Rower szosowy Van Rysel XCR UCI ULTEGRA DI2 surowy karbon
Kod produktu: 8772688
0,0 (4)34 999,00 zł
3499,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęRozmiar:
Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Kod produktu: 8772688
0,0 (4)34 999,00 zł
3499,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Rower XCR został zaprojektowany wspólnie z drużyną kolarską Decathlon Ag2r. Jest efektem współpracy ze Swiss Side, firmą specjalizującą się w aerodynamice.
Każdą linię zaprojektowano tak, aby zapewniać najniższy opór czołowy podczas jazdy, co czyni go jednym z najszybszych rowerów do jazdy na czas w swojej kategorii.
Aerodynamika
Projekt w CFD i tunelu aerodynamicznym z Swiss Side: optymalizacja każdego mm².
Wydajność energetyczna
Rama i widelec z karbonu o wysokim module sprężystości.
Regulowany
Liczne podkładki do regulacji wysokości i nachylenia układu kierowniczego.
Waga
8,5 kg w rozm. M. Rama: 1329 g. Widelec: 470 g.
Łatwość montażu / demontażu
Dzięki mocowaniu na platformie, kokpit można zdemontować odkręcając dwie śruby.
Rower XCR UCI został zaprojektowany w zgodności z normami UCI które narzucają między innymi regulację pozycji kierowania (głębokość i szerokość).
Rower XCR Tri oferuje pozycję kierowania spełniającą oczekiwania triathlonistów, z możliwością maksymalizacji długości i szerokości (regulacji dzięki płytce montażowej), a także specyficznym dla triathlonu przedłużkom i podpórkom pod przedramiona.
W ramę Tri wbudowano również toolbox oraz bento box.
Rama roweru XCR jest ramą z wysokomodułowego karbonu, odpowiadającą wymogom kolarstwa na najwyższym poziomie.
Rower powstał we współpracy ze Swiss Side, która dzięki swojej wiedzy w zakresie aerodynamiki umożliwiła znalezienie każdej możliwości optymalizacji.
Jest zgodny z przepisami UCI i umożliwia udział w szosowych wyścigach na czas.
Kolarskie drużyny Decathlon AG2R Team i Van Rysel Roubaix używają roweru XCR podczas największych światowych wyścigów, jak Tour de France.
Właściwa pozycja jest fundamentalnym czynnikiem dla wydajności, szczególnie w jeździe na czas.
Zaprojektowaliśmy kokpit umożliwiający wiele regulacji: wysokość, szerokość, głębokość i kąt dzięki różnym elementom takim jak platforma podtrzymująca przystawki czasowe oraz różnym podkładkom regulacyjnym.
Jeśli chodzi o przystawki czasowe, wybraliśmy jednoczęściowy, karbonowy model Jet One marki Deda, aby zaoferować idealną ergonomię.
Wybraliśmy grupę CLM Triathlon Shimano Ultegra Di2 8170, ze względu na jej skuteczność i niezawodność:
Lewa klamka Shimano Dura Ace ST-R9180;
Prawa klamka Shimano Dura Ace ST-R9180;
Para manetek SW-R9160;
zaciski hamulcowe Ultegra R8170 hydrauliczne;
Przednia przerzutka Ultegra FD-R8150;
Tylna przerzutka Ultegra RD-R8150 12-rz.;
Kaseta 12s R8170 11-34;
Mechanizm korbowy R8170 52x36;
Rozmiary korb:
XS/S 170 mm,
M/L 172,5 mm,
XL 175 mm.
Koła Swiss Side należą do najszybszych na rynku i logiczne jest, że wybraliśmy modele Hadron² Classic, które stanowią punkt odniesienia w aerodynamice.
Koło przednie: HADRON² Ultimate 625.
Koło tylne: HADRON² Ultimate 800.
Z tańszymi piastami i szprychami DT Swiss koła HADRON² Classic są najbardziej wydajnymi kołami aerodynamicznymi.
Opony Michelin Power Cup tubeless ready 700x25.
Zalecane ciśnienie: 5 - 8 barów.
Maksymalna szerokość kół: 30 mm.
Instrukcję oraz wszelkie informacje dostępne na temat roweru XCR znajdziesz klikając w poniższy link:
https://www.decathlon.pl/serwis.html
UWAGA: Nigdy nie zaciskaj hamulca gdy koło jest zdemontowane, ponieważ grozi to wysunięciem się klocków oraz zapowietrzeniem układu.
Jeśli tarcza ociera o klocki podczas jazdy, postępuj w następujący sposób, aby ustawić koło i szczęki w odpowiedniej relacji:
- Poluzuj dokręcenie osi koła,
- Mocno zahamuj, jednocześnie dokręcając oś koła,
- Jeśli tarcza nadal ociera, trzeba powtórzyć tę operację luzując dokręcenie szczęk,
- Jeśli problem się utrzymuje, zapraszamy do serwisu.
Jedź po gładkiej i suchej drodze, pozbawionej przeszkód.
Ważne, aby używać naprzemiennie hamulca przedniego i tylnego, oraz przestrzegać następujących etapów:
Etap 1: Jedź z prędkością 15 km/h i stopniowo hamuj do 5 km/h, 10 razy z rzędu.
Etap 2: Jedź z prędkością 20 km/h i stopniowo hamuj do 5 km/h, 10 razy z rzędu.
Etap 3: Jedź z prędkością 25 km/h i stopniowo hamuj do 5 km/h, 10 razy z rzędu.
Pomiędzy poszczególnymi etapami puść hamulce i przejedź kilkadziesiąt metrów.
Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja zapewnia dłuższą żywotność napędu.
Niezbędne jest regularne sprawdzanie łańcucha przy użyciu tego narzędzia:
https://www.decathlon.pl/p/miernik-zuzycia-lancucha-rowerowego-decathlon/_/R-p-120530?mc=8351086
Musisz odnieść się do tabeli geometrii roweru.
W idealnym przypadku zalecamy przeprowadzenie badania postawy (bike fittingu), aby w pełni wykorzystać możliwości roweru.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, mniejszy będzie lepszym wyborem dla kolarzy szukających bardziej reaktywnego, dynamicznego roweru. I przeciwnie, jeśli chcesz mieć lepszą pozycję na dłuższe dystanse, większy rozmiar może okazać się lepszym wyborem.
Sprzedawany bez pedałów.
Rama rowerowa 100% Węgiel
Zaprojektowany we współpracy, testowany i zaaprobowany przez profesjonalne drużyny kolarskie Decathlon Ag2r Team i Van Rysel Roubaix podczas największych światowych wyścigów kolarskich.
Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja