Rower przełajowy RCX VAN RYSEL GRX 1X
Rozmiar:
Jak wybrać rozmiar?Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty
Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Ta karbonowa rama stworzona z myślą o maksymalnej przyjemności jazdy na trasach cyclo crossowych sprawdziła się w międzynarodowych wyścigach. Gotowy do jazdy.
Do startu w wyścigu brakuje Ci tylko numeru startowego. Rower jest już wyposażony do ścigania się. Sprawdzi się również poza trasami przełajowymi, ponieważ rama przyjmie opony do 38 mm.
Kod produktu: 8580527
Wydajność energetyczna
Rama i widelec w 100% karbonowe. Zabawny i precyzyjny.
Moc hamowania
Hydrauliczny hamulec tarczowy.
Wszechstronność
Przeznaczony do cyclo-crossu, ale możliwe też zamontowanie opon 38 mm.
Lekkość
8,5 kg frajdy.
Precyzja
Jednoblatowy. Szybkość i prostota doboru przełożenia.
Wszystkie rowery na decathlon.pl przed wysyłką przechodzą przegląd zerowy, rowery są sprawdzone i regulowane.
W celu zapewnienia bezpiecznego transport, nasze rowery wysyłane są w dużych kartonach kompletnie złożone i wyregulowane ze skręconą w poprzek kierownicą oraz odkręconymi pedałami. Do każdego roweru dołączamy instrukcję oraz narzędzia, z pomocą których będziesz w stanie samodzielnie przygotować rower do jazdy.
Karbonowa rama, która sprawdziła się na krajowych i międzynarodowych wyścigach. Rama jest precyzyjna, jej geometria zapewnia niezwykłą reaktywność podczas zrywów.
Linki poprowadzone wewnętrznie, lepiej zabezpieczone przed błotem.
Rama z homologacją UCI.
Waga polakierowanej ramy: 1020 g w rozmiarze M.
Sztywne osie kół 142x12 + 100x12
Widelec w 100% karbonowy. Reaktywność i precyzja kierowania.
Waga widelca: 340 g.
Shifter: SHIMANO GRX 600.
Tylna przerzutka: SHIMANO GRX 810.
Łańcuch: Shimano 105
Platforma: SHIMANO GRX 600 40 zębów.
Kaseta 11-rzędowa: SHIMANO 105 11/32.
Długość korb w poszczególnych rozmiarach roweru:
S: 170 mm;
M: 172,5 mm;
L: 175 mm.
Koła Fulcrum racing 700 DB. Koło typu "allroad", zapewniające solidność i wszechstronność.
https://www.fulcrumwheels.com/fr/roues/roues-de-route/racing-7-DB
Piasta chroniona osłoną przed błotem. System "Dirt road protection" Fulcrum.
Opony HUTCHINSON Piranha CX o przekroju 33.
Bieżnik z niskimi klockami zapewniający doskonałą wydajność. Osnowa 127 TPI gwarantuje miękkość i komfort.
TUBELESS READY: tak.
Waga: 380 g.
Maksymalna szerokość (homologacja): 700x38 lub 650x42.
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX.
Tarcze 160 mm z przodu i 140 mm z tyłu.
Rura kierownicy: VAN RYSEL z ALUMINIUM,
400 mm w rozmiarze S,
420 mm w rozmiarze M i L.
Mostek: VAN RYSEL z ALUMINIUM,
S: 100,
M: 110,
L: 120
Siodło: VAN RYSEL.
Sztyca siodła: VAN RYSEL aluminiowa 31,6 mm / dł. 350 mm.
sprzedawany bez pedałów
8,5 kg w rozmiarze M bez pedałów.
Pamiętaj, że rowery crossowe czy gravelowe wymagają szczególnej uwagi. Często narażone są na trudniejsze i bardziej wymagające dla sprzętu warunki użytkowania. Do utrzymania roweru w dobrym stanie niezbędna jest regularna konserwacja. Sprawdzanie dokręcenia osi kół, obejmy podsiodłowej, mostka i innych elementów musi być wykonywane regularnie.
Gravel to ogólny termin, który łączy bardzo różne rzeczywistości.
Ten rower to przede wszystkim rower crossowy. Nie jest przeznaczony do bycia obciążonym, osie kół nie zostały wzmocnione.
Rama nie posiada mocowań do bagażników ani błotników.
Niemniej, z odpowiednimi oponami może sprawdzić się podczas sportowej jazdy poza trasami przełajowymi. Mimo to koła nie są przeznaczone do zjazdów po kamienistych, górskich drogach.
Frame 100% Karbon
Ta rama jest testowana od dwóch lat przez juniorów na najwyższym poziomie krajowym i międzynarodowym.