Zamów z darmową dostawą do sklepu Decathlon i odbierz już za 1H!

Zwrot lub wymiana

Strona główna

Zwrot lub wymiana

❮❮ Powrót do strony głównej
Zwrot lub wymiana produktów

Bezterminowy zwrot lub wymiana dla posiadaczy Karty Decathlon i 30 dni dla wszystkich Klientów.

logo-zwrot-skelp BEZPŁATNY ZWROT W SKLEPIE STACJONARNYM

W sklepie Decathlon możesz zwrócić produkty zakupione stacjonarnie oraz produkty zamówione online.

01. WEŹ FAKTURĘ

Jedyne co musisz zrobić, to zgłosić się do wybranego sklepu Decathlon z produktem i fakturą. Nie musisz jej drukować - wystarczy, że pokażesz ją na telefonie.

Nie potrzebujesz opakowania, oddajesz tylko produkty. To najszybszy sposób zwrotu produktów w Decathlon!

Znajdź najbliższy sklep

02. ZWROT NALEŻNOŚCI

Zwrot należności otrzymasz w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Środki trafią na Twoje konto maksymalnie do 14 dni od dnia przyjęcia zwrotu.

Płaciłeś za pobraniem? Wyślij maila na kontakt@decathlon.pl z numerem konta, na który odeślemy Ci zwrot należności.

logo-zwrot-paczkomat BEZPŁATNY ZWROT W PACZKOMATACH 24/7

01. WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU NA DECATHLON.PL

Zaloguj się na swoje konto w decathlon.pl. Wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić i kliknij "Zwrot". Wypełnij formularz zwrotu.

02. DOŁĄCZ FORMULARZ ZWROTU DO PACZKI

Uzupełnij oświadczenie odstąpienia od umowy, które znajduje się na odwrocie kartki dołączonej do Twojego zamówienia*. Dołącz formularz do przesyłki.

*Jeśli jej nie masz, możesz wydrukować formularz wypełniony na decathlon.pl lub przepisać ręcznie treść formularza na kartkę.

03. ZAREJESTRUJ ZWROT NA SZYBKIEZWROTY.PL

Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl/decathlon i wypełnij formularz zwrotu. Otrzymasz kod zwrotu, który do 72 godzin umożliwi Ci umieszczenie przesyłki w dowolnym Paczkomacie za darmo. Pamiętaj o umieszczeniu kodu zwrotu na paczce.

04. ZWROT NALEŻNOŚCI

Zwrot należności otrzymasz w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Zwrot należności trafi na Twoje konto maksymalnie do 14 dni od dnia zaksięgowania przesyłki w magazynie.

Płaciłeś za pobraniem? Wyślij maila na kontakt@decathlon.pl z numerem konta, na który odeślemy Ci zwrot należności.

logo-zwrot-online ZWROT NA ODLEGŁOŚĆ

01. WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU NA DECATHLON.PL

Zaloguj się na swoje konto w decathlon.pl. Wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić i kliknij "Zwrot". Wypełnij formularz zwrotu.

02. DOŁĄCZ FORMULARZ ZWROTU DO PACZKI

Uzupełnij oświadczenie odstąpienia od umowy, które znajduje się na odwrocie kartki dołączonej do Twojego zamówienia*. Dołącz formularz do przesyłki.

*Jeśli jej nie masz, możesz wydrukować formularz wypełniony na decathlon.pl lub przepisać ręcznie treść formularza na kartkę.

03. ODEŚLIJ PACZKĘ

Odesłanie paczki jest realizowane na Twój koszt, dlatego możesz skorzystać z dowolnego sposobu wysyłki. Przesyłkę prześlij na adres:

Centrum Zaopatrzenia Regionalnego
Al. Ofiar terroryzmu 11 września 14
92-410 Łódź

04. ZWROT NALEŻNOŚCI

Zwrot należności otrzymasz w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Zwrot należności trafi na Twoje konto maksymalnie do 14 dni od dnia zaksięgowania przesyłki w magazynie.

Płaciłeś za pobraniem? Wyślij maila na kontakt@decathlon.pl z numerem konta, na który odeślemy Ci zwrot należności.

Środki ochrony osobistej

W Decathlon możesz zwrócić lub wymienić każdy produkt. Pamiętaj o tym, że wszystkie kaski, a także produkty ochrony osobistej, takie jak liny, karabińczyki, uprzęże podlegają zwrotowi tylko do 14 dni od dnia otrzymania produktu.

Powyższa usługa zwrotu lub wymiany dotyczy wyłącznie konsumentów w rozumieniu ustawy o Prawach Konsumenta.

Sprawdź najczęstsze pytania
Czy zakupy online mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?

Tak, produkty zakupione drogą internetową możesz zwrócić w dowolnym sklepie Decathlon. Zapraszamy.

Jak zwrócić zamówienie Click&Collect?

Zamówienie Click&Collect możesz zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym Decathlon, nadać zwrot w paczkomacie lub odesłać na nasz magazyn. Pamiętaj, aby do zwracanej paczki dołączyć fakturę.

Czy zakupy w sklepie stacjonarnym mogę zwrócić na odległość?

Produkty zakupione stacjonarnie możesz zwrócić w dowolnym sklepie Decathlon. Nie przyjmujemy zwrotów na odległość - niezbędna jest Twoja osobista wizyta w sklepie, abyś mógł otrzymać zwrot środków.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot należności zlecamy niezwłocznie po otrzymaniu paczki, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych. Jeżeli odesłałeś produkty, a nadal nie otrzymałeś środków - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Skąd wziąć dokument zwrotu?

Jeśli zdecydowałeś się na zwrot na odległość, to pamiętaj o tym, że w paczce powinien znaleźć się formularz zwrotu. Masz do niego dostęp, tworząc zwrot na decathlon.pl.

Jeśli nie udało Ci się wydrukować formularza, przepisz na kartkę numer zamówienia wraz z numerem zwrotu i umieść tę informację w paczce.