Zestaw lampek rowerowych Elops ST 110 przednia i tylna na baterie
Kod produktu: 8405202
0,0 (2242)69,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Otrzymaj +70 pkt za zakup tego produktu
Sprzedawane i wysyłane przez Decathlon
Darmowy zwrot
Kod produktu: 8405202
0,0 (2242)69,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Otrzymaj +70 pkt za zakup tego produktu
Sprzedawane i wysyłane przez Decathlon
Darmowy zwrot
Nasz zespół projektowy stworzył ten zestaw lampek rowerowych na przód i tył, na baterie, aby WIDZIEĆ i BYĆ WIDOCZNYM.
Zestaw lampek rowerowych na przód i tył, na baterie i LED, homologacja zgodności z niemieckimi przepisami ruchu drogowego (STVZO).
Moc z przodu: 25 i 15 lux (ECO). Skupiona wiązka. Skuteczna przy małej prędkości.
Moc z tyłu: 3 lumeny. Widoczna z tyłu pod kątem 220°.
Tryb ciągły przód 33 h, Tryb ciągły przód ECO 44 h, Tryb ciągły tył 102 h.
BIAŁA (2 tryby) i CZERWONA (1 tryb). Uniwersalny, elastyczny zaczep.
IPX 4: odporność na zachlapanie wodą i na silny, długotrwały deszcz.
Po rozmowach z rowerzystami i innymi użytkownikami dróg (kierowcy, piesi, etc...), nasz zespół projektowy zdefiniował optymalne funkcje związane z widzialnością rowerzysty.
Jeden cel: zapewnić rowerzyście bezpieczeństwo.
Moc oświetlenia LED'owego:
- lampka LED przednia: 25 lx / 75 lumenów i 15 lx / 35 lumenów w trybie ECO,
- lampka LED tylna: 5 lx / 3 lumeny.
Homologacja z niemieckimi przepisami ruchu drogowego (STVZO).
Wyposażone w specjalne soczewki, które skupiają światło, aby widzieć drogę z PRZODU (dostatecznie oświetlają przed rowerem przy prędkości 15 km/h), aby móc uniknąć przeszkód, oraz z tyłu, aby być widocznym pod kątem 220°.
3xAAA do przedniej lampki (zawarte w opakowaniu).
2xAA do tylnej lampki (zawarte w opakowaniu).
Kompatybilne z bateriami do ładowania.
Do wymiany baterii w tylnej lampce użyj monety. W przedniej lampce wystarczy przesunąć tylną klapkę do tyłu.
Aby nie zużywać energii podczas przechowywania produktu, mała taśma oddziela baterie od układów elektronicznych. Pamiętaj o zdjęciu tej taśmy przed użyciem.
2
0.15 kg
Metalowa konstrukcja: 100.0% Bateria - Alkaliczna Część główna: 60.0% Styren akrylonitrylowy butadienowy, 40.0% Poliwęglan Pasek: 100.0% Silikon
Przeprowadzono testy laboratoryjne komponentów: baterii, czasu działania, odporności na UV, trwałości… Następnie test ukończonego produktu symulujący trwałość połączeń w czasie: oświetlenie umieszczane jest na rowerze testowym odtwarzającym nierówności drogi, w trakcie tysięcy cykli użytkowania.