Rower gravelowy Riverside GCR karbonowy Sram Rival Etap AXS / Fulcrum RR 900
Kod produktu: 8640209
0,0 (66)13 499,00 zł
1349,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęRozmiar:
Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Kod produktu: 8640209
0,0 (66)13 499,00 zł
1349,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Ten rower to najnowsza propozycja od VAN RYSEL do jazdy po szosie i szutrach. Poszerz zakres swoich możliwości z rowerem GCR.
Zaprojektowaliśmy rower gravelowy, na jakim marzyło nam się jeździć: karbonowa rama, wyposażony w najwyższej klasy osprzęt i charakteryzujący się eleganckim i smukłym designem. Emocje gwarantowane!
Rama i widelec z włókna węglowego, lekkie, reaktywne, przyjazne prędkości.
Hamulce tarczowe hydrauliczne. Okładziny żywiczne (organiczne). Pewne i mocne!
Opony tubeless Touareg, o lepszej przyczepności, wydajne i niezawodne.
Elektryczna zmiana przełożeń jest natychmiastowa, precyzyjna, płynna i niezawodna.
12 biegów, aby żadne wzniesienie nie było Ci straszne i abyś mógł rozwinąć pełną prędkość w płaskim terenie!
Karbonowa rama tego roweru gravelowego zapewnia intensywne odczucia: szybka, precyzyjna, zapewnia wygodę kierowania i pozwala zwiększyć prędkość. Stworzona do grup elektrycznych, jedynie pancerze hamulców przepuszczone są wewnątrz tej ramy z homologacją UCI. Przekroje rur zostały zoptymalizowane, aby zwiększyć sztywność boczną… ale nie kosztem elastyczności potrzebnej do pochłaniania nierówności terenu!
● Waga ramy w rozmiarze M: 1058 g.
Stworzyliśmy ramę odpowiednią dla następujących sylwetek:
Rozmiar S: 156/170;
Rozmiar M: 168/180;
Rozmiar L: 178/190;
Rozmiar XL: 188/200.
Jesteś na granicy 2 rozmiarów? Wybierz rower, który bardziej odpowiada Twoim preferencjom: jeśli zależy Ci na kompaktowości, zrywności, wadze, wyglądzie, wybierz mniejszy rozmiar.
Jeśli oczekujesz stabilności i komfortu (pleców oraz karku), wybierz większy rozmiar.
Ważne, aby uwzględnić wartość Reach (do sprawdzenia na zdjęciu nr 2) w zależności od osobistych preferencji.
Niezbędny dla Twojej wygody widelec z włókna węglowego znacznie przyczynia się do zabawnego charakteru tego roweru gravelowego, zapewniając jednocześnie niezwykle precyzyjne prowadzenie go. W istocie, włókno węglowe poprawia jednocześnie zarówno sztywność, jak i elastyczność przedniej osi roweru, ten widelec zapewnia dobrą stabilność podczas wycieczek łącząc przyjemność, wydajność i zaufanie do roweru.
● Sztywna oś: 12 x 100 mm dla widelca, 12 x 142 mm z tyłu.
● Waga widelca: 442 g.
Ten rower gravelowy wyposażony jest w nową grupę SRAM RIVAL XPLR AXS 12-biegową: jej w 100% bezprzewodowa łączność jest rewolucją w kolarskim świecie. Z tym kompletnym napędem, którego każdy moduł można wymieniać niezależnie, odkryjesz całą przyjemność płynącą z prostej, szybkiej i precyzyjnej zmiany biegów. Ponadto możesz personalizować i analizować dane swojego roweru dzięki intuicyjnej aplikacji SRAM.
● Shifter: SRAM RIVAL AXS.
● Przerzutka: SRAM RIVAL XPLR AXS.
● Łańcuch: RIVAL 12 S.
Mechanizm korbowy SRAM RIVAL AXS 38 zębów oraz kaseta SRAM RIVAL 10-44 12-rzędowa, zapewniają szersze stopniowanie przełożeń, do wygodniejszej jazdy na płaskiej drodze i wzniesieniach!
Oto rozmiary korb:
● S: 170 mm,
● M: 172,5 mm,
● L/XL: 175 mm.
Aby założyć czujnik mocy skorzystaj z linku SRAM (kod QR na mechanizmie korbowym):
https://www.sram.com/en/sram/models/pm-riv-assy-d1
Wszechstronne i solidne koła Fulcrum Rapid Red 900 z aluminium z 28 szprychami i wewnętrzną szerokością 22 mm, w które wyposażyliśmy ten rower gravelowy, są również Tubeless Ready. Jedź pewnie w każdym rodzaju terenu, mając pewność, że nierówności podłoża są odpowiednio zamortyzowane, zapewniając Ci najwyższy komfort!
Postanowiliśmy wyposażyć nasz karbonowy rower gravelowy w opony Hutchinson Touareg 700 x 40 mm ze względu na ich wszechstronność i miękkość. Oryginalnie zamontowane jako tubeless, ale należy samodzielnie dodać płyn uszczelniający, sprzedawany z rowerem. Regularny bieżnik tej opony o dobrej przyczepności doskonale sprawdza się na suchej nawierzchni, ale nie jest zalecany na bardzo błotniste trasy.
Boki są wzmocnione, aby zwiększyć wytrzymałość na uderzenia i kamyki.
Osnowa 127 TPI.
Koła z oponami zamontowanymi jako tubeless, ale BEZ PŁYNU USZCZELNIAJĄCEGO!
Do Ciebie należy samodzielne dodanie go bezpośrednio do wentyla, po spuszczeniu powietrza z opony i zdjęciu zaworu wentyla.
