quechua

Spodenki turystyczne damskie Quechua MH500

Kod produktu: 8735705

119,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Kolor:

Lniany beż

Rozmiar:

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    Lekkie, zapewniające swobodę ruchów, przeznaczone na regularne wędrówki.

    Wygoda podczas wysiłku. Lekki, szybkoschnący syntetyczny materiał odprowadzający pot.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Swoboda ruchów

      Tkanina stretch (15% elastanu).

    • Oddychalność

      Lekka tkanina syntetyczna odprowadzająca wilgoć.

    • Szybkie wysychanie

      Syntetyczna tkanina szybko schnie.

    • Kieszenie

      2 kieszenie boczne na suwak.

    • Dostosowanie do budowy anatomicznej

      Wbudowany pasek.

    Krój

    Spodenki o dopasowanym kroju. Zastosowanie rozciągliwego materiału pozwala zachować doskonałą swobodę ruchów. Długość do połowy uda. Możesz więc wybrać taki sam rozmiar, jak zawsze.

    Materiał odprowadzający pot

    Mierzymy zdolność tkaniny do odprowadzania potu wg kilku kryteriów: zdolności tkaniny do wchłaniania potu, do nienasycania potem, szybkość schnięcia itp. Poziom 1/5 jest przeznaczony do niezbyt intensywnej aktywności lub nie powodującej zbytniego pocenia się. Wszystkie nasze spodenki turystyczne uzyskują ocenę 3/5.

    Skład

    Materiał główny 86% Poliamid, 14% Elastan Kieszeń 86% Poliester, 14% Elastan Podszewka 100% Bawełna

    Testy

    Nasze laboratorium Decathlon Sportslab, w Lille, przyczynia się do innowacji i rozwoju produktów Quechua.
    Każdy produkt, dzięki dostępnym technologiom, poddawany jest ocenie i badaniom, aby zapewnić:
    - dostosowanie do budowy ciała (zwłaszcza dzięki analizie 3D),
    - dostosowanie do ruchu ciała,
    - komfort termiczny (cztery komory klimatyczne),
    - biorąc pod uwagę badania dotyczące zachowań i odczuwania.
    Ten produkt był testowany, aby zatwierdzić odprowadzanie potu.

    Zatwierdzony przez

    Produkty Quechua są testowane w górach, w warunkach, które można napotkać podczas wędrówki. Nasze zespoły oraz grupy testerów (złożone z partnerów, ambasadorów marek i klientów) testują produkty przez cały okres pracy nad nimi, aż do momentu wprowadzenia ich do sprzedaży.