Stworzyliśmy i przetestowaliśmy rower gravelowy do regularnej jazdy. Zapewnia on komfort i wydajność na drogach o dobrej nawierzchni.

Odkryj Gravel. Szeroka kierownica ucięta pod kątem 16°, koła 700 i opony Tubeless Ready w rozm. 35, Shimano 105 R7000 i compact 50/34, zapewniają komfort i wydajność na drogach o dobrej nawierzchni.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Komfort roweru

    Szersza kierownica ugięta pod kątem 16°, żelowa owijka, koła TLR, opony TLR 35.

  • Precyzja

    Grupa Shimano 105 R7000: przerzutka przednia, tylna i klamki hamulcowe.

  • Kontrola hamowania

    Hamulce tarczowe, hydro-mechaniczne: skuteczne, progresywne, półmetal. klocki.

  • Wydajność energetyczna

    Odpowiedni na twarde nawierzchnie, wygodny i wydajny.

  • Wszechstronność

    Inserty do bagażnika i błotnika, pasują koła 36 mm, koła tubeless ready.

  • Wieczysta gwarancja

    Triban zapewnia dożywotnią gwarancję na ramę, mostek i kierownicę.

Wybór rozmiaru roweru

Wybór rozmiaru roweru zależy od Twojego wzrostu, ale również od budowy ciała (długości nóg i zasięgu ramion).
Jeśli jesteś na granicy 2 rozmiarów, kupując mniejszy, będziesz mieć wygodniejszą pozycję, łatwiejszą podczas jazdy gravelowej po szutrach.
XS: 154-165;
S: 165-173;
M: 173-180;
L: 180-188;
XL: 188-200.

Rama

Rama Triban Evo z aluminium 6061 T6, geometria ukierunkowana na komfort, z odpowiednio dobranym slopingiem.
Waga: 1780 g w rozmiarze M.
Solidna i wszechstronna rama: możliwość zamontowania błotników i bagażnika.
Normatywna kompatybilność z oponami o przekroju do 36 mm.
Specjalna praca przeprowadzona na ramie umożliwiła uzyskanie dobrej sztywności bocznej i dobre filtrowanie drgań. Dzięki temu nasz system koła z quick release (QR), bardziej przystępny, gwarantuje dobrą sztywność.

Widelec

Widelec Triban Evo z karbonowymi goleniami i rurą sterową z aluminium 1"1/8 Aheadset. Ten widelec łączy w sobie komfort, lekkość i precyzję.
Włókno węglowe wykorzystane, aby zapewnić dużą sztywność boczną i skuteczne filtrowanie drgań czołowych.
Na goleniach inserty do zamocowania przedniego bagażnika. Maksymalne obciążenie dla widelca: 8 kg.
Oczka na osi koła do zamocowania błotnika.
Normatywna kompatybilność z oponami o przekroju do 36 mm.

Kierownica / mostek / stery

Kierownica Gravel Triban z aluminium z ugięciem 16° co zapewnia lepszy chwyt i doskonały komfort.
Szerokość kierownicy:
XS / S: 420 mm.
M / L: 440 mm.
XL: 460 mm.
MostekXS / S: 80 mm.
M: 100 mm.
L: 110 mm.
XL: 120 mm.

Napęd

Kompaktowy napęd 50/34 11/32 dla optymalnej wydajności na twardych nawierzchniach.
Manetki Shimano 105 R7000.
Przednia przerzutka Shimano 105 R7000.
Tylna przerzutka Shimano 105 R7000 11-rzędowa z długim wózkiem.
Całkowita waga: 843 g.

Tylna przerzutka typu "Shadow" dla lepszej ochrony podczas użytkowania typu gravel. Przerzutka chowa się za kasetą i nie wystaje poza obrys górnych rur tylnego trójkąta, co ogranicza ryzyko oderwania jej.

Mechanizm korbowy / Kaseta

Kaseta MICROSHIFT CS-H110 11-rz. 11/32
(11/12/13/14/15/17/19/21/24/28/32).

Mechanizm korbowy SHIMANO RS 510 compact 50/34.
Różne długości korb w zależności od rozmiaru roweru:

XS, S: 170 mm.
M: 172,5 mm.
L, XL: 175 mm.

Hamulce

Hamulce tarczowe TRP HY/RD.
Hydrauliczne tłoki uruchamiane mechanicznie zapewniają niezawodność i skuteczność.
Tarcze 160 mm z przodu i z tyłu.
Nieściśliwy pancerz JAGWIRE zapewnia precyzję i skuteczność hamowania.
Pół-metaliczne okładziny TRP (wersja M515/M525).

