cst

Opona do roweru trekkingowego 700x40 "CST TIRENT" DO ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH

Kod produktu: 8580728

0,0 (76)

89,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    Do regularnej jazdy trekkingowej po drogach asfaltowych i ścieżkach w bezdeszczowe dni. Kompatybilna z rowerami 28". Idealna do rowerów elektrycznych.

    Wzmocnienie zapobiegające przebiciom zapewni spokojne przejażdżki.Najbardziej wytrzymała opona z gamy trekkingowej.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Kompatybilność

      ETRTO 40-622.

    • Przyczepność

      Wysokie klocki bieżnika zapewniają maksymalną przyczepność w każdym terenie.

    • Wytrzymałość na przebicia

      Osnowa 60 TPI + technologia EPS (excpetional Puncture Safety) marki CST.

    • Waga

      450 g. Sztywne stopki.

    Trwałość

    Ta opona jest oryginalnie montowana w naszych rowerach elektrycznych Riverside 500 (ref 8405314). Niektórzy z testerów przejechali na niej 3000 km bez żadnego przebicia i bez większych oznak zużycia na oponie.
    Połączenie zalet osnowy 60 TPI + technologii EPS (exceptional puncture safety) marki CST, pozwala uzyskać oponę praktycznie nie do przebicia!

    Jak zmierzyć zużycie opony?

    Aby ocenić stan zużycia opon trekkingowych, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być:
    - strzępiący się bieżnik,
    - mikro-pęknięcia,
    - bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
    - widoczna osnowa.
    W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.

    Jak należy zdejmować oponę?

    Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.

    Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.

    Jak należy zakładać oponę?

    Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.

    Jak należy pompować oponę?

    Uważnie pompuj oponę.
    Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony.
    Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.

    Porada profesjonalisty

    Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.

    Waga

    0.5 kg

    Skład

    Część główna 30% , 30% Guma lateksowa, 20% Stal, 20% Poliamid

    Porady dotyczące przechowywania

    Opona posiada sztywne stopki, odradzamy więc jej składanie, ponieważ istnieje ryzyko jej uszkodzenia. Na czas przechowywania pozostaw ją w jej oryginalnym kształcie.

    Ograniczenia

    Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.