btwin

Opona rowerowa Btwin Trekking 1 Grip 700x42

Kod produktu: 8386953

0,0 (558)

79,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Otrzymaj +50 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    Przeznaczona do okazjonalnej i regularnej jazdy rowerem trekkingowym po ścieżkach i wyboistych nawierzchniach. Opona z wysokimi klockami.

    Opona trekking 1 to uniwersalna opona do trekkingu i gravelu o dobrej przyczepności dzięki wysokiemu bieżnikowi i dużej odporności na przebicia.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Kompatybilność

      ETRTO 42-622.

    • Przyczepność

      Wysokie klocki zapewniają maksymalną przyczepność na każdym rodzaju terenu.

    • Wytrzymałość na przebicia

      Osnowa 22 TPI zapewnia komfort i solidność.

    • Wydajność energetyczna

      Słabe opory toczenia dzięki mikro-klockom w centralnej części bieżnika.

    • Waga

      1040 g.

    Jak zmierzyć zużycie opony?

    Aby ocenić stan zużycia opon trekkingowych, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być:
    - strzępiący się bieżnik,
    - mikro-pęknięcia,
    - bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
    - widoczna osnowa.
    W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.

    Jak należy zdejmować oponę?

    Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
    Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.

    Jak należy zakładać oponę?

    Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy.
    Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl.
    Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.

    Jak należy pompować oponę?

    Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w opisie opony na stronie decathlon.pl
    Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.

    Porada profesjonalisty

    Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody.
    Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność.
    I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.

    Skład

    Membrana 50% Guma z monomeru etylenowo-propylenowo-dienowego, 50% Guma lateksowa

    Porady dotyczące przechowywania

    Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki - drutowana, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.

    Ograniczenia

    Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.

    Testy

    W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".

    Zatwierdzony przez

    Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.