Zwrot lub wymiana

Strona główna

Zwrot lub wymiana

❮❮ Powrót do strony głównej
Zwrot lub wymiana produktów

Bezterminowy zwrot lub wymiana dla posiadaczy Karty Decathlon i 30 dni dla wszystkich Klientów.

W Decathlon możesz zwrócić lub wymienić każdy produkt. Pamiętaj o tym, że wszystkie kaski, a także produkty ochrony osobistej, takie jak liny, karabińczyki, uprzęże podlegają zwrotowi tylko do 14 dni od dnia zakupu.

llogo-zwrot-skelp Zwrot lub wymiana w sklepie Decathlon
logo-zwrot-skelp

01. Faktura

Zgłoś się z fakturą za zamówienie do wybranego sklepu Decathlon

Znajdź najbliższy sklep

02. Zwrot należności

Zwrot należności otrzymasz w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Zwrot należności trafi na Twoje konto maksymalnie do 14 dni od dnia przyjęcia zwrotu.Płaciłeś za pobraniem? Prześlij nam numer konta, na który odeślemy Ci pieniądze.

Zwrot lub wymiana przez Internet
logo-zwrot-online
logo-zwrot-online Zwrot lub wymiana na odległość

01. Wejdź na www.decathlon.pl i wypełnij formularz

Zaloguj się na swoje konto, następnie odnajdź swoje zamówienie, klikając w zakładkę moje zakupy – zwrot lub wymiana. Wypełnij formularz zwrotu.

02. Wydrukuj formularz zwrotu

Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, to uzupełnij oświadczenie odstąpienia od umowy, które znajduje się na odwrocie kartki dołączonej do zamówienia i załącz je do przesyłki. Możesz także przepisać treść zwrotu na kartkę i dołączyć ją do starannie zapakowanej paczki.

03. Odeślij paczkę do naszego magazynu

Dostawa zamówienia zwrotnego lub wymiennego jest realizowany na Twój koszt, dlatego możesz skorzystać z dowolnego sposobu wysyłki.
Adres do wysyłki:
Centrum Zaopatrzenia Regionalnego
Al. Ofiar terroryzmu 11 września 14
92-410 Łódź

04. Zwrot należności

Zwrot należności otrzymasz w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Zwrot należności trafi na Twoje konto maksymalnie do 14 dni od dnia zaksięgowania przesyłki w magazynie.Płaciłeś za pobraniem? Prześlij nam numer konta, na który odeślemy Ci pieniądze.

logo-zwrot-paczkomat
logo-zwrot-paczkomat Zwrot lub wymiana w paczkomatach 24/7

01. Wejdź na www.decathlon.pl i wypełnij formularz

Zaloguj się na swoje konto, następnie odnajdź swoje zamówienie, klikając w zakładkę moje zakupy – zwrot lub wymiana. Wypełnij formularz zwrotu.

02. Wydrukuj formularz zwrotu

Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, to uzupełnij oświadczenie odstąpienia od umowy, które znajduje się na odwrocie kartki dołączonej do zamówienia i załącz je do przesyłki. Możesz także przepisać treść zwrotu na kartkę i dołączyć ją do starannie zapakowanej paczki.

03. Zarejestruj zwrot na www.szybkiezwroty.pl

Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl/decathlon i w kilku krokach nadaj paczkę do naszego magazynu. Otrzymasz kod odbioru, który do 72 godzin umożliwi Ci umieszczenie przesyłki w dowolnym paczkomacie.

04. Zwrot należności

Zwrot należności otrzymasz w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Zwrot należności trafi na Twoje konto maksymalnie do 14 dni od dnia zaksięgowania przesyłki w magazynie.Płaciłeś za pobraniem? Prześlij nam numer konta, na który odeślemy Ci pieniądze.

Powyższa usługa zwrotu lub wymiany dotyczy wyłącznie konsumentów w rozumieniu ustawy o Prawach Konsumenta.

Sprawdź najczęstsze pytania
Brak dokumentu zwrotu

Jeśli zdecydowałeś się na zwrot na odległość, to pamiętaj o tym, że w paczce powinien znaleźć się formularz zwrotu. Masz do niego dostęp, tworząc prośbę o zwrot na decathlon.pl.

Jeśli nie udało Ci się wydrukować formularza, nie będziesz miał już możliwość powrotu do niego. Nie wszystko stracone! Przepisz na kartkę numer zamówienia wraz z numerem zwrotu i umieść tę informację w paczce.

Zwrot należności

Zwrot należności będzie możliwy dopiero w momencie, gdy paczka dotrze do naszego magazynu. Poinformujemy Cię o tym mailowo.

Zwrot należności zostanie wykonany w takiej samej formie w jakiej dokonałeś płatność za dane zamówienie.

  • płatność za pobraniem – zwrot zostanie wykonany na konto, którego numer prosimy przesłać na adres mailowy: kontakt@decathlon.pl. Potrwa to do 3 dni roboczych,
  • płatność przelewy online – zwrot zostanie wykonany do 48h za pośrednictwem usługi Dotpay,
  • płatność kartą płatniczą – zwrot zostanie wykonany na konto karty płatniczej do 2 dni roboczych,
  • płatność PayPal – zwrot zostanie wykonany na konto PayPal do 2 dni roboczych,
  • płatność kartą podarunkową – otrzymasz nową kartę podarunkową do 48h.
  • płatność PayPo

Status zwrotu/wymiany

Status zwrotu/wymiany możesz śledzić na stronie firmy transportowej, za pośrednictwem, której nadano paczkę.

W momencie uznania zwrotu/wymiany przez nasz magazyn otrzymasz powiadomienie mailowe na adres podany w zamówieniu.

Jeśli od momentu nadania paczki minęło więcej niż 5 dni roboczych, a Ty nie otrzymałeś od nas żadnej informacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem: kontakt@decathlon.pl.