Nowa rama z gamy EDR (EnDuRance) - niezwykle wydajny rower stworzony z myślą o najbardziej wymagających kolarzach.

Równie dobrze sprawdzi się zarówno w górach jak i mieszanym terenie: RDR zaskoczy Cię dynamiką i komfortem. Wersję z hamulcami szczękowymi docenią ci, którzy liczą każdy gram.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Wydajność energetyczna

    Grupa SHIMANO ULTEGRA DI2 i koła FULCRUM RACING 0 CARBON.

  • Lekkość

    Rama i widelec z karbonu o wysokim module sprężystości.

  • Waga

    7,5 kg w rozm. M bez pedałów.

  • Jakość jazdy

    Koła z łożyskami ceramicznymi.

Nowy program EDR

EDR od słowa EnDuRance, gama EDR to nowy segment wśród rowerów Van Rysel ukierunkowany na wydajność.
Nie pomyl się, "endurance"-wytrzymałość to nie synonim "szybkości". To właśnie w tym tkwi sedno wyzwania, jakiego podjął się nasz zespól projektowy.
Rama EDR jest idealną propozycją dla wszystkich zawodników poszukujących roweru równie sprawnego w górach co w mieszanym terenie.
Perfekcyjna kombinacja sztywności, lekkości i komfortu pozwoli Ci pobić wszystkie wcześniejsze rekordy.

Rama i widelec EDR

Ważąca 890 g (w rozmiarze M) rama EDR oraz jej widelec są mieszanką włókien o wysokim module sprężystości zapewniających rowerowi doskonałą sztywność, wyczuwalną przy najmniejszym zrywie.
Waga widelca 382 g.
Kierunek włókien skalkulowany tak, aby zadowolić górali oraz najbardziej wymagających zawodników na pagórkowatych trasach i w wysokich górach. Doskonałość odpowiadająca wymogom kolarstwa wyczynowego i profesjonalnego peletonu.
Suport Press-fit 86 i rama kompatybilna z Di2.

Kierownica i mostek DEDA

Kierownica DEDA SUPERLEGGERA 35.
Kompaktowa geometria RHM (rapid hand movement) opatentowana przez DEDA.
Włókno węglowe HR40.
Szerokość w osiach:
XS,S: 420 mm;
M,L,XL: 440 mm.

Mostek DEDA TRENTACINQUE.
Rozmiar - długość: XS: 90 mm, S: 100 mm, M: 110 mm, L: 120, XL: 130.

Grupa Shimano ULTEGRA Di2

Ten rower wyposażony jest w kompletną grupę SHIMANO ULTEGRA DI2.
Skuteczności i płynności działania tej grupy nie trzeba już udowadniać. Mamy tu koncentrat technologii i innowacji.

Całkowita waga napędu: 3045 g z czujnikiem mocy.

Elektryczna grupa posiada dwa niezależne akumulatory (po jednym na każdą z przerzutek). Dzięki aplikacji SRAM Connect, otrzymujesz dostęp do regulacji ustawień roweru i pozyskiwania danych z jazdy.

Napęd Shimano Ultegra Di2

Manetki: ULTEGRA ST8150.
Przerzutka przednia: ULTEGRA FD-8150.
Przerzutka tylna: ULTEGRA RD-8150.

Kaseta: ULTEGRA CS R8100 12-rz., 11-34 (11-12-13-14-15-17-19-21-24-27-30-34).
Mechanizm korbowy: ULTEGRA FC R8100, 52/36.

Długość korb w poszczególnych rozmiarach roweru:
XS/S: 170 mm;
M: 172,5 mm;
L/XL: 175 mm.

Łańcuch ULTEGRA CN 8100 12-biegowy.

Hamulce ULTEGRA R8110

Szczękowe hamulce przednie: ULTEGRA R8110 Direct Mount, mocowanie na 2 symetryczne osie zapewnia bardziej skuteczną kontrolę hamowania i jego większą siłę. Napięcie sprężyny jest regulowane.

Hamulec tylny: Shimano ULTEGRA R8110 (klasyczne mocowanie na górnych rurach tylnego trójkąta).

Hamulce sprzyjają aerodynamice roweru: o filigranowym designie, skutecznej mocy hamowania, którą można precyzyjnie kontrolować i optymalnym stosunku sztywności do wagi.
Waga: 358 g para.

Koła FULCRUM RACING 0 CARBON

"Koło do rowerów wyścigowych dedykowane nowym kolarzom długodystansowym, pasjonatom połykającym kilometry w poszukiwaniu odpowiedniego tempa pod górę, dużych wrażeń, sportowej satysfakcji. Dla poszukujących mitu w całej jego okazałości."

Innowacja polega na połączeniu węgla i aluminium: sztywność dzięki szprychom z aluminium i reaktywność za sprawą lekkiej karbonowej obręczy.

Koła FULCRUM RACING 0 CARBON (2)

Szerokość obręczy: 24,5 mm.
Typ kół: do opon.
Wysokość obręczy: 30 mm.
Waga pary: 1340 g.
Szprychy z przodu: 16 (8 z lewej - 8 z prawej);
Szprychy z tyłu: 21 (7 z lewej - 14 z prawej).
Łożyska: ceramiczne USB, system z konusem i kontrą, regulowane.
Piasta przednia: karbonowa, kołnierz z aluminium.
Piasta tylna: karbonowa, powiększony kołnierz z aluminium.
Maksymalna waga użytkownika: 109 kg.

Opony HUTCHINSON FUSION 5 PERFORMANCE

Rozmiar: 700 X 25 C.
Po dwóch latach badań zespół HUTCHINSON powołał do życia nową gamę ElevenSTORM® spełniającą 5 głównych wymogów wydajności stawianych oponie: grip, wydajność, trwałość, odporność na przebicia i komfort.
Ta wersja jest doskonałą ofertą dla wszystkich kolarzy, którzy pragną jechać szybko i daleko. Ze wzmocnieniem z Kevlaru® pod bieżnikiem opona uspokoi nawet najbardziej nieufnych oraz oferuje trwałość przekraczającą 4000 km.
Tubeless ready.

Przekrój opon

Rama dopuszcza opony o maksymalnym przekroju do 28 mm.

Siodło / Sztyca podsiodłowa

FIZIK ARGO VENTOR R5.
Sztyca siodła DEDA SUPPERLEGERA 27,2 mm.

Pedały

Rower sprzedawany bez pedałów zatrzaskowych.

Konserwacja napędu

Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja zapewnia dłuższą żywotność napędu.
Niezbędne jest regularne sprawdzanie łańcucha przy użyciu tego narzędzia:
https://www.decathlon.pl/p/miernik-zuzycia-lancucha-rowerowego-decathlon/_/R-p-120530?mc=8351086

Trwałość napędu

Podczas zakupu roweru ważne jest, aby wziąć pod uwagę koszt serwisowania go, wybierając napęd wysokiej jakości.
Poniższe wartości są wartościami średnimi, są podane orientacyjnie i będą się znacznie różnić w zależności od konserwacji.

Średnia żywotność dobrze konserwowanego łańcucha wynosi 5000 km.
Średnia żywotność kasety wynosi 10000-12000 km.

Zaniedbanie łańcucha może prowokować jego przeskakiwanie, co może uszkodzić ramę.

Gwarancja

5 lat na ramę i 2 lata na części.

Skład

Rama rowerowa 100% Węgiel

Porady dotyczące przechowywania

Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.

Ograniczenia

Montaż błotnika niemożliwy.

Instrukcja

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja