



Rower elektryczny trekkingowy Riverside 500 E
4,8 (18)6199 zł
619,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęKolor:
AntracytowyRozmiar:
Jak wybrać rozmiar?Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty
6199 zł
619,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Nasz zespół projektantów-pasjonatów stworzył ten rower elektryczny, aby ułatwić regularne wycieczki po szosach i szutrach.
Łatwo nadaj rytm swoim przejażdżkom! Dzięki wspomaganiu elektrycznemu dozujesz wysiłek i odczuwasz różnicę, jakie daje wsparcie silnika do 90 km.
Kod produktu: 8608513
Czas działania na baterii
Tryb 1: do 90 km; Tryb 2: do 80 km; Tryb 3 do 50 km.
Płynne pedałowanie
Zintegrowany czujnik momentu obrotowego (suport) umożliwia naturalne pedałowanie.
Komfort roweru
Amortyzowany widelec z blokadą i regulacją twardości. Opony antyprzebiciowe.
Siła hamowania
Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają mocne i precyzyjne hamowanie.
Łatwe użytkowanie
Zmiana biegów jednym ruchem za pomocą 8-rzędowej manetki cynglowej.
Łatwość odczytu
Szeroki, kontrastowy, dostępny na kierownicy. Miej oko na ekran.
Dostępne 4 rozmiary:
- rozmiar S, od 150 cm do 165 cm,
- rozmiar M, od 166 cm do 177 cm,
- rozmiar L, od 178 cm do 189 cm,
- rozmiar XL od 190 cm do 201 cm.
Jeśli jesteś na granicy 2 rozmiarów: Kup rower w mniejszym rozmiarze, aby zapewnić większą zwrotność i wygodę (bardziej wyprostowane plecy).
Wybierz większy rower, jeśli chcesz mieć bardziej wyciągniętą pozycję (lepiej dostosowaną do szybkości).
Tryb chodu - wspomaganie podczas marszu.
Tryb 0 – Wyłączone wspomaganie.
Tryb 1 - Delikatne wspomaganie do 25 km/h, dzięki któremu nie odczuwasz ciężaru roweru - zasięg około 90 km w normalnych warunkach.
Tryb 2 - Umiarkowane wspomaganie do 25 km/h - zasięg około 80 km w normalnych warunkach.
Tryb 3 - Wspomaganie "Boost" do 25 km/h, na wypadek trudniejszych podjazdów (uwaga: w razie dłuższego użytkowania, zasięg będzie znacznie zmniejszony).
Silnik brushless 250 W w piaście tylnego koła.
Moment 42 Nm.
Litowo-jonowy 36 V 11,6 Ah (418 Wh) z systemem przykręcania zapobiegającym drganiom akumulatora podczas jazdy.
Sprzedawany z kluczem do blokady (2 szt).
Waga: 2,82 kg.
Zalecamy ładowanie akumulatora po każdej jeździe.
Ekran LCD, z podświetleniem, aby był lepiej widoczny w dzień i w nocy.
Wyświetlane parametry: prędkość, czas, dystans przebyty i całkowity, pozostały zasięg i tryb.
Gniazdo USB umożliwia ładowanie smartfona.
Prosta i praktyczna zasada: im bardziej naciskasz na pedały, tym więcej wspomagania dostajesz. To ty panujesz nad przyspieszeniami i prędkością.
Dla wtajemniczonych: mówimy o czujniku momentu obrotowego zintegrowanego w suporcie.
Nasi inżynierowie stworzyli tę uniwersalną ramę z aluminium 6061 o obniżonej geometrii, aby ułatwić wsiadanie. Ta rama zapewnia optymalny komfort i prawdziwą wszechstronność.
Wyposażona jest w inserty do montażu uchwytu na bidon i bagażnika.
Nasi projektanci wybrali amortyzowany widelec SUNTOUR NCX SF17 sprężynowy, blokowany i z regulacją.
Rura sterowa z aluminium 1 1/8".
Magnezowe golenie.
Skok 63 mm.
8 biegów zmienianych manetką cynglową na kierownicy, szybką i łatwą w obsłudze.
W szczegółach:
- Kaseta 8-rzędowa MICROSHIFT H081;
- Jedna tarcza: 36 zębów.
- Koronki: 11/ 34;
- Łańcuch KMC Z51 ze spinką;
- Tylna przerzutka: BTWIN RD M25;
- Manetka BTWIN SL759.
- Obręcz zapobiegająca spadaniu łańcucha.
Wygodne, wszechstronne i wzmocnione opony "CST TIRENT", dające wiele możliwości jazdy.
Wzmocnienie anty-przebiciowe od stopki do stopki.
Zalecane ciśnienie wynosi między 4 a 5 barów (szczegóły na boku opony).
Wymiary: 700 x 40 (40-622).
Ruszaj na wycieczki na rowerze Riverside 500 E wyposażonym w dwukomorowe, czarne koła z aluminium.
Na czas transportu roweru, zacisk na przednim kole umożliwia łatwe jego zdjęcie.
Przednie koło 28 szprych i tylne 36 szprych.
Do demontażu śruby na tylnym kole służy klucz imbusowy 8 mm. (Kompatybilny multi-tool BTWIN 900).
Średnica kół = 28 cali (21-622). Oś tylnego koła w tym rowerze to M12 x 1,25.
Jedź bezpiecznie niezależnie od terenu (suchy / mokry) dzięki tarczowym hamulcom hydraulicznym TEKTRO TKD 160 mm z przodu i z tyłu.
Hamulce hydrauliczne zapewniają bardziej precyzyjne hamowanie, oraz większy komfort na klamkach.
Klamki hamulcowe z aluminium.
Pół-uniesiona kierownica (620 mm) z aluminium.
Mostek z aluminium w rozm. 1"1/8, długości 75 mm.
Stery ahead set 1 1/8", pół-zintegrowane.
2 podkładki ("spacers") 5 mm z aluminium do regulacji wysokości.
Ergonomiczne chwyty BTWIN.
Ważne jest, aby siedzenie było dostosowane do rodzaju jazdy, dlatego nasz zespół stworzył wyjątkowe siodło B'TWIN ERGOFIT TREKKING 500.
Sztyca podsiodłowa z aluminium z podziałką, ułatwiającą regulację.
Średnica obejmy = 35 mm.
Przekrój sztycy = 28,6 mm.
Regulacja wysokości siodła bez narzędzi (zacisk).
Elektryczny Riverside 500 sprzedawany jest z uniwersalnymi, plastikowymi, jednoczęściowymi pedałami o dużej powierzchni nacisku, aby zapewnić lepszą stabilność stopy na pedale.
Korby z aluminium 170 mm długości.
Tarcza z aluminium, 36 zębów.
Plastikowa osłona napędu.
Rower Riverside 500 E sprzedawany jest z dzwonkiem, lampkami (przód/tył), odblaskami na kołach i pedałami.
W zależności od rodzaju akcesoriów i rozmiaru roweru, rama jest kompatybilna z:
- błotnik przedni i tylny,
- podwójna stopka,
- uchwyt na bidon,
- torba podsiodłowa,
- koszyk,
- tylny bagażnik,
- fotelik dziecięcy na bagażnik,
- fotelik dziecięcy na ramę: kompatybilny tylko z rozmiarem M i L. Rozmiar S niekompatybilny.
21,8 kg w rozm. S bez pedałów.
21,9 kg w rozm. M bez pedałów.
22,0 kg w rozm. L bez pedałów.
18,9 kg w rozm. M bez akumulatora.
19,1 kg w rozm. L bez akumulatora.
19,2 kg w rozm. L bez akumulatora.
Rower jest sprzedawany z pedałami platformowymi B'TWIN FLAT.
Całkowita waga roweru (rower + kolarz) nie powinna przekraczać 120 kg.
https://share-files.decathlon.com/user-guide/453436/decla_de_conformite_ce_riv_500e.pdf
Frame 100% Aluminium
Nieodpowiedni do jazdy MTB/BMX.
Całkowita waga roweru (rower + bagaże + kolarz) nie powinna przekraczać 120 kg.
Zanim pojawią się w sklepie, nasze rowery są testowane przez wielu pasjonatów kolarstwa trekkingowego. Muszą przejechać wiele tysięcy kilometrów, zanim otrzymają ostateczną aprobatę. Te testy pozwalają nam zagwarantować komfort, prostotę użytkowania i wszechstronność, aby rowery jak najbardziej opowiadały waszym oczekiwaniom.