonany z niezwykłych włókien pozwala uzyskać maksymalną wydajność w połączeniu z doskonałą stabilnością przy dużych prędkościach.

Ten zestaw został opracowany wraz z drużyną Decathlon World Tour Ag2r La Mondiale i jest wykorzystywany na najważniejszych wyścigach z kalendarza UCI.

Waga ramy: 1010 g (rozm. M).
Waga widelca: 420 g.

Układ kierowniczy roweru RCR-F PRO

Zestaw DEDA x VR RCR-F zapewnia optymalną aerodynamikę, sztywność i ergonomię.

Inserty Ergo drops poprawiają chwyt we wgłębieniu kierownicy.
Uchwyt do licznika GPS kompatybilny z Garmin, Wahoo i Bryton.
Możliwość zamontowania przedłużek do triathlonu VR x Deda.

Długość mostka i szerokość kierownicy w zależności od rozmiaru:
XXS: 70-400,
XS: 80-400,
S: 90-420,
M: 100-420,
L: 110-440,
XL: 120-440.

Pomiar szerokości kierownicy wykonano na jej końcach.

Grupa Shimano Ultegra DI2 R8100 12S i czujnik mocy INPEAK-E

Tarcze 52/36.
Przednia przerzutka R8150.
Tylna przerzutka 12-rzędowa R8150.
12-biegowe manetki DI2 R8170.
Kaseta R8100 11-34.

Długość korb zależnie od rozmiaru ramy:
Korby R8100 + czujnik mocy INPEAK-E ładowany (na lewej korbie).
XXS i XS: 165 mm,
S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L i XL: 175 mm.

Hamulce tarczowe Shimano Ultegra R8170

Hydrauliczne hamulce tarczowe:
Klamki Shimano R8170.
Szczęki hamulcowe Shimano R8170.
Przednia tarcza 160 mm Shimano R8170.
Tylna tarcza 140 mm Shimano R8170.

Koła SWISS SIDE HADRON² 625 CLASSIC

Z obręczami identycznymi jak w serii Ultimate i tańszymi piastami oraz szprychami DT Swiss, HADRON² Classic to wydajne, aerodynamiczne koła. Budowa hakowa, zapewniająca optymalną równowagę pomiędzy oporami toczenia a osiągami aerodynamicznymi.
Wysokość obręczy 62 mm, dzięki czemu koła idealnie sprawdzą się na szybkich trasach.

Waga przedniego koła: HADRON² Classic 625: 848 g.
Waga tylnego koła: HADRON² Classic 625: 996 g.

Opony Continental

Z tyłu opona GP 5000S TR o przekroju 28.
Z przodu opona Continental Aero 111 TLR o przekroju 26.
Porada: zalecamy przejście na opony tubeless, z pomocą wentyli tubeless i płynu uszczelniającego, dołączonych do roweru.

Montaż tubeless zapewnia większy komfort, lepszą wydajność i umożliwia samoczynną naprawę w razie niewielkiego przebicia.

Oczywiście, posiadanie dętki w zestawie naprawczym jest zawsze niezbędne, na wypadek większego przebicia opony.

Siodło / Sztyca podsiodłowa

Sztyca siodła RCR-F karbonowa, offset -15 mm.

Długość w zależności od rozmiaru roweru:
XXS: 268 mm,
XS: 314 mm,
S: 330 mm,
M: 352 mm,
L: 400 mm,
XL: 410 mm.

Siodło Fizik Antares 140 mm.

Jak wybrać rozmiar?

Rower RCR-F dostępny jest w rozmiarach od XS do XL.

Informacje na temat geometrii i odniesienie do wzrostu użytkownika znajdują się na zdjęciach produktu.

Upewnij się, że znasz swoje wymiary, aby poprawnie wybrać rozmiar ramy i idealnie wyregulować trzy punkty kontaktu, by w pełni skorzystać z zalet roweru RCR-F.

Przed zakupem, jeśli to możliwe, zaleca się przeprowadzenie badania posturalnego.

Konserwacja napędu

Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja pozwala przedłużyć życie napędu.
Polecamy skorzystanie z zestawu do konserwacji i mycia roweru, ref.: 8751194.

Niezbędna jest także regularna kontrola łańcucha. Możesz użyć testera zużycia łańcucha, ref.: 8901475.

Wytrzymałość napędu

Wybierając napęd przy zakupie roweru należy wziąć pod uwagę późniejsze koszty konserwacji.
Poniższe wartości są wartościami średnimi, są podane orientacyjnie i mogą się znacznie różnić w zależności od konserwacji.
Średnia żywotność dobrze konserwowanego łańcucha wynosi 5000 km.
Średnia żywotność kasety wynosi 10000-12000 km.

Zaniedbanie łańcucha może prowokować jego przeskakiwanie, co może uszkodzić ramę.

Konserwacja hamulców hydraulicznych

Hamulce hydrauliczne działają w obwodzie zamkniętym między klamką hamulca a jego zaciskami.
Szczelność zapewniona jest przez odpowiedni przewód.

Z biegiem czasu pojawia się stopniowa utrata ciśnienia w przewodach, co powoduje utratę skuteczności hamowania. Gdy działanie klamki staje się zbyt miękkie, lub gdy dotyka ona do kierownicy podczas hamowania, należy odpowietrzyć układ hamulcowy. Operacja ta wymaga posiadania odpowiednich narzędzi oraz umiejętności.

Ostrzeżenia i regulacje

UWAGA: Nigdy nie zaciskaj hamulca gdy koło jest zdemontowane. Grozi to wysunięciem się i sklejeniem klocków.

Jeśli tarcza ociera o klocki podczas jazdy, postępuj w następujący sposób, aby ustawić koło i szczęki w odpowiedniej relacji:

- Poluzuj dokręcenie szczęk
- Mocno zahamuj, jednocześnie dokręcając szczęki

Jeśli problem się utrzymuje, zapraszamy do serwisu.

Gwarancja

5 lat na ramę i widelec.
2 lata na części i robociznę, prócz części zużywających się.

Gwarancja

5 lat na ramę i widelec.
2 lata na części i robociznę, prócz części zużywających się.

Waga

8 kg

Skład

Rama rowerowa: 100.0% Węgiel

Testy

Rower RCR-F został zaprojektowany wspólnie z kolarzami drużyny World Tour Decathlon AG2R La Mondiale i przetestowany w terenie podczas największych, wieloetapowych wyścigów w kalendarzu przez Sama Bennetta, Olivera Naesena, Felixa Galla, Paula Lapeirę i innych kolarzy.