3
artykuł artykułów dla

Bosu i platformy do ćwiczeń

Sortuj

  • Twój wybór: (0) Wyczyść wszystkie filtry
  • Rodzaj produktu

  • Cena

Dodano Twój produkt
Zobacz opis produktu (0/5)
Otwórz
Brak produktów do porównania
Twoja porównywarka jest pełna. Usuń jeden z produktów.
Usuń
 

Bosu i platformy do ćwiczeń nie tylko równowagi!

Ćwiczenia w domu będą ciekawsze, jeśli wykorzystasz do nich odpowiedni sprzęt. Obok skakanki, obciążników, maty i piłki do wyboru masz bosu i platformy do ćwiczeń. Pojawiły się one na rynku stosunkowo niedawno, nie każdy jeszcze zdążył się z nimi dobrze poznać, ale zapewniamy, że warto. To doskonały sposób, aby pożegnać nudę i wskoczyć na wyższy poziom treningu ogólnorozwojowego w domu. Zarówno bosu, jak i inne platformy do ćwiczeń wspierają przede wszystkim równowagę, ale to nie wszystko, co możesz dzięki nim zyskać.

Poznaj bosu, czyli „półpiłkę”

Bosu jest przyrządem gimnastycznym, który wyglądem przypomina połowę piłki. Ma niewielkie rozmiary, jego średnica wynosi 63-68 cm, na pewno znajdziesz dla niego miejsce w domu. Łączy zalety piłki i stepu. Jedna strona bosu to gumowa kopuła, która ugina się pod ciężarem ciała, druga, twarda i płaska, świetnie sprawdza się do wzmocnienia ramion. Bosu wymusza na Tobie utrzymanie równowagi, a więc stanowi również wsparcie Twojej koncentracji. Ciało przez cały czas wykonywania ćwiczenia jest napięte, zaangażowane są mięśnie głębokie. Bosu kształtuje sylwetkę, poprawia wytrzymałość, ułatwia pracę nad prawidłową postawą ciała, wzmacnia mięśnie i uelastycznia kręgosłup. Możesz na nim wykonywać ćwiczenia na wszystkie partie ciała.

Platformy do ćwiczeń

A może zdecydujesz się na platformę równoważną, która angażuje aż 70% mięśni głębokich ludzkiego ciała? Jest przeznaczona do ćwiczeń ogólnorozwojowych, skoncentrowanych na poprawie równowagi, ale też do rehabilitacji. Platformy do ćwiczeń wzmacniają całe ciało, sprawiając, że jest silniejsze i lepiej ukształtowane.

Bosu i platformy do ćwiczeń sprawią, że Twój zmysł równowagi się rozwinie, Twoje ciało będzie mocniejsze, kręgosłup bardziej elastyczny, a mięśnie na tyle silne, że zapewnią lepsze podtrzymanie całego Twojego ciała. Wykorzystaj je do ćwiczeń w domu, porannej i wieczornej gimnastyki, ale też rehabilitacji.