Dostarczona z rowerem buteleczka płynu uszczelniającego pozwala zabezpieczyć dwa koła, w ilości 60 ml produktu na koło. Na koniec polecamy starannie przykręcić zawór wentyla i ponownie napompować opony do potrzebnego ciśnienia, między 1,8 i maksymalnie 3 bary.
Maksymalny rozmiar opon pod względem szerokości wynosi 42 mm.
Hydrauliczne hamulce tego karbonowego roweru gravelowego są elementem grupy SRAM RIVAL. Zdecydowaliśmy się na ten system dlatego, że siła hamowania oferowana przez hydrauliczne hamulce tarczowe pozwala uzyskać doskonałą kontrolę nad rowerem, a także większy komfort jazdy w każdych warunkach. Nie musisz mocno hamować, aby zwolnić: hamowanie jest płynne, progresywne i precyzyjne!
● Przednia tarcza: 160 mm.
Tylna tarcza: 160 mm.
Nasz karbonowy rower gravelowy wyposażony jest w aluminiową kierownicę oversize ERGO, której flara, czyli kąt odchylenia boku kierownicy od pionu wynosi 16°. Dla rozmiaru S, szerokość kierownicy wynosi 400 mm, dla rozmiaru M/L 420 mm, a dla rozmiaru XL 440 mm.
Dla tego roweru wybraliśmy mostek z aluminium oversize ERGO. Oto rozmiary mostków w poszczególnych rozmiarach:
● S: 80 mm,
● M: 90 mm,
● L: 100 mm,
● XL: 110
Nasz karbonowy rower gravelowy wyposażony jest w siodło Fizik Argo Terra.
Ergonomiczne, zapewniające komfort i stabilność, ma wpływ na ograniczenie punktowego ucisku i pochłanianie drgań podczas wysiłku.
Sztyca siodła jest z aluminium, o przekroju 27,2 mm. Dla rozmiaru S/M, długość sztycy wynosi 350 mm, a dla rozmiaru L/XL 400 mm.
Akumulator przerzutki i ładowarka SRAM sprzedawane są z rowerem. SRAM deklaruje około 20- 40 godzin (500-1000 km) pracy dla tego akumulatora, który zalecamy w pełni naładować przed pierwszym użyciem roweru.
Zalecamy ładowanie go co najmniej raz w miesiącu.
Baterie shifterów są zintegrowane bezpośrednio przez SRAM i synchronizowane z przerzutką w momencie montażu, więc nic nie musisz robić.
Taka konfiguracja RIVAL / RR9 (bez pedałów i płynu uszczelniającego) waży około:
GCR Rival/RR9 S: 8,8 kg;
GCR Rival/RR9 M: 8,9 kg;
GCR Rival/RR9 L: 9,0 kg.GCR Rival/RR9 XL: 9.1 kg;
Maksymalne obciążenie wynosi 110 kg niezależnie od rozmiaru roweru.
Jakość mamy w genach!
Każdy rower składany jest w Lille, w naszej fabryce w Btwin Village, przez jedną osobę.
Każda osoba zobowiązuje się co do jakości swojego montażu.
Na przykład każda śruba dokręcana jest z odpowiednią siłą za pomocą klucza dynamometrycznego połączonego z komputerem, co pozwala bardzo szczegółowo nadzorować jakość montażu (zalecana siła dokręcenia, wykonane przez kogo i kiedy). Dane te dostępne będą począwszy od pierwszego trymestru 2023.
Rower GCR sprzedawany jest z pudełkiem zawierającym:
- Tradycyjne pedały. My zalecamy używanie pedałów zatrzaskowych, aby w pełni wykorzystać możliwości tego roweru;
- Jedną butelkę płynu uszczelniającego Tubeless do dwóch kół + narzędzie do przykręcania/odkręcania zaworu wentyla;
- Dwie podkładki do hamulców hydraulicznych (druga zamontowana jest na rowerze, w jego oryginalnym opakowaniu);
- Dzwonek;
- Przednią i tylną lampkę;
- Klucz dynamometryczny.
Zalecamy, aby unikać używania strumienia pod wysokim ciśnieniem podczas mycia roweru z włókna węglowego, aby go nie uszkodzić. Zalecamy mycie roweru po każdej jeździe, w szczególności gdy wybrałeś się na szczególnie błotniste czy pełne kurzu trasy. Dodatkowo, pamiętaj o sprawdzeniu ciśnienia w oponach i skuteczności działania hamulców przed każdą jazdą.
Gwarancja 5 lat na ramę i widelec.
2 lata na części i robociznę.
8.5 kg
Rama: 100.0% Węgiel
Przechowuj rower w zamkniętym pomieszczeniu, aby chronić go przed zniszczeniem, wysoką temperaturą i kurzem.
Niekompatybilny z napędem z linkami (mechanicznym czy elektrycznym).
Gravel Carbone Riverside SRAM został przetestowany i zaaprobowany przez nasz zespół pełnych pasji testerów i testerek. Korzystamy z okazji, aby serdecznie im podziękować za cenne uwagi i rady, które umożliwiły nam stworzenie ostatecznej wersji tego roweru, z którego jesteśmy bardzo dumni.
Ten gravelowy rower z włókna węglowego został oczywiście zaaprobowany przez cały nasz, czynnie uprawiający kolarstwo i pełen pasji, zespół projektowy. Z radością przedstawiamy Państwu rower, który z przyjemnością sobie wyobrażaliśmy, tworzyliśmy i projektowaliśmy i który podbił nasze serca! Na koniec mamy szczerą nadzieję, że jako następni dacie się uwieść tej wyjątkowej maszynie...