Chodzenie

Chodzenie to najprostsza forma aktywności, którą uprawiać może każdy, niezależnie od wieku czy poziomu wysportowania. Spróbuj i Ty!

img-1
img-1
 
 

Poznaj nasze technologie!

Chodzenie okazjonalne

To typ aktywności polegający na maszerowaniu co najmniej raz w tygodniu. Główną motywacją osób uprawiających chodzenie okazjonalne jest dobre samopoczucie. Dzięki temu stajemy się szczęśliwsi, bardziej zadowoleni, częściej się uśmiechamy. Tak niewiele dzieli nas od dobrego humoru każdego dnia!

Chodzenie regularne

Chodzenie regularne jest związane z aktywnością fizyczną co najmniej dwa razy w tygodniu. Głównym źródłem motywacji w tym przypadku jest potrzeba wzmocnienia i ujędrnienia ciała, które dzięki systematycznej pracy staje się silniejsze. W zdrowym ciele - zdrowy duch!

Chodzenie intensywne

Tutaj nie ma miejsca na wymówki. Osoby, które decydują się chodzić intensywnie chcą przede wszystkim poprawiać swoje wyniki, robić ciągłe postępy. Nie zadowala ich jedynie radość płynąca z aktywności fizycznej - chcą ciągle przesuwać granice własnych możliwości.

Zobacz, czym jest aktywny marsz!
 

Chodzenie – bądź aktywny na co dzień

Jak często uprawiasz sport? Trenujesz 3-4 razy w tygodniu, czy może jesteś okazjonalnym „sportowcem” amatorem? Codzienny ruch wpływa pozytywnie nie tylko na Twoją sylwetkę, lecz także samopoczucie i zdrowie. Możesz być aktywny codziennie. Nie musisz biegać, chodzić na siłownię czy jeździć na rowerze. Co powiesz na szybki marsz? Według specjalistów chodzenie jest najbardziej zbliżoną do ideału ćwiczeń fizycznych aktywnością. Trudno Ci będzie znaleźć argument, który udowodniłby, że nie jest to forma ruchu dla Ciebie. Maszerować może bowiem każdy, ale, tak jak do wszystkich aktywności, do tej również trzeba się przygotować. Przydadzą Ci się wygodne sportowe buty przeznaczone do szybkiego marszu, skarpetki dobrze odprowadzające wilgoć i oczywiście kilka akcesoriów – pulsometr, krokomierz lub inteligentny monitor aktywności. Wszystko znajdziesz w sklepie Decathlon!

Dlaczego aktywny marsz? Mamy swoje powody!

Aktywny marszpobudza do pracy całe ciało, jest mocno stymulującą aktywnością pod każdym względem, a przy tym bezpieczną i ogólnodostępną. Życie nabiera nieraz bardzo szybkiego tempa – natłok obowiązków powoduje, że poziom stresu niepokojąco wzrasta. Maszerowanie sprzyja jego obniżeniu, niweluje napięcie oraz relaksuje. Maszeruj w swoim tempie, przyśpieszaj, aby odreagować, zwalniaj, aby rozkoszować się bliskością natury. Szybki marsz to także doskonały trening dla Twoich mięśni. Ujędrnisz pośladki i uda, a także wzmocnisz mięśnie pleców. Doskonale wpływa na poprawę krążenia krwi oraz wspiera wydolność układu sercowo-naczyniowego. Chodzenie pomoże Ci również pozbyć się nadprogramowych kilogramów. Stały, regularny wysiłek skutkuje długotrwałymi efektami.

300 kalorii w godzinę!

Imponujący wynik, prawda? Właśnie tyle możesz spalić podczas godzinnego maszerowania. Warunek? Utrzymuj tempo 6 km/h i nie zapomnij o rozgrzewce! Czy policzyłeś już, ile kalorii spalisz w ciągu tygodnia?

Chód sportowy – niezasłużenie niedoceniony

Z rekreacyjnego szybkiego marszu możesz nie tylko uczynić sposób na aktywne spędzanie wolnego czasu, ale przygotować się do prawdziwych zawodów, rywalizując z innymi miłośnikami tego sportu na długich dystansach. Chód sportowy jest jedną z najbardziej niedocenianych ze wszystkich dyscyplin. Decathlon postanowił wynieść go na piedestał. Oferujemy buty zaprojektowane specjalnie do chodu sportowego. Cechują się unikalną podeszwą, która ułatwia prawidłowy kontakt stopy z podłożem. Ze względu na technikę chodu, buty mają zapewniać tak samo dobrą ochronę pięcie, jak też palcom. Bezszwowa konstrukcja, kształt cholewki i geometria podeszwy sprawią, że nie tylko pokochasz chód sportowy, ale po skończonym treningu nie będziesz mógł doczekać się kolejnego!

Maszeruj z zespołem Decathlon!