Regulacje hamulców TRP HY/RD tłumaczy następujący film (na 10:20 min) => https://www.youtube.com/watch?v=BcZKtFI8Els

Koła

Nowe koła Triban Tubeless ready Light 700x19C dla optymalnej wydajności na twardych nawierzchniach.
Aluminium 6063 T6.
Wymiary ETRTO: 622 x 19 C.
Wysokość 25 mm zapewnia większą sztywność boczną.
Stalowe szprychy zaplatane na krzyż dla większej sztywności 280/282 mm (28 z przodu i 28 z tyłu).
Szczelne łożyska maszynowe.
Waga pary (bez kasety i bez zacisku): 2300 g.
Taśma na obręcz Tubeless 23 mm.
Kompatybilne z oponami od 25 mm.

Opony

Opony Hutchinson Overide 35 Tubeless ready, dla optymalnej wydajności na twardych nawierzchniach,
350 gramów,
Skinwall z miękką stopką,
wzmocnienie z tekstylnej siatki HardSkin na całym profilu opony.
Wytrzymała osnowa: 66 TPI.
Wymiary: 35c-622 / 700 x 35c.
Minimalne ciśnienie: 3 bary / 43 psi.
Maksymalne ciśnienie: 5,5 bara / 80 psi.

Ciśnienie dla montażu dętkowego: 4,5 bara z przodu, 5 barów z tyłu (kolarz 75 kg).

Siodło / sztyca podsiodłowa

Nowe siodło Triban ErgoFit.
Budowa typu hamac, dla większego komfortu.
Sztyca siodła Triban z aluminium.
Łatwa regulacja położenia siodła.
Przekrój: 27,2 mm.
Długość: 350 mm w rozm. M / L / XL, 250 mm w rozm. XS / S.

Naturalny flex sztycy siodła, możliwy dzięki jej przekrojowi 27,2, pozwala pochłaniać drgania i wstrząsy, dla większego komfortu.

Pedały

Pedały platformowe sprzedawane z rowerem.
Zalecamy wybór pedałów platformowych lub pedałów SPD.

Przekrój opon

Ostrzegamy o ryzyku związanym z montażem opon większych niż 36 mm.
W istocie, nawet jeśli prześwit widelca i ramy mógłby pozwolić na zamontowanie opon o przekroju 40 mm, powstaje ryzyko upadku z powodu możliwego kontaktu przedniej opony z butem. Może do tego dojść przy małej prędkości i w ciasnych zakrętach, i zależy od rozmiaru ramy i regulacji ustawienia bloków SPD na podeszwie.

Kompatybilność opon

Do roweru można zamontować koła 700x36 lub 650x42.

Waga roweru

10,4 kg w rozm. M bez pedałów.

Powstawanie roweru RC 520 GRAVEL

Historię powstawania naszego roweru znajdziesz na Exposure.
Od obserwacji poprzez proces projektowy po testy terenowe:

https://triban.exposure.co/

Gwarancja

Rama, kierownica, mostek gwarantowane dożywotnio, 2 lata na widelec, 2 lata na osprzęt.

Skład

Rama rowerowa 100% Aluminium

Porady dotyczące przechowywania

Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.
W przypadku użytkowania lub przechowywania w zasolonym środowisku należy regularnie myć rower po każdej jeździe.

Ograniczenia

Całkowita waga kolarza+wyposażenia nie powinna przekraczać 110 kg.

Testy

Aby zatwierdzić projekt tego roweru gravelowego, przeprowadziliśmy liczne testy w laboratoriach oraz na szosach i szutrach.
TESTY W LABORATORIUM Norma ISO 4210: SZTYWNOŚĆ BOCZNA, TŁUMIENIE DRGAŃ CZOŁOWYCH PRZEZ WIDELEC, KOMFORT (GEOMETRIA);
TESTY TERENOWE: DŁUGIE JAZDY, TURYSTYKA GRAVELOWA (Tour des Flandres OFF-ROAD, ROC ORIGIN83, GRAVELXINOISE), przejażdżki w każdym typie terenu (szosa, szuter, drogi gruntowe, rolnicze, leśne, błotniste, kamieniste...). https://triban.exposure.co/lultime-reco

Zatwierdzony przez

Nasz zespół projektowy i testerzy.

Instrukcja

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja